۲۸ بهمن ۱۳۹۶

ال‌جی +V30 در بازار ایران

گوشی ال‌جی +V30 با قابلیت‌های فوق‌العاده تصویربرداری به ایران آمد. سومین گوشی سری V ال‌جی با وجود مجموعه‌ای از امکانات و قابلیت‌ها، از لحاظ طراحی و تولید محتوا به اوج خود رسیده است.

شرکت ال‌جی الکترونیکس ایران ورود پرچم‌دار +V30 به ایران را اعلام کرد. این گوشی که طرفداران آن مشتاقانه منتظر رونمایی آن بودن جدیدترین مدل سری V ال‌جی محسوب می‌شود. گوشی جدید ال‌جی +V30 قدرت سری V ال‌جی را افزایش داده و با در اختیار گذاشتن ویژگی‌های چندرسانه‌ای عالی، تجربه‌ای کاملا متفاوت در اختیار شما می‌گذارد. گوشی +V30 با چند قابلیت ویژه برای راحت‌تر شدن کار شما آمده است. امکاناتی مثل اولین دوربین با میزان گشودگی لنز F 1.6 ، لنز بسیار شفاف Crystal Clear دوربین دوگانه، حالت Cine برای ساختن محتواهایی با کیفیت سینمایی، نمایشگر OLED مدل FullVision بسیار باریک و سبک و باطراحی ساده‌، صدای بسیار پیشرفته و حرفه‌ای با Hi-Fi Quad DAC و سیستم تشخیص صدا.

دوربین اصلی در پشت گوشی +V30 با دیافراگم F1.6 باعث می‌شود دوربین نور بیشتری دریافت کرده و تصاویر باکیفیت‌تری ثبت کند. این دوربین به لنز شفاف Crystal Clear نیز مجهز بوده و می‌تواند رنگ‌های دقیق‌تر و تصاویر واضح‌تری نسبت به لنز‌های پلاستیکی ثبت کند. امری که باعث می‌شود گوشی +V30 تبدیل به بهترین گوشی برای تصویربرداری شود. دوربین دوم گوشی +V30 از یک لنز 13 مگاپیکسلی فوق‌عریض بهره می‌برد و میزان کج شدن تصویر در حاشیه‌های آن به نسبت مدل V20 تا دو سوم کاهش پیدا کرده است.

حالت جدید Cine Video ال‌جی با قابلیت‌هایی نظیر افکت‌های سینمایی و بزرگنمایی نقطه‌ای باعث می‌شود هرکسی مانند یک فیلم‌بردار حرفه‌ای تصویربرداری کند. کاربران اکنون می‌توانند تنها به وسیله گوشی هوشمند، ویدئوهایی با کیفیت بسیار بالا با رنگ‌های سینمایی فیلم‌هایی با ژانرهای مختلف، ضبط کنند. در حالی که دروبین‌های معمولی فقط اجازه می‌دهند مرکز تصویر را بزرگنمایی کنید، قابلیت بزرگنمایی نقطه‌ای که برای اولین بار توسط ال‌جی معرفی می‌شود، با استفاده از الگوریتم نرم‌افزاری پیشرفته به شما این امکان را می‌دهد با استفاده از Zoom Slider روی هر شی در هر قسمت قاب تصویر زوم کنید.

photo_2018-02-16_21-35-44

هدیه ویژه ال‌جی برای اولین خریداران:

به اولین خریداران ال‌جی وی 30 پلاس به تعداد محدود هدیه ویژه (کارت حافظه ی 128 گیگا بایت) تعلق خواهد گرفت.

قابلیت عکس‌برداری گوشی +V30 بسیار پیشرفته‌تر از قبل شده است. حالت‌های تنظیم دستی دوربین این گوشی با وجود قابلیت Graphy به سطح جدیدی رسیده‌اند. اما این ویژگی هر کس که علاقمند به عکاسی است می‌تواند تنها با انتخاب منظره و فشار دادن کلید شاتر یک عکس بسیار باکیفیت ثبت کند.

دوربین پیشرفته دوگانه با یک لنز 16 مگاپیکسلی استاندارد و یک لنز 13 مگاپیکسلی عریض، از دوربین گوشی +V30 کوچکتر است و به همین خاطر این لنز کم‌ترین بیرون‌زدگی را دارد. برای تصویری روان‌تر و دقیق‌تر، لنز استاندارد اصلی از قابلیت‌های لرزش‌گیر اپتیکال، لرزش‌گیر الکترونیکی و فوکوس خودکار هیبریدی بهره می‌برد. به علاوه فوکوس خودکار هیبریدی دو قابلیت فوکوس خودکار لیزری و فوکوس خودکار مرحله‌ای را ترکیب کرده است.

سری V گوشی‌های ال‌جی همیشه فناوری‌های کاربردی جدیدی در صنعت گوشی‌های هوشمند را به نمایش گذاشته‌اند که این عملکرد‌ها و قابلیت‌ها کمک فراوانی به تولید محتوای با کیفیت بالا، کرده است. گوشی +V30 نیز از دیدگاه مستثنا نیست. همچنین با وجود دریچه F1.6 لنز بسیار شفاف دوربین و حالت فیلم‌برداری سینمایی، ال‌جی +V30 برای تهیه محتوایی حرفه‌ای بدون پیچیدگی و البته برای سهولت بیشتر طراحی شده است. گوشی ال‌جی +V30 با حافظه 128 گیگابایتی در سه رنگ زیبا مشکی ، نقره‌ای و آبی مراکشی عرضه می‌شود.

۴ نظر

میلاد2700 ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ پاسخ

دیگه دیره عزیزم.. بزارید در کوزه آبشو بخورید.. کمتر از ۱۰روز دیگه اس۹ و خیلی چیزای بهتر و بالاتر معرفی میشه و تازه همین اس۹ تا ۲۵اسفندم میاد ایران با قیمت ۳۸۰۰ هههه اونوقت اینی که مال ۴ماه پیشه رو الان شما اوردید اونم تازه میدید ۴توووومن هههه خجالت داره والا… جمع کنید بساطتونو

رضا اندی ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ پاسخ

۴ میلیون خیلیه خدایی
خیلی هم دیر عرضه شد
مدیا پردازش از ۱۲ مرداد منتظر موندم تا صبرم بالاخره تموم شد و ۵ ابان جی شش پرایم گرفتم
پشیمونم نیستم چون وی سی انقدر با جی شش پرایم اختلاف نداره که دو میلیون گرونتر بخرم

مسعود ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ پاسخ

سلام
آمدی جانم به قربانت حالا چرا
خلاصه بگم این گوشی خیلی خوبه ولی قیمتش ۷۵۰ دلار هست
زیر ۳ میلیون می ارزه همین

محمد وكيلي ۴ اسفند ۱۳۹۶ پاسخ

سلام
از این همه انتظاری که برای خرید V30 کشیدم واقعا متاسف شدم
قیمت بسیار بالای آن باعث شده که حتی اگر تصمیم به خرید بگیرم نتوانم همانند V20 از آن لذت ببرم
توضیحا عرض مییکنم
من همیشه علاقمند به خرید پرچمدارهای ال جی بودم ولی این یکی اینقر گران است که حتی فکر خرید آن را هم به سادگی نمیتوان کرد
بدلیل v20 را فروخته بودم تا به محض ارائه v30 آن را بخرم و طبق معمول اولین باشم ، هم اکنون مجبورم به سراغ گوشی با برند دیگر بروم
امیدوارم با این حرکت ال جی بازار خودش را در ایران از دست ندهد

نظر دهید