۲۶ شهریور ۱۳۹۷

کولرهای گازی اینورتر ال‌جی برای تجربه ایده‌آل‌ترین محیط با دما و رطوبت مناسب

تا حالا شده در ساعات شروع روز احساس خستگی و بی‌حالی کنید؟

احتمالا نمی‌دونستید که یکی از مهم‌ترین عوامل بروز خستگی و افت کارایی، دمای محیطی‌ست که در اون به سر می‌بریم. دمای ۲۰ تا ۲۲ درجه سانتی‌گراد و رطوبت نسبی ۴۰ تا ۶۵ درصد برای تابستان، ایده‌آل ترین محیط رو برای شما فراهم می‌کند.

بهره‌وری در سرمایش = %۷۰
سرمایش مداوم با بهره‌وری بیشتر. کمپرسور اینورتر دوگانه ال‌جی مصرف انرژی را تا %۷۰ کاهش می‌دهد و در عین حال هوا را %۴۰ سریعتر خنک می‌کند. حالا افراد خانواده‌تان می‌توانند از نسیمی خنک و دلپذیر با استفاده از مصرف برق کمتری در هر زمان که بخواهند لذت ببرند.

LG-Inverter-Infographic_04_Air-Conditioner1

سرمایش بیشتر با قدرت کمتر

اینورتر ال‌جی در دستگاه‌های تهویه مطبوع خانگی عملکرد سرمایش قدرتمند و ذخیره انرژی چشمگیری را تضمین می‌کند. دستگاه‌های تهویه مطبوع ال‌جی ۷۰ درصد برق کمتری مصرف می‌کنند و در عین حال، نسبت به دستگاه‌های تهویه مطبوع معمولی که فناوری اینورتر ندارند، ۴۰ درصد سرعت بالاتری در خنک‌کنندگی محیط دارند.

اینورتر ال‌جی، چه در ماشین لباسشویی و یخچال به کار رود یا در دستگاه تهویه مطبوع هوا و مایکروویو، در تنظیم سرعت و چرخش موتور و کمپرسور بر حسب موقعیت نقش دارد و به صورت خودکار سرعت را متعادل می‌کند تا حداکثر خروجی کسب شود و با کمترین میزان مصرف انرژی و صداهای آزاردهنده نتایج بهتری به دست آید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید