۱۷ اسفند ۱۳۹۴

لذت جشن‌های عید نوروز با غول صدا

سینمای خانگی بلو-ری سه‌بعدی ال‌جی مدل LH-982XBH یک سیستم صوتی 5.1 کانال است که بلندگوهایی از جنس فیبر آرامید دارد و می‌تواند صدایی با قدرت 1200 وات در محیط منتشر کند؛ صدایی که شیشه‌های منزلتان را به لرزه در خواهد آورد.

علاوه بر این، با این سینمای خانگی ال‌جی می‌تواند محتوای دوبعدی را به سه‌بعدی تبدیل کنید. با خرید این سیستم سینمای خانگی از جشنواره نوروزی ال‌جی با عنوان “نوروز، روز تو” دو میلیون ریال هدیه نقدی دریافت کنید.

بلندگوهایی از جنس فیبر آرامید

فیبر آرامید، ماده‌ای است که در ساخت این بلندگوها استفاده شده و آن را در برابر محرک‌های بیرونی محافظت می‌کند. این فیبر انعکاس‌های منفی صدا را تا اندازه زیادی کاهش و صدایی صاف، شفاف و و کاملاً واضح ارائه می‌دهد.

1-LEFT Aramid-Fiber-unit_small

Miracast

Miracast  به کاربر امکان می‌دهد تا همه محتویات صفحه نمایش موبایل را روی صفحه تلویزیون پخش کنید و این کار را با سیستم سینمای ال‌جی انجام می‌دهد. فقط کافی است صفحه موبایل با همه محتویات، عکس، ویدیو یا بازی را روی تلویزیون آینه کنید و از آن‌ها لذت ببرید.

Miracast_audio

Private Sound Mode

حالت صدای خصوصی، به کاربر اجازه می‌دهد تا از طریق وای-فای صدا را از سیستم سینمای خانگی ال‌جی روی موبایل منتقل کند. به این ترتیب، وقتی بقیه حوصله موسیقی و فیلم ندارند یا خواب هستند، می‌توانید به تنهایی به موسیقی دلخواه خود را گوش کنید و لذت ببرید.

3-LEFT Private-Sound-Mode_small

Wi-Fi Direct

به واسطه فناوری Wi-Fi Direct می‌توانید فایل‌ها را به صورت بی‌سیم با دیگران به اشتراک بگذارید. این فناوری اتصال راحت، دسترسی سریع‌تر و انتقال فایل بی‌اشکال‌تری را با دیگر وسایل دیجیتال ممکن می‌سازد.

Wi-Fi_Direct

سیستم پخش صدای بی‌سیم

می‌توانید موسیقی یا صداهای موبایل را به صورت بی‌سیم و از طریق بلوتوث روی سیستم سینمای خانگی ال‌جی پخش و اجرا کنید.

Wireless_Audio_Streaming_Home_theater

External HDD playback

هارد دیسک‌های اکسترنال را می‌توانید به سیستم سینمای خانگی ال‌جی وصل و محتویات آن را پخش و اجرا کنید.

External HDD playback

ضبط و پخش مستقیم روی  USB

با سیستم سینمای خانگی ال‌جی، نه تنها می‌توانید موسیقی روی دستگاه‌های USB را پخش کنید، بلکه می‌توانید هم‌زمان با گوش کردن به صدای رادیو اف.ام  یا قطعات موسیقی، آنها را روی USB ضبط کنید.

USB-Direct-Recording-Playback

افزاینده کیفیت محتوا به  Ultra HD

با قابلیت افزاینده کیفیت محتوا به Ultra HD سیستم سینمای خانگی ال‌جی، از کیفیت عالی تصویر لذت ببرید. این سیستم، کیفیت معمولی تصاویر را به وضوح HD و UHD ارتقا می‌دهد.

8-RIGHT heUltra-HD-Up_scaling_Small1

تبدیل دوبعدی به سه‌بعدی

دیگر نگران اینکه برنامه‌های سه‌بعدی ندارید نباشید. با سیستم تبدیل دوبعدی به سه‌بعدی می‌توانید تصاویر دوبعدی را هم به صورت سه‌بعدی تماشا کنید.

9-LEFT 2D-to-3D_Small1

Premium Content

با چند کلیک روی ریموت کنترل می‌توانید به همه برنامه‌های تلویزیونی مورد نظر خود دسترسی داشته باشید. تلویزیون هوشمند ال‌جی انواع سرویس‌های  VOD  و برنامه‌هایی سرگرمی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

Premium_Content

اتصال  DTH

با سیستم سینمای خانگی ال‌جی، با کابل HDMI ، ورودی اپتیکال یا پورت RCA می‌توانید به DTH وصل شوید.

11-LEFT DTH-Connection

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید