۰۴ بهمن ۱۳۹۷

یک خبر داغ: ال‌جی G7 ThinQ وارد بازار ایران شد

پس از مدت‌ها انتظار، تلفن هوشمند و پرچمدار ممتاز ال‌جی با مدل G7 ThinQ مجهز به نمایشگر روشن‌تر، دوربین فوق‌العاده بهتر، صدای بسیار بلندتر و امکانات هوشمند مصنوعی مفیدتر وارد بازار ایران شد.

عرضه تلفن هوشمند G7 ThinQ در فروشگاه چارسوی تهران آغاز شده است. این تلفن هوشمند در ۴ رنگ زیبای آبی، مشکی، خاکستری و تمشکی گستره وسیعی از مشتریان با سلیقه‌های مختلف را مجذوب خود خواهد کرد. به جز رنگ تمشکی، بقیه رنگ‌های ال‌جی G7 ThinQ در بازار ایران به فروش می‌رسد.

ال‌جی G7 ThinQ محصولی بی‌نظیر با تمرکز بر ارائه امکانات مفید و راحت هوش مصنوعی در تجربه کاربری اساسی با تلفن هوشمند طراحی و ساخته شده است.

ec666a1d-04f2-4be6-85c5-874e7563e0c3-e1527661438833

ال‌جی G7 ThinQ با جدیدترین پلت‌فرم موبایل کوالکام اسنپدراگون ۸۴۵ اجرا می‌شود و از ۶/۴ گیگابایت رم و ۶۴/۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است که می‌تواند سنگین‌ترین وظایف و برنامه‌های کاربردی را به راحتی اجرا ‌کند. این محصول فوق پیشرفته نمایشگر شگفت‌انگیز ۶٫۱ اینچ با روشنایی بسیار بالایی دارد و حدود نیم اینچ نسبت به پرچمدار پیشین خود بزرگ‌تر است اما حتی به اندازه یک تار مو هم عریض‌تر نیست. بنابراین، ال‌جی G7 ThinQ به راحتی در دست جای گرفته و قابل استفاده با یک دست است.

89e13d56-df22-4840-9a0b-c69587cbfc71

طراحی جدید و فوق‌العاده زیبای سری جی به ال‌جی G7 ThinQ با بدنه فلزی‌ ظاهری شیک، مدرن و دلربا می‌دهد که با شیشه Gorilla Glass 5 در پشت و جلو برای بهره‌مندی از دوام بیشتر تکمیل می‌شود. رتبه IP68 برای مقاومت در برابر گرد و خاک و آب در این گوشی مطابق با آزمون‌های MIL-STD 810G ارتش ایالات متحده امریکا طراحی شده است که عملکرد تجهیزات و دستگاه‌های مختلف را در محیط‌های سرسخت و خشن ارزیابی می‌کند.

LG-G7-in-Action-05

برخورداری از دوربین‌های پیشرفته ۸ مگاپیکسل سلفی و ۱۶ مگاپیکسل دوگانه در پشت با لنزهای استاندارد و فوق گسترده با امکانات هوشمند، قابلیت‌های هوشمندتر و ساده‌تر با Google Lens،Google Assistant و Google Photos، نمایشگر فوق روشن ۶٫۱ اینچ با نسبت تصویر ۱۹٫۵:۹ از نوع FullVision با نام Super Bright Display، تجربه صدای بی‌رقیب در تلفن هوشمند با بلندگوهای Boombox و DTS:X برای ارائه تجربه صدای سه بعدی تنها گوشه‌ای از امکانات و قابلیت‌های ویژه این ابر تلفن هوشمند است.

آدرس: خیابان جمهوری، تقاطع حافظ، بازار بزرگ چارسو، طبقه همکف، پلاک B10، فروشگاه رسمی موبایل ال‌جی

۳ نظر

علی ۴ بهمن ۱۳۹۷ پاسخ

سلام میخواستم بدونم جی سون پلاس هم موجوده یا فقط مدل پایه هستش؟

ال جی ۶ بهمن ۱۳۹۷ پاسخ

سلام دوست عزیز،

بله G7 Plus هم در دو رنگ سیلور و آبی وارد بازار شده است.

متشکرم.

محمدمهوی ۹ بهمن ۱۳۹۷ پاسخ

سلام چه عالی قیمت چنده؟

نظر دهید