Quantcast
آذر ۲۰, ۱۳۹۷
December 11, 2018
0fb1c140-2f99-4749-a9d7-4783898e6e88

راز حفظ سلامتی در تغذیه مناسب نهفته است. مایکروویو سولاردام پرشیا پلاس دارای قابلیت طبخ سالم است.

با استفاده از سولاردام پرشیا پلاس مصرف‌کنندگان ایرانی می‌توانند از غذاهای سنتی و بومی نظیر کشک بادمجان، قرمه‌سبزی، ته‌چین، قیمه و غیره لذت ببرند. افزون بر این، بدون استفاده از مقدار زیادی روغن می‌توان غذاهایی از نوع فست فود نظیر سیب‌زمینی سرخ کرده، همبرگر و تنها با استفاده از بخار، در خانه کالباس تهیه کنند. همچنین، با سولاردام پرشیا پلاس تهیه میوه‌ها و سبزیجات خشک‌شده مانند شوید خشک به آسانی و از طریق منوی خودکار ممکن است.

از آنجایی که بسیاری از ایرانیان به اثرات مصرف زیاد روغن بر سلامتی اهمیت زیادی می‌دهند، ال‌جی قابلیت سرخ‌ کردن سالم را به این دستگاه افزوده است تا امکان طبخ غذاهای خوشمزه با مصرف کم روغن فراهم شود.

هیتر نوری ذغالی گامی بلند در زمینه وسایل پخت و پز خانگی است. در راستای طبخ طبیعی و سالم غذا، این فناوری واقعاً برگی برنده است. هیتر نوری ذغالی نه تنها چربی‌های غیرضروری را از بین می‌برد بلکه برخلاف آنچه طی فرآیند طبخ در اجاق‌های سنتی روی می‌دهد، جلوی از دست رفتن مواد مغذی را می‌گیرد. از همه مهمتر، این دستگاه قابلیت‌هایی دارد که زندگی را راحتتر می‌کند. به لطف این فناوری‌ها ما توانسته‌ایم جایگاه اول برندمان را در ایران حفظ کنیم.

طرز تهیه سیب‌زمینی سرخ کرده با مایکروویو سولاردام ال‌جی

  1. سپس درجه را روی ۱۸۰ وات قرار دهید.
  2. روی سه پایه بلند ۷ الی ۸ دقیقه زمان دهید.

نکته: برای حالت «ترکیب» ولوم فانکشن را چرخانده و علامت ترکیب که گوشه سمت چپ تصویر بالا می بینید را انتخاب کنید.

کلیه علاقه‌مندان آشپزی می‌توانند با سولاردام پرشیا در منزل غذاهایی طبخ کنند که کیفیتشان با غذاهای بهترین رستوران‌ها برابری می‌کند؛ در حالیکه از سلامت آنها کاملاً مطمئنند.

در مایکرووهای نئوشف ال‌جی تنظیمات مربوط به «سرخ کردن و برشته کردن سالم*» این امکان را برای شما فراهم می‌کند که غذا‌های سالم و در عین حال لذیذی آماده کنید. در مقایسه با مدل معمولی، قابلیت «سرخ کردن سالم» چربی را تا ۷۲% در غذا‌های شما کاهش می‌دهد و به‌واسطه قابلیت «برشته کردن سالم» از مزیت کاهش چربی ۷۲ گرمی بهره‌مند می‌شوید.

NeoChef_2016_Feature_09_Healthy-Cooking_D

برای سرخ کردن همه مواد، می‌توان از ترکیب شماره یک (co-1) قدرت ۱۸۰ وات حدود ۷ الی ۸ دقیقه زمان داد.

برای سیب زمینی بهتر است ابتدا سیستم مایکرو ۹۰۰ وات حدود ۳ الی ۴ دقیقه (حتماً در این حالت ظرف با درپوش باشد) و سپس ظرف را بدون درپوش در پخت ترکیبی شماره یک (co-1) قدرت ۱۸۰ وات ۷ الی ۸ دقیقه قرار دهیم.

نکته: زمان‌های ذکر شده به صورت تقریبی هستند و لازم است حتماً ما بین پخت یک بار کلید توقف (Stop) را بزنید و غذا را چک کنید.

نکته: برای سرخ کردن در دستگاه، از روغن زیاد استفاده نشود و فقط در حد چرب شدن با برس آشپزی چرب کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


کد امنیتی تصویر جدید


ويدئو