Quantcast
آبان ۲۷, ۱۳۹۷
November 18, 2018
LG-IWD-01

شرکت ال‌جی الکترونیکس روز جهانی زن در هشتم مارس ۲۰۱۸ را با کسب عنوان برترین ویدئوی تبلیغاتی در یوتیوب (YouTube Ads Leaderboard) جشن گرفت.

ادز لیدربورد برترین تبلیغاتی را که زنان برای تماشا انتخاب می‌کنند و پیام نیروبخشی دارد به نمایش می‌گذارد.

ویدئوی تبلیغاتی فضانورد (Astronaut) توسط شرکت ال‌جی در هند و در سال ۲۰۱۷ به مناسبت بیستمین سال حضور ال‌جی در بازار هند تولید شد. این ویدئو بیش از ۱۰۴ میلیون بازدیدکننده در طی ۱۲ ماه مختوم به اول مارس ۲۰۱۸ داشت.

LG-IWD-02

در ویدئوی فضانورد شعار Life’s Good  ال‌جی با داستان دخترکی معمولی شکل می‌گیرد که در رویای سفر به ستاره‌ها برای دیدار از پدر خویش است که او را از دست داده. این داستان بیانگر همان شیوه‌ای است که برند ال‌جی توانسته قلب و تخیل میلیون‌ها زن را در طی بیش از دو دهه حضور در بازار هند به خود مجذوب کند.

LG-IWD-03

LG-IWD-05

ماجرای این ویدئو داستان شخصی بسیاری از خانواده‌های هندی است؛ مخصوصاً سفر هر کدام از زنان هندوستانی، که خود را برای خانواده و بچه‌هایش فدا می‌کند.

LG-IWD-04

در این داستان خاص، سفر دخترک با تلویزیون ال‌جی شروع می‌شود و دوباره با تلویزیون ال‌جی به انتها می‌رسد. ال‌جی با این داستان، به روح تمامی زنان هند که هرگز از تقدیم کردن بهترین‌ها برای عزیزان خود فروگذاری نکرده‌اند درود می‌فرستد.

1 دیدگاه در “ال‌جی و کسب بالاترین مقام در تبلیغات روز جهانی زن

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


کد امنیتی تصویر جدید


ويدئو