۰۷ دی ۱۳۹۶

صدای درجه یک، راحتی استفاده و امکانات هوشمند در بلندگوهای 2018 ال‌جی

در تنوع بالای این محصولات صوتی نه تنها صدای بی‌نظیری را می‌توان یافت بلکه به امکانات هوشمند پیشرفته نیز می‌توان دسترسی داشت.

ال‌جی با لوازم صوتی جدیدش در نمایشگاه CES 2018 محصولاتی ممتاز با صدای عالی، واضح‌تر و هوشمندتر را ارائه می‌دهد که قرار است مفهوم سینمای خانگی را دگرگون کنند.

چیزی که در لوازم صوتی 2018 ال‌جی جدید است فناوری صدای پیشرفته با عملکرد بالا از سوی شرکت مِریدیَن (Meridian Audio) است که صدارا طبیعی‌تر و گرم‌تر جلوه می‌دهد. امسال، ال‌جی برای تمامی عاشقان موسیقی و فیلم محصولی جدید را عرضه می‌کند؛ از بلندگوهای خطی (ساندبار) با فناوری Dolby Atmos گرفته تا بلندگوهای همراه و جدیدترین بلندگوهای هوشمند.

صدا اینجا، صدا آنجا، صدا همه جا

بلندگوی خطی SK10Y جدید ال‌جی خروجی صدای 550 وات دارد و از 5.1.2 کانال با قدرت فناوری Dolby Atmos پشتیبانی می‌کند. یکی از جنبه‌های منحصربه‌فرد فناوری ال‌جی این است که اشیاء صدا می‌توانند هر جایی در فضای سه‌بعدی قرار گیرند تا از تمامی جهت‌ها، حتی سقف اتاق، شما را در صدا غوطه‌ورکنند؛ قابلیتی که هم صدا را واقعی‌تر می‌کند و هم حس حضور در وسط ماجرا را به مخاطب می‌دهد. بلندگوی SK10Y مجهز به چندین بلندگو شامل بلندگوهای روبه بالای قدرتمندی است که از هر زاویه‌ای شنونده را منقلب می‌کند. کاربران می‌توانند صدای این بلندگوها را تا ارتفاع سقف اتاق تنظیم کنند.

بلندگوهای همراه برای همه جا

سری PK از بلندگوهای همراه ال‌جی صدایی قدرتمند و حالت نورپردازی متنوعی دارد که در ظاهری جذاب و البته راحت می‌توانند صدا را با شما به هر جایی ببرند. این بلندگوها نیز با کمک فناوری صدای پیشرفته مریدین می‌توانند صدای باس قوی و بدون افت کیفیتی ارائه دهند و همین طور حرف‌ها و کلام‌ها را بهینه کنند. بلندگوهای سری سری PK ال‌جی با بلوتوث استاندارد Apt-X HD برای پخش موسیقی 24 بیت با اتصال بی‌سیم سازگاری دارد. حالت نورپردازی مخصوص میهمانی همگام با ضربات موسیقی در هر سه مدل سری PK تغییر می‌کند و علاوه بر این که طراحی زیبایی دارد گرفتن آن در دست نیز راحت است.

همکاری با دستیار گوگل برای صدایی درجه یک

ال‌جی از نمایشگاه CES 2018 برای معرفی لوازم صوتی هوشمند مجهز به هوش مصنوعی استفاده خواهد کرد. بلندگوی ThinQ ال‌جی نه تنها صدایی باکیفیت تولید می‌کند بلکه دستیار گوگل را هم در خود گنجانده است. ال‌جی با همکاری گوگل اطمینان می‌دهد که بلندگوی ThinQ با این دستیار دیجیتال راحتی و آسایش را برایتان به ارمغان می‌آورد. این بلندگو فقط یک بلندگوی همراه هوشمند نیست بلکه یک رابط کاربری شخصی است که با صدای خود کاربر فعال می‌شود و با دیگر لوازم خانگی هوشمند ال‌جی ارتباط برقرار می‌کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید