۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷

ساندبار SK10Y؛ بلندگوی خطی جدید ال‌جی در سال 2018

شرکت ال‌جی به تازگی با همکاری شرکت مریدین آئودیو (Meridian Audio)، یکی از بزرگترین سازندگان تجهیزات صوتی در انگلستان، بلندگوی خطی (ساندبار) جدیدی را تولید کرده است.

ال‌جی در روز گذشته بلندگوی خطی SK10Y را برای سال 2018 معرفی کرد. این مدل از بلندگوی ال‌جی به فناوری انحصاری صدای ال‌جی با مشارکت مریدین مجهز است. ساندبار SK10Y آمیزه‌ای از فناوری صدای ال‌جی، فناوری پردازش صدا و همین طور فناوری تنظیم صدای مریدین است.

بلندگوی خطی SK10Y از سیستم صدای استریوفونیک دالبی اتمُس (Dolby Atmos) نیز پشتیبانی می‌کند. سیستم Dolby Atmos به صورت خودکار تنطمیات صدا را بر طبق چیزی که روی صفحه نمایش در حال پخش است تغییر می‌دهد تا تجربه صدایی استثنایی برای شنوندگان ایجاد کند. مثلاً، زمانی که فرد در حال تماشای لحظه پرواز هلی‌کوپتر در بالای سرش است، این سیستم به صورت خودکار صدایی که از بلندگو منتشر می‌شود را پشت سر بیننده تنظیم می‌کند تا حس طبیعی پرواز را القا کند.

F4_SK10Y_Dolby-Atmos

این ساندبار خروجی صدای رعدآسای550 وات دارد و از 5.1.2 کانال پشتیبانی می‌کند؛ به عبارت دیگر، 5 بلندگوی فراگیر یا ساراند شامل بلندگوهای چپ، مرکز، راست در جلوی بلندگو، چپ و راست در پشت بلندگو و یک ساب ووفر و دو بلندگوی کانال ارتفاع می‌شود. این بلندگوها برای تشخیص فناوری Dolby Atmos بهینه شده‌اند.

بلندگوی جدید SK10Y شرکت ال‌جی الکترونیکس از صدای باکیفیت 24 بیت پشتیبانی می‌کند. هم چنین، می‌تواند به راحتی موسیقی را از یوتیوب و دیگر سایت‌های پخش موسیقی به صورت آنلاین از طریق تلفن هوشمند پخش کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید