۱۵ تیر ۱۴۰۰

چه چیزی بیشتر از فوتبال، برزیلی است؟

ورزش همیشه راهی برای گردهم آوردن مردم از سراسر جهان بوده است. و وقتی صحبت از فوتبال می‌شود، می‌توان اظهار داشت که این چیزی فراتر از یک ورزش معمولی است. حتی گفته شده که اغلب از کشور برزیل به عنوان País do Futebol” یعنی کشور فوتبال یاد می‌شود.

ال‌جی در برزیل با درک ارزش فوتبال برای برقراری ارتباط با برزیلی‌ها، مفتخر است که دوباره با سائوپائولو Futebol Clube (SPFC) شریک شده و یک رابطه تقریباً ده ساله را ادامه می‌دهد. از سال 2001 تا 2010، ال‌جی برزیل اسپانسر اصلی پیراهن تیم سائوپائولو بود و دو سازمان به موقع همکاری خود را برای فینال قهرمانی پائولیستا در ماه مه در زمین خانگی خود، استادیوم مورومبی آغاز کردند.

همکاری با ال‌جی برای باشگاه یک دوره پربار بود و سائوپائولو عناوین مهم فوتبال ملی و بین‌المللی مانند قهرمانی جهان و کوپا لیبرتادورس دا آمریکا را در سال 2005 کسب کرد. علاوه بر این، در سال‌های متوالی از 2006 تا 2008، در سوپر قهرمانی 2002 و قهرمانی پائولیستا 2005 نیز پیروز شد.

بازگشت آرم ال‌جی به پیراهن SPFC حس نوستالژی در بین طرفداران ایجاد کرد و با بیش از 60 هزار واکنش ارگانیک باعث ایجاد سروصدای آنلاین شد. در شبکه‌های اجتماعی، ال‌جی با بیش از 18 هزار نمایش در لینکدین از تیم به همراه طرفداران خود پشتیبانی کرد. علاوه بر این، این برند بیش از 70 هزار دنبال‌کننده جدید در سراسر صفحات مختلف رسانه‌های اجتماعی خود، از جمله اینستاگرام، فیس‌بوک و توییتر جذب کرده است. هشتگ ایجاد شده توسط طرفداران ficaLG# به معنی stay LG (ال‌جی، بمان) نیز بیش از سه هزار منشن داشت و به یکی از موضوعات پرطرفدار در توییتر برزیل تبدیل شد.

هواداران تنها علاقه‌مندان به اتحاد دوباره ال‌جی برزیل و SPFC نبودند. بازیکنان نیز به خصوص قبل از چنین مسابقه مهمی از اتحاد دوباره خوشحال شدند. این باشگاه با پیروزی 2-0، اولین قهرمانی خود در پائولیستا را از سال 2005 پس گرفت و بار دیگر ثابت کرد که این همکاری واقعاً یک مسابقه بهشتی است.

ال‌جی و باشگاه سائوپائولو تاریخچه بسیار موفقی دارند و هنوز هم از طرفداران ال‌جی به نیکی یاد می‌شود. با همین ایمان به ورزش است که ال‌جی به حمایت از تیم‌ها و بازیکنان ادامه می‌دهد تا زندگی هر کس در برزیل بهتر شود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید