۱۲ اسفند ۱۳۹۶

وب سایت آی‌تی رسان: بررسی رابط کاربری ال‌جی V30 پلاس

وب سایت آی تی رسان: «پیش‌ازاین شاهد جعبه گشایی، نقد و بررسی تخصصی و چند مقاله مرتبط با ال‌جی V30 پلاس در آزمایشگاه آی تی رسان بودیم، ولی در این مقاله قصد داریم تا نگاهی عمیق‌تر به یکی از مواردی بیندازیم که برای شخص من بسیار جذاب و جالب بود: رابط کاربری ال‌جی V30 پلاس»

آنچه در ادامه می‌خوانید، خلاصه‌ای از بررسی تخصصی رابط کاربری ال‌جی +V30 در وب سایت آی تی رسان است:

این تلفن همراه به رابط کاربری استاندارد و خوبی مجهز است که در مدت‌زمان آزمایش آن، استفاده از این دستگاه را برایم لذت‌بخش کرده بود و در ادامه به بررسی ساختار این رابط کاربری می‌پردازیم تا ببینیم که آیا این رابط می‌تواند برای همگان جذاب باشد و نکات مثبت و منفی آن چیست.

نمایشگر همیشه روشن
این قابلیت موجب می‌شود تا پس از قفل کردن نمایشگر، بخشی از اطلاعات بر روی آن نمایش داده شود. این اطلاعات در حقیقت به نحوی طراحی شده‌اند که بتوان از آن‌ها با کمترین میزان تلاش، بیشترین بهره را برد. این قابلیت موجود بر روی ال‌جی V30 پلاس، ازنظر ظاهری بسیار جذاب بوده و یکی از بهترین تجربه‌ها در زمینه استفاده از نمایشگر همیشه روشن را به ارمغان آورده است.

دسترسی سریع بر روی نمایشگر قفل‌شده
برای باز کردن دستگاه یا باید از حسگر اثر انگشت استفاده کنید و یا اینکه دو بار بر روی صفحه نمایش کلیک کنید. با این شرایط پس از رد شدن از نمایشگر همیشه روشن، با صفحه مشهور ال‌جی که طراحی‌ای شبیه به حرف V دارد، روبرو می‌شوید.

نوارابزار شناور
یکی از قابلیت‌های جذاب ال‌جی V30 پلاس، نوارابزار شناور آن است. این قابلیت شامل یک نوار ابزار است که با فعال‌سازی‌اش، به شکل یک نیم‌دایره در صفحه‌نمایش قابل دسترسی خواهد بود. این نیم‌دایره دارای یک فلش است که با کلیک کردن روی آن، نواری برای دسترسی سریع به قابلیت‌های دستگاه برای شما باز می‌شود. این قابلیت موجب شده است که فضای نمایشگر بیشتر بوده و کمترین حاشیه را در بخش جلوی دستگاه داشته باشیم.

ItResan-Feb-7-3

سیستم تماس
نرم‌افزار تماس در رابط کاربری ال‌جی V30 پلاس بسیار ساده و کارآمد است. چهار تب اصلی در این بخش وجود دارند که موجب می‌شوند تا بتوانید تماس برقرار کرده، تاریخچه تماس‌های خود را ببینید و یا مخاطبان را مشاهده کنید.

اعلان‌ها و تنظیمات سریع
برای این کار مطابق معمول می‌توانید بالای نمایشگر را گرفته و به پایین بکشید. این کار موجب می‌شود تا دسترسی سریع و در زیر آن اعلان‌های خود را مشاهده کنید. د

قابلیت ثبت ر خدادهای روی نمایشگر
این قابلیت که در بخش قبل به آن اشاره شد، به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید رخدادهایی که روی نمایشگر انجام می‌شوند را ثبت کنید. البته این امر به معنی فیلم‌برداری از نمایشگر نیست بلکه می‌توان نمایشگر را تبدیل به یک فایل قابل ویرایش کرد.

بررسی تخصصی و کامل رابط کاربری ال‌جی+ V30 را در وب سایت آی تی رسان بخوانید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید