۲۴ مرداد ۱۳۹۷

بالاترین افتخارات و جوایز برای محصولات ال‌جی مجهز به پلت‌فرم هوش مصنوعی ThinQ

انجمن EISA ابتکار ال‌جی در تولید محصولات و پلت‌فرم انحصاری هوش مصنوعی‌اش را تحسین کرد.

ابتکارات شرکت ال‌جی الکترونیکس در طراحی و هوش مصنوعی منجر به تحسین این شرکت توسط انجمن صدا و تصویر اروپا (EISA) شد. محصولات ال‌جی مجهز به هوش مصنوعی شامل تلویزیون‌های OLED، SUPER UHD و بلندگوی XBOOM ال‌جی در میان گروه بسیار رقابتی خود که همگی از کیفیت تصویر ممتاز، عملکرد هوش مصنوعی بی‌نظیر و صدای عالی برخوردارند توانستند مفتخر به دریافت بالاترین جوایز شوند.

تلویزیون OLED ال‌جی مجهز به هوش مصنوعی (مدل OLED65E8) عنوان “بهترین تلویزیون OLED ممتاز EISA در سال 2019-2018″ را دریافت کرد؛ امسال هفتمین سال متوالی است که فناوری OLED این شرکت برنده می‌شود. این تلویزیون به دلیل برخورداری از کیفیت تصویر عالی که با پردازنده آلفا 9 (α9) نیرو می‌گیرد بسیار تحسین شد. تلویزیون OLED ال‌جی تصاویری زنده و واقعی با رنگ‌های بسیار غنی، وضوح و عمق باورنکردنی از واقع‌گرایی بیشتر و عملکرد هوش مصنوعی پیشتازی بهره می‌برد که در کلاس خود حرف اول را می‌زند. هیئت داوران EISA عملکرد فناوری صدای دالبی اتمُس (Dolby Atmos) و بلندگوهای روبه‌جلوی این تلویزیون را نیز ستودند. این بلندگوها و این فناوری صدا تجربه دیداری و شنیداری تلویزیون OLED ال‌جی را به غوطه‌ورکننده‌ترین تجربه ممکن مبدل می‌کنند. از طراحی تصویر روی شیشه در تلویزیون OLED ال‌جی نیز به دلیل تناسب کامل با هر محیطی تقدیر شد.

افزون بر این، تلویزیون SUPER UHD ال‌جی مجهز به هوش مصنوعی (مدل 65SK9500) عنوان “بهترین تلویزیون هوش مصنوعی EISA در سال 2019-2018″ را به خود اختصاص داد. این تلویزیون بالاترین کیفیت تصویر در تلویزیون LCD را با ترکیب فناوری‌هایی نظیر نانوسل (Nano Cell)، کاهش موضعی نور (Full-Array Local Dimming)، پردازنده آلفا 7 (α7) و همین طور پلت‌فرم هوش مصنوعی ThinQ و دستیار گوگل ایجاد می‌کند. کاربران می‌توانند با کمک پلت‌فرم انحصاری هوش مصنوعی ThinQ ال‌جی تلویزیون خود را کنترل کنند، به راحتی به دستگاه‌های جانبی متصل شوند، حالت تصویر را تغییر دهند و محتوای دلخواهشان را جست‌وجو کنند. جدیدترین فناوری پیشرفته دستیار صوتی در این تلویزیون با بهره‌مندی از فناوری پردازش زبان طبیعی (NLP) می‌تواند اتصال و کنترل هوشمند را از طریق فرمان صوتی بر پایه فناوری انحصاری یادگیری عمیق ال‌جی فعال کند. دستیار گوگل در تلویزیون‌های هوش مصنوعی ال‌جی نیز به عنوان مرکز خانه هوشمند عمل می‌کند و تجربه یکپارچه‌ای را میسر خواهد ساخت که از طریق آن مدیریت وظایف گوناگون، یافتن پاسخ و کنترل دستگاه‌های هوشمند خانگی امکان‌پذیر می‌شود.

تلویزیون SUPER UHD ال‌جی در سرتاسر پشت نمایشگر از مناطق متراکم‌کننده نوردهی پشت برخوردار است و می‌تواند میزان سیاهی و ابعاد تصویر را از طریق کنترل مستقل مناطق نور LED بهبود ببخشد. در نتیجه، جزییات سایه‌ها بهتر خواهد بود و نشت نور برای کنتراست بهتر کاهش پیدا می‌کند؛ ویژگی قابل توجهی که برای تماشای محتوای HDR اهمیت بالایی دارد. به لطف وجود نمایشگر مبتکرانه نانوسل، بینندگان در این تلویزیون‌ها می‌توانند از دقت رنگ عالی و ثبات تصویر در زاویه دید گسترده، بدون قربانی شدن کیفیت تصویر، بهره‌مند شوند.

