۱۷ آبان ۱۳۹۶

کمپین جدید ال‌جی برای V30؛ جشن لحظات الهام‌بخش و گفتنی

افرادی عادی، واقعی و قابل اطمینان پیام‌های الهام‌بخشی را در یک سری کلیپ ویدئویی نمایش می‌دهند تا واقعیت زندگی خود را بازگو کنند.

ال‌جی با کمپین This is Real برای جدیدترین تلفن هوشمند پرچمدارش، ال‌جی V30،  لحظات الهام‌بخش و گفتنی روزمره را جشن می‌گیرد.

ال‌جی از طریق ویدئوهای جدید و محتوای اجتماعی با تمرکز بر ال‌جی V30 می‌خواهد بر کارهای شگفت‌انگیزی که انسان‌های واقعی انجام می‌دهند و موفقیت‌هایی که به دست می‌آورند تأکید کند.

Shaheem-SanchezASL-Caroline-BlaikeInterpreter

ال‌جی برای آغاز این کمپین یک سری کلیپ ویدئویی تولید کرده که مونتاژی از زندگی چند نفر است که قول می‌دهند هر کاری که انجام می‌دهند واقعی و راست باشد؛ از مهارت منحصربه‌فرد یک رقصنده ناشنوا تا تأکید بر موفقیت‌های بازیگری که با بیماری طاسی موضعی زندگی می‌کند. در واقع، این سری از ویدئوها داستان زندگی افرادی الهام‌بخش را در قالب سبک مستند بازگو می‌کند.

Emmett-SkyyMusician

ال‌جی با مستندسازی این لحظات واقعی و صادقانه از افراد الهام‌بخش در حقیقت می‌خواهد نشان دهد که ال‌جی V30 تمام این داستان‌ها را با کیفیت عالی و بی‌نظیری به نمایش می‌گذارد. دنبال کردن انسان‌های واقعی و داستان زندگی‌شان در واقع به این افراد کمک می‌کند تا نشان دهند که چطور با ال‌جی V30 زندگی روزمره خود را به تصویر می‌کشند.

برای تجربه داستان زندگی آدم‌های واقعی از دریچه ال‌جی V30، این ویدئو را در ادامه مشاهده کنید.

۹ نظر

صالحی ۱۷ آبان ۱۳۹۶ پاسخ

آقا پس این ال جی V30 چی شد؟ شرکت هایی که سه روز پیش گوشی معرفی کردن الان گوشی شون وارد بازار کشور شد اون وقت ما هنوز در انتظاریم …… !!!!!!!

هادی ۱۷ آبان ۱۳۹۶ پاسخ

آیفون ۱۰ اومد وما همچنان منتظر lg v30 هستیم. اگه میدونستم اینقدر دیر میاد گوشیمو که اس۸ سامسونگ بود نمیفروختم.

محمدرضا ملکشاهی ۲۰ آبان ۱۳۹۶ پاسخ

نمایندگی الجی موبایل ایران به معنای واقعی گند زده!! آیفون X 2 ماه بعد V30 معرفی شد!! الان تو بازاره! واقعا خجالت آوره

aref ۱۷ آبان ۱۳۹۶ پاسخ

تا یه هفته دیگه این وی۳۰ اومد که میگیرم نیومد میرم اس۸ میگیرم خودمو راحت میکنم

mobi ۲۱ آبان ۱۳۹۶ پاسخ

شما که جواب نمیدید…الان تنها امید من دیجی کالاس که V30 رو جزء بزودی هاش گذاشته…

احسان ۲۰ آذر ۱۳۹۶ پاسخ

متاسفانه تنها مرجع وارد کننده گوشی های ال جی همین شرکت مدیا پردازش هستش.بنابراین دیجی کالا هم ازینا میخره. وی سی دیگه ارزش خرید نداره مخصوصا اینکه وارد سال ۲۰۱۸ میشیم و دو ماه دیگه جدیدترین گوشی های سال با بهترین کیفیت وارد بازار میشن. مدیا پردازش نمیتونست با قیمت وی ۳۰ رقابت کنه بنابراین نیاوردتش تا قیمتش افت کنه ولی حساب نکرد دلار هروز گرونتر میشه.

علی ۷ بهمن ۱۳۹۶ پاسخ

با سلام برای خرید گوشی v30+ دقیقا تا کی باید صبر کنیم.

ال جی ۸ بهمن ۱۳۹۶ پاسخ

دوست عزیز،
هر دو گوشی ال جی V30 و ال‌جی V30 + هفته آخر بهمن در بازار ایران عرضه خواهند شد.

hadiq ۸ بهمن ۱۳۹۶ پاسخ

سلام لطفا جواب بدید.
در امریکا مدل v30 فاقد هندزفری هستش و مثل اینکه فقط مدل v30 plus دارای هندزفری هست. آیا مدل هایی که وارد ایران میشه هم همینجوری هستند؟

نظر دهید