۱۴ دی ۱۳۹۶

چلنجری‌ها، فردا آخرین فرصت برای ثبت نامه!

علاقه‌‌مندان به پروژه جهانی ال‌جی چلنجر! عجله کنید. فقط تا آخر فردا برای ثبت نام در این پروژه و سفر تحقیقاتی هیجان انگیز فرصت دارید.

استقبال بی‌نظیر دور قبل، ال‌جی را بر آن داشت تا با برگزاری دومین دوره مسابقه ال‌جی چلنجر دوباره دانشجویان ایرانی را به چالش بکشد. ثبت‌نام دوره دوم از ۲۰ آبان ماه شروع شده و تا ۱۵ دی ماه ۱۳۹۶ ادامه خواهد داشت.

دانشجویان می‌توانند طرح تحقیقاتی خود برای سفر به هر کشور, با هر موضوع و هر طرح را برای ال‌جی بفرستند تا علاوه بر مزایای تحقیقاتی شانس خود را برای برنده شدن جایزه‌ نقدی به مبلغ ۱۲ هزار دلار امتحان کنند.

برای این سفر تحقیقاتی ۶ موضوع در زمینه‌های علوم طبیعی، فناوری اطلاعات (IT)، مهندسی، اقتصاد و مدیریت، علوم انسانی و اجتماعی و فرهنگ و هنر در نظر گرفته شده است و معیار بررسی طرح میزان خلاق بودن، سودمندی طرح، ضرورت سفر تحقیقاتی برای کشور ایرانِ ، منطقی و قابل اجرا بودن طرح سفر تحقیقاتی، اولویت داشتن مکان انتخابی سفر تحقیقاتی و روابط عمومی بالای اعضای گروه است.

در ابتدا ۳۰ تیم برتر برای شرکت در مراسم افتتاحیه، به عنوان برندگان ابتدایی انتخاب خواهند شد. درنهایت ۵ تیم به عنوان تیم‌های منتخب به کشورهای انتخابی اعزام خواهند شد. برای انتخاب ۳۰ تیم برتر معیار به صورت ۷۰ درصد بررسی طرح تحقیقاتی ارسالی و ۳۰ درصد مصاحبه تعیین شده است. همچنین هم‌زمان با اعلام برندگان دور قبل مسابقه ال‌جی چلنجر، ۵ تیم منتخب دور جدید نیز معرفی خواهند شد.

اعضای تیم سفر تحقیقاتی با توجه به طرح تحقیقاتی طی بهار و تابستان، ۲ هفته را به منظور فعالیت‌های تحقیقاتی در سازمان‌های دولتی، آزمایشگاه‌ها، دانشگاه‌ها، شرکت‌ها و نهادهای اجتماعی کشور انتخابی سپری می‌کنند.

سال گذشته تعداد زیادی طرح برای شرکت در مسابقه ال‌جی چلنجر دریافت گردید، و بعد از شش ماه رقابت نفس‌گیر بین برترین دانشجویان ایران در نهایت این پنج گروه انتخاب شدند: گروه دانشگاه صنعتی امیرکبیر با موضوع حفاظ ایمنی مترو به مقصد کره جنوبی، گروه دانشگاه علم و صنعت با موضوع بازیافت تایرها برای استفاده در صنعت راه‌آهن به مقصد اسپانیا، گروه دانشگاه هنر تهران با موضوع کام‌جویی در آموزش به مقصد فنلاند، گروه دانشگاه صنعتی امیرکبیر با موضوع روش‌های متنوع تفکیک از مبدأ در مؤسسات تجاری کشورهای توسعه‌یافته به مقصد کره جنوبی، گروه دانشگاه تهران با موضوع ِ Design for Community Well-being through Cultural Emotions به مقصد ایتالیا.

در طول دوره سفر تمام هزینه‌ها از جمله هزینه بلیط، اقامت و … برعهده شرکت ال‌جی است، همچنین پس از بررسی و ارزیابی گزارش رقبا بعد از اتمام سفر، هدیه نقدی به مبلغ ۱۲ هزار دلار در راستای عملی کردن نتایج سفر تحقیقاتی به تیم برنده داده خواهد شد. قرار گرفت.

علاوه بر این، ال‌جی فرصت یک دوره کارآموزی در شرکت ال‌جی را برای تیمی که به عنوان برنده در این رقابت جایزه بزرگ را دریافت می‌کند، فراهم می‌کند.. در نهایت نیز گزارشی از نتیجه سفر تحقیقاتی در وب‌ سایت LG Global Challenger Iran قرار داده خواهد شد که دانشجویان، شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی امکان استفاده آزادانه از آن را خواهند داشت.

جهت ثبت ‌نام به وب‌ سایت www.lgchallenger.ir مراجعه کنید.

۳ نظر

محمدرضا ۱۴ دی ۱۳۹۶ پاسخ

چرا سایت پیش از موعد بسته شده است؟
من هنوز طرحمو نفرستادم
الان آمادست میخوام بفرستم ولی نمیشه

محمدرضا ۱۶ دی ۱۳۹۶ پاسخ

سایت درسته و هیچ مشکلی نداره.
ما فرستادیم و شد.

ناشناس ۱۶ دی ۱۳۹۶ پاسخ

ممنون از توضیحات مفید و کاربردیتون موفق باشید

نظر دهید