۱۷ خرداد ۱۳۹۳

به فستیوال بزرگ برزیل بپیوندید!

در آستانه چهارمین حضور تیم ملی ایران در مسابقات جام جهانی، شرکت های ال جی و گلدیران «فستیوال بزرگ برزیل» را رونمایی کردند.

فستیوال بزرگ برزیل به آدرس اینترنتی http://lggoal.ir پذیرای علاقمندان است تا ضمن شرکت در مسابقات مهیج و دریافت جوایز نفیس، از آخرین اخبار و حواشی جام جهانی برزیل مطلع شوند.

در ادامه با قسمت های مختلف سایت LGGOAL آشنا می شویم.

 

1-      مسابقه پیشبینی تعداد گل های زده شده توسط ایران در جام جهانی برزیل

کاربران پس از ثبت نام و ورود به سایت ال جی گل، می توانند تعداد گلهایی که تیم ملی ایران در جام جهانی به ثمر می رساند را پیش بینی کنند . ال جی گل به کسانی که به درستی تعداد گلها را پیش بینی کنند و به قید قرعه جوایز ارزنده ای اهدا خواهد کرد.

2-      جام جهانی ال جی گل

دوستداران بازی های مجازی می توانند با ثبت نام در «جام جهانی ال جی گل» در محیط پرهیجان FIFA 2014 با یکدیگر رقابت کرده و نفرات برتر جوایز بسیار ارزشمندی تا سقف یکصد میلیون ریال دریافت خواهند کرد.

 

3-      مسابقه اشتراک تصاویر

مسابقات عکاسی ال جی گل در دو موضوع متفاوت برگزار می شود:

الف. جام جهانی برزیل

این بخش از مسابقه شامل عکس هایی است که خود کاربران با موضوع جام جهانی گرفته اند.


ب. مجسمه های زنده

یکی از فعالیت های جذابی که شرکت های ال جی و گلدیران برای جام جهانی تدارک دیده اند، حضور مجسمه های زنده در نقاط مختلف شهر تهران و تعدادی از شهرستان هاست. کاربران ال جی گل با گرفتن عکس از حرکات مجسمه های زنده و اشتراک گذاری در وب سایت lggoal.ir می توانند در مسابقه شرکت کنند.

4-      همراه با جام جهانی در رستوران های ویژه

 

در روزهای برگزاری مسابقه تیم ملی ایران در جام جهانی 2014 برزیل، ال جی گل ضیافت خاصی برای کاربران فعال تدارک دیده است. آنها با دو همراه می توانند در رستوران های برگزیده حضور یافته و ضمن بهره بردن از سرویس ویژه، به تماشای بازی های تیم ملی بنشینند.

5-      حواشی برزیل

این بخش یکی از جذابترین قسمت های سایت است که به ارائه اخبار دست اول درباره جام جهانی و حاشیه های آن می پردازد. با «حواشی برزیل» همراه شده و اخبار نابی را درباره تیم ملی، جام جهان و حاشیه های جذاب آن بخوانید که ال جی گل برای شما کاربران منتخب خود مهیا می کند.

علاقمندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانند به سایت ال جی گل (http://lgoal.ir) مراجعه نمایند.

۱ نظر

alireza nasiri ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ پاسخ

خوب

نظر دهید