۰۶ دی ۱۴۰۲

ال‌جی الکترونیکس تصفیه‌کننده آب LG PuriCare Objet Collection Light-On را عرضه می‌کند

این مدل تازه تصفیه‌کننده آب LG PuriCare Objet Collection که Light-On نام دارد، طبق سبک زندگی شما نور متفاوتی را می‌تاباند.

دستگاه تصفیه آب Light-On مجهز به عملکرد نوردهی است که نور را به شیوه‌های مختلف می‌تاباند. با اتصال این محصول به برنامه LG ThinQ مشتریان می‌توانند چراغ زنگ هشدار را تنظیم کنند که چه زمانی به آب نیاز دارند، مانند زمانی که آن‌ها باید در صبح ویتامین مصرف کنند یا زمانی که نیاز به تعویض آب آشامیدنی حیوان خانگی خود در بعدازظهر دارند. هنگامی که زمانش فرا برسد، چراغ برای حدود یک دقیقه چشمک می‌زند.

از Mood lighting می‌توان برای ایجاد فضاهای مختلفی استفاده کرد. از طریق اپلیکیشن LG ThinQ می‌توان میزان روشنایی و رنگ مورد نظر را برای زمانی تنظیم کرد. به‌عنوان مثال، صبح نور سفید کرم روشن فضایی شاد ایجاد می‎‌کند و به هنگام عصر، نورپردازی گرم بژ فضایی ملایم به وجود می‌آورد. عملکرد چراغ خروجی آب نیز که هنگام تخلیه آب روشن می‌شود، بسیار راحت است.

اندازه بسیار کوچک این محصول که ۱۳ سانتیمتر عرض دارد و همچنین طراحی ساده و شیک آن سبب شده تا برای استفاده در مکان‌های باریک بسیار عالی باشد. ال‌جی الکترونیکس با توجه به اینکه افرادی که در دهه ۲۰ و ۳۰ زندگی خودشان قرار دارند و مایل به استفاده از دستگاه‌های تصفیه آب هستند، طراحی باریکی ایجاد کرده است. قیمت این محصول نیز به نحوی است که خانواده‌های تک نفره یا دو نفره نیز بتوانند این محصول را خریداری و استفاده کنند.

دستگاه تصفیه آب Light-On ویژگی‌های خوب تصفیه آب LG PuriCare در مدیریت بهداشت کامل و عملکردهای راحت و هوشمند را به ارث برده است. سیستم فیلتر All Pury نیز روی این محصول اعمال شده که ۹۹.۹۹ درصد از ۹ نوع فلزات سنگین و نوروویروس‌ها را فیلتر می‎‌کند و به مشتریان این امکان را می‌دهد تا با خیال راحت آب تمیز بنوشند.

عملکرد استریلیزاسیون در دمای بالای این محصول هفته‌ای یک بار به طور خودکار لوله آب مستقیم داخلی را استریل می‌کند. خروجی آب را نیز می‌توان در دمای بالا در هر زمانی که مشتری بخواهد، استریل کرد. علاوه بر این، از UVnano برای استریل کردن خودکار استفاده می‌شود.

لی هیون ووک رئیس بخش راهکارهای آشپزخانه شرکت لوازم‌خانگی و تهویه هوای ال‌جی الکترونیکس بیان کرده:

«ما به مشتریانی که دستگاه‌های تصفیه آب می‌خرند، با ویژگی بی‌سابقه نوردهی تجربه متفاوتی را ارائه می‌کنیم.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید