۱۴ تیر ۱۴۰۰

مایکروویو ال‌جی؛ مخصوص عاشقان قورمه سبزی

اگر بخواهیم از تاریخچه قورمه سبزی، همان غذای لذیذ و دوست داشتنی ایرانی، بگوییم، باید بدانید که این خورش صدها سال پیش در بین عشایر با شکل و شمایلی شبیه خورش امروزی تهیه و طبخ می‌شد. قدیمترها از سیب زمینی هم در خورش قورمه سبزی استفاده می‌کردند تا در کنار پیاز، گرد لیمو و سبزی، چربی گوشت این خورش را متعادل کنند.

اما دیگر لازم نیست نگران طبخ غذاهای خوش رنگ و لعاب ایرانی مثل قورمه سبزی برای میهمانی‌های خود باشید. مایکروویو ال جی علاوه بر رعایت معیارهای حفظ سلامتی، توجه به ذائقه ایرانی را لحاظ کرده است. همچنین، قابلیت‌هایی نظیر هیتر نوری ذغالی، فر واقعی با گریل زیرین و محفظه مدور از ویژگی‌های مایکروویو سولاردام است.

این مایکروویو که توانایی پخت خودکار غذاهای اصیل ایرانی مانند قورمه‌سبزی، ته‌چین مرغ و انواع کباب‌ها را دارد، محققان ال‌جی را به ایران کشاند تا در مدرسه آشپزی گلدیران همه منوهای اتوماتیک را بر اساس ذائقه ایرانی تنظیم کنند.

خودتان تصور کنید وقتی این سرعت و قابلیت‌های آشپزی به بخش لاینفکی از روزمره‌تان تبدیل شوند؛ چطور می‌توانند سبک و سیاق زندگی شما را تحت تاثیر قرار دهد؛ شما در وقت‌تان صرفه جویی می کنید بنابراین، طبیعی است که می توانید انرژی و زمان بیشتری برای سایر قسمت های مختلف زندگی‌تان بگذارید و در عین حال بابت سه چهار وعده غذای روزانه هم خیالتان کاملا آسوده باشد. با این وصف اضافه کردن فاکتور سرعت به زندگی نمی‌تواند اتفاق بدی باشد!

در عین حال، نباید فراموش کنید که مایکروویو سولاردام ال‌جی با ویژگی تهیه غذاهای خاص از جمله غذاهای محبوب ایرانی، اختیار انتخاب شما را برای وعده‌های مختلف غذایی بالا می‌برد. شما با مایکروویو سولاردام ال‌جی نه تنها می‌توانید کالباس خانگی بپزید که قورمه‌سبزی، ته‌چین مرغ و کشک بادمجان و البته غذاهای مشابه هم می‌توانند در لیست برنامه غذایی‌تان قرار بگیرند. همه این غذاها می‌توانند با پخت اتوماتیک زحمت آشپزی را برای شما کم کنند.

روش‌های متنوع پخت و پز

یکی از ویژگی های سولاردام ال‌جی ارائه سه روش مختلف برای پخت و پز است. . پخت مایکروویوی ، گریل و پخت نوری. اگر در عین حال قابلیت سرعت را هم که برای هر سه روش پخت وجود دارد انتخاب کنید آنوقت است که می توانید برای آشپزی و طبخ غذا ، با سرعت سه برابر یک اجاق گاز معمولی برنامه ریزی کنید.

سولاردام ال‌جی اما با بهره مندی از ویژگی بخارپزی، با در نظر گرفتن طبخ سلامت غذا می تواند گزینه ای مناسب برای افرادی باشد که به هر دلیلی باید دستور غذایی خاصی را بدون روغن و نمک و چربی رعایت کنند.

اگر حوصله آشپزی ندارید، اگر وقتش را ندارید، اگر به تنوع در پخت و پز علاقه مند هستید، اگر زیادی مهمانداری می‌کنید، اگر نمای ظاهری آشپزخانه تان برایتان اهمیت دارد، اگر به دنبال پخت غذاهای سالم برای عزیزانتان هستید و البته بسیاری اگرهای دیگر حتما سراغ بهترین راه حل بروید… مایکروویو ال‌جی!

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید