۲۶ بهمن ۱۳۹۶

وب‌سایت آی تی رسان: 5 دلیل برای خرید ال‌جی +V30

وب سایت آی تی رسان: «ال‌جی V30 پلاس گل سرسبد محصولات شرکت ال‌جی به‌حساب می‌آید. این تلفن همراه هوشمند می‌تواند به‌خوبی امکانات به‌روز و سطح بالایی را برای کاربران خود به ارمغان بیاورد.»

«بااین‌حال بسیاری از ما هنوز برای خریدن این محصول یا انتخاب رقبای آن در بازار تردید داریم و به همین دلیل نیز در این مقاله به شما ۵ دلیل ارایه خواهد شد که هر یک از آن‌ها می‌تواند یک گزینه مهم در تصمیم‌گیری برای خریدن این تلفن همراه هوشمند باشد.»

از زبان وب سایت آی تی رسان بخوانید:

طراحی زیبا
اگر یک گوشی V30 پلاس را در دست بگیرید، به‌طور قطع زیبایی آن را خواهید ستود. یک پرچم‌دار با ضخامت ۷.۳ میلی‌متر و وزن ۱۵۸ گرمی، به‌طور قطع برای محصولی با نمایشگر ۶ اینچی تحسین برانگیز است.

این محصول همچون سایر پرچم‌داران بازار، از شیشه در سطح پشتی بهره می‌گیرد که از نسخه پنجم گوریلا گلس در آن استفاده شده و با استفاده از فریم فلزی، شما را با یک بدنه لوکس روبه‌رو می‌کند. به این موارد بایستی نمایشگر بسیار با کیفیت ۶ اینچی OLED را هم افزود که با کم‌ترین حاشیه در بخش جلویی دستگاه خودنمایی می‌کند تا با نسبت ۸۱.۲ درصد به بدنه، شما را با یک محصول رویایی و زیبا روبه‌رو سازد.

LG-V30

سرعت پردازش بالا
ال‌جی V30 پلاس یکی از بهترین محصولات بازار در بخش توان پردازشی است. پردازنده اسنپ دراگون ۸۳۵ از برترین نمونه‌های ساخته‌شده در تاریخ بوده و هشت هسته پردازشی آن به همراه ۴ گیگابایت رم و معماری خوب این دستگاه موجب شده است که توان پردازشی ال‌جی V30 پلاس یکی از برترین نمونه‌های تاریخ تلفن‌های همراه باشد.

این پردازنده هشت هسته‌ای از ۴ هسته ۲.۴۵ گیگاهرتزی و ۴ هسته ۱.۹ گیگاهرتزی بهره می‌برد و به همراه پردازشگر گرافیکی آدرنو ۴۵۰، بدون شک شما را در انجام فعالیت‌های سنگین و بازی‌های سطح بالا تنها نخواهد گذاشت. ال‌جی V30 پلاس دستگاهی است که حتی تا چند سال آینده هم می‌تواند ازنظر توان پردازشی نیاز کاربران خود را رفع کند.

سیستم صوتی
کسانی که سیستم‌های صوتی را به‌خوبی می‌شناسند، می‌دانند که وجود نام B&O یا Bang & Olufsen بر روی یک سیستم صوتی به چه معنی است. این شرکت معمولا سیستم‌های صوتی حرفه‌ای برای محصولات بزرگ را طراحی می‌کند ولی ال‌جی V30 پلاس توانسته است تا در این ابعاد به کیفیت استاندارد مورد تائید این شرکت دست پیدا کند.

کیفیت صوتی این تلفن همراه با کمتر محصولی قابل‌مقایسه است، این مدل از محصولات ال‌جی بدون شک برای دوستداران موسیقی به یک گزینه ایده‌آل بدل خواهد شد و اگر شما نیز طرفدار موسیقی هستید، چه چیزی بهتر از این‌که یک سیستم صوتی تقریبا حرفه‌ای را در جیب خود حمل کنید.

پذیرایی از حافظه ۲ ترابایتی
حافظه داخلی ال‌جی V30 پلاس برابر با ۱۲۸ گیگابایت است. در دنیای امروز بسیاری از شرکت‌ها مانند اپل، گزینه استفاده از کارت حافظه را از کاربران خود گرفته‌اند ولی ال‌جی V30 پلاس نه‌تنها این گزینه را به کاربران خود می‌دهد، بلکه تمامی دیواره‌هایی که محدودیت‌های کارت حافظه را برای تلفن‌های همراه هوشمند به همراه دارند، درهم‌ شکسته است.

این تلفن همراه می‌تواند کارت‌های حافظه‌ای تا حجم باور نکردنی ۲ ترابایت را پشتیبانی کند. به‌این‌ترتیب درصورتی‌که کارت حافظه دو ترابایتی بر روی این محصول قرار بدهید، بدون شک تا سالیان سال نیازی به خالی کردن حافظه آن نخواهید داشت. برای درک بهتر این حجم بهتر است به یاد بیاورید که بسیاری از لپ‌تاپ‌های جهان با هارددیسک‌های یک ترابایتی یا کمتر عرضه می‌شوند و همین امر نشان می‌دهد که داشتن امکان استفاده از ۲ ترابایت حافظه بر روی یک تلفن همراه تا چه اندازه ویژه است.

lg-v30-review-5

فیلم‌برداری سینما گونه با Cine Mode
ال‌جی V30 پلاس به قابلیتی ویژه در فیلم‌برداری خود مجهز است که با نام Cine Mode شناخته می‌شود. این وضعیت فیلم‌برداری موجب می‌گردد تا تصاویر برداشت شده با این تلفن همراه، تقریبا بی‌رقیب باشند زیرا افکت‌های اعمال‌شده و رنگ‌بندی و کیفیت تصویر برداشت شده، شبیه به تصاویر برداشت شده برای فیلم‌های سینمایی است.

باور کنید که در ابتدای امر من هم فکر می‌کردم که این قابلیت تنها یک وضعیت فیلم‌برداری جدید است ولی وقتی که خروجی تصویربرداری از طریق Cine Mode را ببینید، بدون شک در دل‌تان شروع به تحسین سازندگان ال‌جی V30 پلاس خواهید کرد. این وضعیت فیلم‌برداری ویژه می‌تواند یک انگیزه عالی برای خریدن ال‌جی V30 پلاس باشد.

به نظر شما چه امکانات دیگری در این تلفن همراه هوشمند وجود دارند که می‌توانند شمارا به خرید آن ترغیب کنند؟ آیا شما هم منتظر خرید این تلفن همراه هستید یا به دنبال محصولات دیگر می‌گردید؟ نظر خود دراین‌باره را در بخش نظرها با ما در میان بگذارید.

با تشکر از وب سایت آی تی رسان

۱ نظر

کاظم ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ پاسخ

باطری افتضاح… متاسفانه رنجی که همیشه گوشی های ال جی میبرند

نظر دهید