۱۷ خرداد ۱۳۹۳

تغییرات مثبت در سراسر دنیا با پیشگامی ال‌جی در حفاظت از محیط زیست

 

ال‌جی روز جهانی محیط زیست را با برگزاری کمپین‌های دوست‌دار محیط زیست جشن گرفت.

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) میزبان مجموعه فعالیت‌هایی است که امسال، متقارن با روز جهانی محیط زیست در 5 ژوئن، تحت تعهد قوی به حفاظت از محیط زیستی، برنامه‌ریزی شده است.

ال‌جی هدف از تشویق افراد بیشتر برای زندگی پایدار را با برنامه محیط زیست سازمان ملل (UNEP)، حامی روز جهانی محیط زیست، به اشتراک می‌گذارد. از اول تا 5 ژوئن، ال‌جی یک ویدئوی تبلیغاتی 30 ثانیه‌ای برای کمپین سال 2014 با نامRaise Your Voice, Not the Sea Level  در برنامه محیط زیست سازمان ملل را در بیلبوردهای LED در Times Square شهر نیورک و Piccadilly Circus در لندن اجرا کرد. این ویدئو نقش مهمی در کمپین اجتماعی جهانی ال‌جی با عنوان LG Hope Screen بازی می‌کند. ال‌جی با مخابرۀ مستقیم پیامی مهم به بیش از یک و نیم میلیون نفر در روز در دو مکان مهم جهان تصمیم دارد کار بزرگی را به شمار بالایی از مخاطبان در سطح بین‌المللی معرفی کند که توسط یک سازمان غیردولتی انجام شده است.

ال‌جی به عنوان یک همشهری مسئول برای جشن گرفتن روز جهانی محیط زیست چندین فعالیت با محوریت محیط زیست را به عنوان بخشی از روز جهانی داوطلبان اجرا کرده است. ال‌جی در اتحادیه کارگری کره میزبان یک جلسه آموزشی در مورد الکترونیک دوست‌دار محیط زیست برای قریب به 100 کودک بود. در اول ژوئن، پرسنل ال‌جی در ایالات متحده با شرکت در مسابقات دوی 5 کیلومتری پیام پایداری اجتماعی خود را به همگان رساندند. در طول مسابقات، آنها نکاتی برای ذخیره انرژی را به اشتراک گذاشتند و شرکت‌کنندگان در خانه نیز با هم به رقابت پرداختند. کارمندان ال‌جی در مالزی و استرالیا با فعالیت‌های روزانه ساده برای ذخیره انرژی، مانند کاهش تعداد مواد چاپی، خاموش کردن لامپ‌های اضافی و گذاشتن کامپیوترهای بلااستفاده در حالت استندبای، از روز جهانی محیط زیست حمایت کردند.

فناوری‌های مبتکرانه ال‌جی با تمرکز بر بهبود بازده انرژی برای کاهش تأثیر بر محیط زیست ایجاد شده است. برای استمرار پیشگامی در ترویج محصولات سبز، آژانس حفاظت از محیط زیست (EPA) در ایالات متحده تلاش‌های ال‌جی را به عنوان ستاره انرژی شریک سال 2014 برای تعالی پایدار تأیید کرده است. از سال 2009 تا 2012، ال‌جی عضو باشگاه پیشگامان جهانی مدیریت کربن در پروژه افشای کربن کره نامیده می‌شد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید