Quantcast
خرداد ۳۰, ۱۳۹۷
June 20, 2018
f28efc71-df39-4ee1-b166-2791eac27536

اخباری که از کره جنوبی رسیده نشان می دهد که پیش فروش گوشی ال جی جی ۷ تینکیو (LG G7 ThinQ) تقریبا دو برابر نسل پیشین خود یعنی G6 بوده است.

این خبر قطعا نشانی از سال مالی موفق برای کمپانی ال جی خواهد بود. پس از فروش متوسطی که گوشی ماژولار جی ۵ به دست آورد، ال جی با تغییر رویه در طراحی محصولاتش، یک پرچمدار دیگر به نام G6 را روانه‌ی بازار کرد. این محصول موفق شد بار دیگر نام ال جی را بر سر زبان‌ها بی‌اندازد. اکنون، در حالی که چند روز از پیش فروش ال جی جی ۷ تینکیو، پرچمدار سال ۲۰۱۸ ال جی گذشته است، گفته می‌شود که آینده‌ی درخشانی برای آن باید انتظار داشته باشیم.

پس از دوران سه ماهه بسیار سخت مالی برای بخش موبایل شرکت ال جی، حال سیگنال‌هایی از سوی پرچمدار جدید ال جی ارسال می‌شود که نشان دهنده‌ی مسیری روشن در آینده است. به نقل از یک گزارش جدید از سوی ETNews، پیش فروش ال جی جی ۷ تینکیو، گوشی تازه معرفی شده‌ی ال جی تقریبا ۲ برابر پیش فروش ال جی جی ۶ در سال گذشته بوده است.

تنها با گذشت ۴ روز از آغاز پیش فروش ال جی جی ۷ تینکیو در خانه‌ی شرکت ال جی، کره جنوبی، بیش از ۷۰ هزار مشتری اقدام به پیش خرید این محصول کرده‌اند که نسبت به آمار سال گذشته گوشی جی ۶ رشد چشمگیری داشته است. به طور خاص، تعداد افراد پیش خرید کننده‌ی این گوشی بین ۳۰ الی ۴۰ هزار نفرش بیشتر از افرادی بودند که سال گذشته پرچمدار ال جی را در کره جنوبی پیش خرید کرده بودند.

ما همچنان منتظر خواهیم ماند تا سطح عملکرد بین‌المللی آخرین پرچمدار ال جی را در مقایسه با جی ۶ سال گذشته ببینیم. اما اگر ال جی بتواند بازاریابی درستی را انجام دهد، می‌تواند امیدوار به فروش به مراتب بالاتر جی ۷ تینکیو نبست به جی ۶ باشد.

علاوه بر این، جی ۷ تینکیو بر خلاف پیشینیان خود، از جدیدترین سخت افزار روز دنیای موبایل نظیر تراشه اسنپدراگون ۸۴۵ و نمایشگر ناچ استایل بهره می‌برد تا بتواند با دیگر رقیبان خود در بازار به رقابت بپردازد.​

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


کد امنیتی تصویر جدید


ويدئو