۱۷ خرداد ۱۳۹۷

پرده‌برداری از فیلم LED رنگی و شفاف ال‌جی؛ یک نمایشگر تبلیغاتی و دیجیتال چندمنظوره

ال‌جی در نمایشگاه InfoComm از نمایشگرهای تجاری خلاقانه‌ای رونمایی کرد که تجربه مشاهده در زمینه نمایشگرهای تبلیغاتی دیجیتال را به سطح بالاتری ارتقا می‌دهد.

بخش محصولات تجاری ال‌جی الکترونیکس امریکا از فیلم LED رنگی و شفاف چندمنظوره‌ای پرده برداشت که قابلیت‌های نصب در آن همتا ندارد. این محصول انقلابی برای اولین بار در نمایشگاه InfoComm 2018 به نمایش گذاشته شد و می‌تواند هر پنجره یا سطح شیشه‌ای را به یک تابلوی دیجیتال با قابلیت سفارشی شدن مبدل کند.

فیلم LED رنگی و شفاف ال‌جی با مدل LAT240DT1 محتوای دیجیتال و اطلاعات را به صورت رنگی و بسیار خیره‌کننده به نمایش می‌گذارد و در عین حال با محیط اطراف نیز به صورت یکپارچه در تعامل است.

این نمایشگر چندمنظوره بیش از یکهزار نیت روشنایی دارد. هر پنل 668×480 میلی‌متری متشکل از 560 پیکسل LED است که گستره وسیعی از رنگ‌ها را نمایش می‌دهد و در عین حال که نسبت شفافیت بالای خود را حفظ می‌کند محتوای ویدئو را با رنگ‌های واضح و رضایت‌بخشی به نمایش می‌گذارد. با وجود تمام اینها، هنوز هم چیزهایی که پشت شیشه است را به راحتی می‌توان مشاهده کرد.

Launching at InfoComm, Innovative Display Brings Next-Level Viewing Experience to the Digital Signage Space (PRNewsfoto/LG Electronics USA)

فیلم LED نمایشگر رنگی و شفاف چندمنظوره ال‌جی تنها 1.5 میلی‌متر ضخامت دارد و طیف وسیعی از رنگ‌ها را در پیکسل‌های 24 میلی‌متری خود پوشش می‌دهد. نصب این نمایشگر روی هر سطح شیشه‌ای با استفاده از یک لایه شفاف چسبنده در خود این نمایشگر به آسانی صورت می‌گیرد. این نمایشگر با وضوح بالا در نمایش فیلم، عکس، انیمیشن و اطلاعات دیجیتال دیگر با رنگ‌های زیاد برای فضای باز و پنجره‌هایی که سطح بزرگی دارند، مانند پنجره جلوی فروشگاه‌ها، لابی‌ها، اماکن عمومی و حتی آسانسورهای مرتفع شیشه‌ای بزرگ ایده‌آل است و می‌تواند آن را مبدل به یک ستون حیرت‌انگیزی از گرافیک و نور کند. این نمایشگر منعطف در سطوح شیشه‌ای منحنی و پنجره‌های منحنی که شعاع انحنای 1,100R دارد تا لبه و بدون حاشیه به کار می‌رود و می‌تواند سطح شیشه‌ای معمولی را واقعاً به یک نمایشگر دیجیتال خیره‌کننده و شاهکار مبدل کند.

غرفه ال‌جی در سالن مرکزی نمایشگاه InfoComm 2018 از 6 تا 8 ژوئن در مرکز همایش لاس وگاس منتظر علاقه‌مندان به صنعت نمایشگرهای تجاری و تبلیغاتی دیجیتال است.

۱ نظر

ناشناس ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ پاسخ

آدرس نمایندگی تهرانش رو برام میفرستین؟

نظر دهید