LG-EISA-AWARD-02

انجمن EISA بلندگوی XBOOM  ممتاز ال‌جی مجهز به هوش مصنوعی ThinQ (مدل WK7) را نیز به عنوان “بهترین بلندگوی هوش مصنوعی EISA در سال 2019-2018 ” معرفی کرد؛ جایزه‌ای که به دلیل کیفیت صدای خارق‌العاده این محصول در ترکیب با هوش مصنوعی‌اش کسب شده است. همکاری فنی با برند مریدین (Meridian)، برند انگلیسی پیشگام در صدای باکیفیت، به بلندگوی XBOOM ال‌جی مجهز به هوش مصنوعی ThinQ عملکرد صدای کامل و بی‌عیب و نقصی را می‌دهد که با صدای عالی، تعریف صوتی دقیق و باس صحیح منتشر می‌شود. کیفیت صدا در این بلندگو با فایل‌های باکیفیت فشرده‌سازی‌شده سازگاری دارد و امکان بازتولید صدا را مطابق با حالت ضبط آنها در خود استودیو میسر می‌کند.

گنجاندن دستیار گوگل در بلندگوی XBOOM ال‌جی مجهز به هوش مصنوعی ThinQ می‌تواند تنظیمات سریع را انجام دهد و با فرمان‌های کاربر بدون نیاز به کنترل از راه دور یا استفاده از تلفن هوشمند برای گفتن جمله “هی گوگل، برنامه امروز من چیه؟” (Hey Google, what’s my schedule today) پاسخ دهد. این بلندگو به عنوان مرکز فرمان می‌تواند تمامی دستگاه‌های خانه هوشمند مجهز به دستیار گوگل را کنترل کند و همچنین با لوازم خانگی ال‌جی مجهز به پلت‌فرم هوش مصنوعی ThinQ نیز سازگاری دارد.

بلندگوی خطی یا ساندبار ال‌جی مدل SK10Y نیز توانست جایزه “بهترین ساندبار EISA در سال 2019-2018 “ را به خود اختصاص دهد. این بلندگوی خطی شگفت‌انگیز با قدرت صدای خروجی 550 وات و پشتیبانی از 5.1.2 کانال از قدرت فناوری تلویزیون دالبی اتمُس برای ایجاد صدای غوطه‌ورکننده از تمامی جهات، حتی سقف اتاق، بهره می‌برد. ساندبار SK10Y ال‌جی با استفاده از فناوری مریدین از عملکرد صدای باکیفیت برای احاطه کردن شنوندگان با صدایی فوق‌العاده قوی و باکیفیت برخوردار است و وضوح بیشتری به موسیقی و کلام می‌دهد.

بلندگوی خطی SK10Y ال‌جی با فایل‌های باکیفیت فشرده‌سازی شده سازگاری دارد تا صدایی شبیه صدای ضبط شده در استودیو را بازتولید کند، با قابلیت ارتقای کیفیت صدا بتواند کیفیت صدای فایل‌های استاندارد را تا 24 بیت/192 کیلوهرتز بهبود ببخشد و جزییات ریز و ظریف هر قطعه صوتی را بهتر منتشر کند. این ساندبار باکیفیت ال‌جی طراحی بسیار زیبایی دارد و زیر تلویزیون‌های ممتاز ال‌جی به خوبی جای می‌گیرد. علاوه بر این، بلندگوی ال‌جی سازگار با دیگر دستگاه‌های هوشمندی است که از کروم‌کست (Chromecast) پشتیبانی می‌کنند و می‌تواند آهنگ‌ها و پادکست‌ها را به راحتی با گفتن عبارت “اوکی گوگل” پخش کند.

برایان کان، رییس بخش سرگرمی خانگی ال‌جی، گفت: «ال‌جی مفتخر است که کارشناسان مشهور صنعت تعهد این برند به ابتکار در فناوری هوش مصنوعی را ستوده‌اند. ال‌جی همیشه در هوش مصنوعی یک پیشگام اصلی در جهان بوده و خواهد بود. این شرکت سعی دارد به مشتریان سطح جدیدی از هوشمندی در خانه را ارائه دهد که همراستا با اهداف خود در ایجاد زندگی آسوده‌تر از طریق به کارگیری فناوری پیشگام با تفکر آینده‌محور باشد.»

محصولات هوش مصنوعی ال‌جی بر پایه پلت‌فرم ThinQ از 31 آگوست تا 5 سپتامبر در نمایشگاه IFA 2018 در معرض نمایش بازدیدکنندگان خواهند بود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید