۲۳ بهمن ۱۳۹۷

یخچال مورد علاقه شما؛ این بار با تلألو نوری کاملا جدید 

مارتین تی، هنرمند جلوه‌های بصری، شما را دعوت می‌کند تا پا به دنیایی بی عیب و نقص از مینیمالیسم و کمینه‌گرایی بگذارید. او برای این کار از خطوط بُرنده نور برای انعکاس خطوط باریک و تیز یخچال ال‌جی سیگنچر (LG SIGNATURE InstaView) استفاده کرده است.


شاید به نظر کاری غیرممکن بیاید ولی در یخچال ال جی سیگنچر (LG SIGNATURE InstaView) شما می‌توانید با زدن دو ضربه روی درب آن داخل یخچال را کامل ببینید. این یخچال ساید‌بای‌ساید که اینستاویو InstaView Door-in-Door نام دارد از یک پنل شیشه‌ای نیمه شفاف روی درب یخچال بهره برده که به صورت هوشمند با زدن دو ضربه کاملا شفاف شده و شما می‌توانید بدون اتلاف هوای سرد داخل یخچال داخل آن را ببینید.

MDI765DB__Design_D

این امر باعث شده تا درب یخچال کمتر باز و بسته شده و در نتیجه مواد غذایی داخل یخچال کمترین نوسان دمایی را تجربه کرده و برای مدت طولانی تازه می‌مانند. از طرفی باز نکردن درب یخچال باعث می‌شود تا ۴۱ درصد در مصرف انرژی صرفه‌جویی کنید و هزینه برق کمتری بپردازید. خارج از فناوری اینستاویو InstaView، این مدل مجهز به قابلیت درب دولایه و یا همان Door-in-Door هم هست. قابلیتی که در یخچال‌های قبلی ال‌جی هم استفاده شده و کارایی بالای خود را اثبات کرده است.

علاوه بر این فناوری‌های پیشرفته یخچال جدید ال‌جی امکانات و قابلیت‌های متنوع دیگری نیز در اختیار شما خواهد گذاشت. امکاناتی از جمله قابلیت تنظیم کننده رطوبت FRESHBalancer، که شما می‌توانید با کلیدی ساده و از طریق تنظیم میزان رطوبت، سبزی‌ها و میوه‌های خود را در شرایطی مطلوبی نگهداری کنید. همچنین این مدل مجهز به فیلتر بهداشتی HygieneFresh+‎ است. فیلتری ۵ مرحله‌ای، که بوی بد و همچنین باکتری‌های داخل یخچال را تا ۹۹٫۹۹۹ درصد از بین می‌برد. یخ‌ساز باریک نصب شده روی درب، فضای ذخیره بیشتری را در قسمت فریزر فراهم می‌کند.

MDI765DB_InstaView_BlackSTS_2018_Feature_03_KeepFoodsFresher_D

به علاوه این یخچال دارای یک محفظه کاربردی است که فضای مطلوبی برای نگهداری خوراکی‌های کوچک‌تر مانند اغذیه حاضری و پنیر در دمای مناسب فراهم می‌کند. محفظه دیگر کنترل رطوبت Moist Balance Crisper نیز ساختاری مشبک و خلاقانه‌ دارد که میزان رطوبت را در سطح مطلوبی نگه می‌دارد.

بزرگ‌ترین تهدید برای سالم‌ نگه داشتن مواد غذایی برای مدت زیاد گرما نیست، بلکه نوسانات دما نگهداری آن است. یخچال ال‌جی با موتور اینورتر خطی با تثبیت دمای داخلی یخچال نه تنها مواد غذایی را برای مدت بیشتری تازه نگه می‌دارد، بلکه این کار را با تولید کمترین صدای ممکن انجام می‌دهد. ال‌جی با کاهش نوسانات از طریق تغییرات ساختاری و متمرکز کردن انرژی بیشتر برای تازه نگه داشتن مواد غذایی به این موفقیت دست یافته است.

۲ نظر

سید قدیر هاشمی ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ پاسخ

قیمتها را هم لطفا اشاره کنید قیمت رسمی خود ال جی را

ال جی ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ پاسخ

سلام دوست عزیز،

برای اطلاع از قیمت‌ها به وی سایت رسمی گلدیران و فروشگاه رسمی گلدیران پلاس مراجعه کنید. این وبلاگ به عنوان خبرگزاری رسمی ال‌جی در ایران فعالیت دارد.

با تشکر.

نظر دهید