۱۴ آبان ۱۳۹۶

گزارش روز هفتم از سفر تحقیقاتی پنجمین گروه بچه‌های LG Challenger به اسپانیا

تیم دختران سبز در گروه دانشگاه علم و صنعت، پنجمین و اخرین گروه از برگزیدگان ال‌جی چلنجر، با موضوع بازیافت تایرها برای استفاده در صنعت راه‌آهن به مقصد اسپانیا راهی شدند. گزارش هفمین روز از سفر تحقیقاتی آنها را در ادامه بخوانید.

گروه دختران سبز صبح زود هفتمین روز سفر تحقیقاتی خود به کشور اسپانیا برای رسیدن به اولین قطارسریع السیر مادرید به والنسیا راهی ایستگاه آتوچا شدند این اولین تجربه این گروه از قطار های پرسرعت اسپانیا بود،

پس از گذشت حدود ٢ ساعت این تیم به شهر ساحلی والنسیا رسیدند و پس از تحویل اتاق راهی دانشگاه پلی تکنیک والنسیا شدند، یکی از مسائل قابل توجه این شهر که با وجود مساحت و جمعیت اندک تمام وسایل حمل و نقلی به صورتی عالی تعبیه شده بودند.

در ورودی دانشکده عمران، دو نفر از اساتید و دو  نفر از دانشجویان مقابل درب منتظر این تیم بودند که پس از خوش آمد گویی و معرفی دانشکده وارد سالن کنفرانس شدند و ارائه ای در خصوص مقاله شان که پایه اصلی تحقیق این گروه بود آغاز شد.

این جلسه که بسیار مفید واقع شد حدود ٣ ساعت طول کشید که به اکثر سوالات گروه دختران سبز پاسخ داده شد و حتی از این گروه درخواست راه حل برای برخی مشکلاتشان شد که به دلیل طولانی شدن بحث، ادامه مذاکرات به روز بعد موکول شد.

نکات اصلی این جلسه پایه و اساس استفاده از تایر های بازیافتی و فرایند استفاده از این تایر ها و همچنین تمام تست ها و دستگاه های مورد استفاده مورد بررسی قرار گرفت و نتایج روش پیشنهادی ایشان در شرایط اب و هوایی مختلف همچنین انواع خط های محتلف راه اهن در یک خط واقعی مورد بحث قرار گرفتند که در انتها با صرف قهوه این گروه راهی ساحل شد تا ضمن بازدید از ساحل والنسیا سوالات خود را برای جلسه فردا اماده کند

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید