۱۸ مهر ۱۳۹۷

فناوری TrueSteam در ماشین لباسشویی ال‌جی؛ ترکیبی از آب و بخار برای شست‌شوی بهتر

استفاده از بخار همواره یادآور انقلاب بزرگ صنعتی بوده است. این بار بخار در کاربردی دیگر به خدمت انسان در آمده است؛ کاربردی که همیشه به آن نیازمندیم: شست‌وشوی لباس.

با استفاده از فناوری True Steam آب و بخار دست در دست هم داده‌اند تا آلودگی را از لباس‌های شما بزدایند. این فناوری نوظهور که اولین بار در دستگاه‌های شوینده ال‌جی استفاده شده است باعث می‌شود الیاف لباس حفظ گردد و لباس‌ها پس از شست‌وشو چروک نشوند. ضد حساسیت بودن، سرعت، کارایی و انعطاف‌پذیری بالا از قابلیت‌های این فناوری شگفت‌انگیز است.

ضد حساسیت

بخار در ماشین لباسشویی True Steam با نیرویی باورنکردنی نفوذ می‌کند و آلودگی‌ها رامی‌زداید. همچنین، بخار باعث می‌شود چین و چروک روی لباس ایجاد نگردد. با برنامه Allergiene به طور کاملاً مؤثر می‌توان ۹۵ درصد از ذرات حساسیت‌زا را از الیاف لباس زدود.

8807adce-9349-4cb6-ae73-f32b05c31932

سرعت

با این قابلیت لباس‌ها تنها ظرف ۲۰ دقیقه تمیز می‌شوند و بدون استفاده از اتو کلیه خطوط و تا خوردگی‌ها از بین می‌روند. این بدان معناست که در زندگی پر مشغله امروزی شما وقت بیشتری برای لذت بردن ازچیزهای دیگر خواهید داشت.

کارایی

ماشین لباسشویی جدید ال‌جی ضمن کاستن از زمان شست‌وشو باعث بهبود عملکرد و کم شدن قابل توجه مصرف انرژی می‌شود. به علاوه، ماشین‌های لباسشویی بخار ال‌جی آب کمتری نسبت به ماشین لباسشویی‌های رایج در بازار مصرف می‌کنند.

انعطاف‌پذیری

قابلیت True Steam همراه با قابلیت‌های نوآورانه دیگری نظیر موتور بدون تسمه و ۶ Motion Direct Drive که به منظور ایجاد حرکات متفاوت شست‌وشو در نظر گرفته شده، عرضه می‌شود. با ارائه شش روش متفاوت شست‌وشو و ترکیب آن با فناوری بخار، انتخاب ماشین لباسشویی مناسب شما دیگر خیلی سخت نیست.​

۱ نظر

Kaveh.khazaei ۲۲ مهر ۱۳۹۷ پاسخ

شستشو با بخار عالیه و تکنولوژی خوبی می باشد

نظر دهید