۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۸

آخرین فصل از سریال محبوبتان را در آخرین فناوری‌های روز تلویزیون‌های ال‌جی تماشا کنید

بالاخره فصل هشتم سریال پرطرفدار شبکه HBO از راه رسید. دو هفته‌ای می‌شود که سریال Game of Thrones عرضه شده و با گذشتن دو قسمت از آن، همه علاقه‌مندان و دنبال‌کنندگان این سریال دوشنبه‌ها که می‌شود بی‌صبرانه در انتظار عرضه قسمت جدید فصل هشتم از بازی تاج و تخت هستند.

وقتی با یک پاکت بزرگ از ذرت بوداده یا تخمه آفتابگردان جلوی تلویزیون آماده پخش قسمت جدید و هیجان‌زده شدن هستید، حس خوبی نیست که با تصویر بی‌کیفیت و صدایی که از ته چاه در می‌آید اشتیاقتان کور شود. انتظار کشیدن برای تماشای یک جنگ بزرگ که هفت فصل متمادی قرار بود اتفاق بیفتد و حالا در فصل هشتم قرار است شاهدش باشید، اصلا با تصویر و صدای بی‌کیفیت تلویزیون لذتی ندارد. همین حالا تصمیم خود را بگیرید و یک تلویزیون ال‌جی هوشمند بخرید.

تلویزیون‌های جدید و پیشرفته OLED ال‌جی با پشتیبانی از دو فرمت دالبی ویژن (Dolby Vision) و دالبی اتمس (Dolby Atmos) اولین تلویزیون‌های مجهز به این فناوری منحصربه‌فرد هستند. تلویزیون‌های OLED جدید ال‌جی مجهز به فناوری دالبی اتمُس (Dolby Atmos) شما را با صدای متحرکی که در تمام محیط پیرامونتان به شکلی واقعی و باورنکردنی در جریان است به دل ماجرای بازی تاج و تخت می‌برند.

56312247_2447382682156525_5512465237561158194_n

وقتی تلویزیون OLED ال‌جی در خانه دارید، می‌توانید از بازی تاج و تخت با پشتیبانی از فناوری دالبی لذت ببرید. هر جای فضای سه‌ بعدی که باشید، دالبی اتمس صدای همراه شماست. وقتی بالای سرتان باشد، صدایی واقعی و نفس‌گیر ایجاد می‌کند و شما را در تجربه حسی و غوطه‌ورکننده‌ای از وینترفال غرق می‌کند.

با تلویزیون Super UHD ال‌جی، هر صندلی در خانه شما بهترین صندلی است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک دورهمی دوستانه ترتیب دهید و صندلی‌ها را با افرادی که دوستشان دارید پر کنید و خاطرات جدیدی از تماشای سریال گات بسازید. مهم‌تر از همه اینکه تماشای این سریال در بهترین تلویزیون 4K LED  شما را اصلاً آزار نخواهد داد.

53609222_270887580468098_8930054312089792207_n

انگار بالاخره وقتش رسیده و همان طور که دو قسمت گذشته نشان داده همه نیروها در حال آماده‌سازی هستند تا خودشان را برای جنگ وینترفال آماده کنند. البته، تمهیداتی که برای جنگ لازم است فقط به اسب و سلاح و سپر و زره ختم نمی‌شود! همان طور که دیدید، همه مبارزان برای تعیین سرنوشت نهایی جنگ باید از نظر روحی نیز خود و خانواده‌شان را تقویت کنند. اتحاد دوباره مردم و پا گذاشتن به عرصه نبرد نیازمند کنار گذاشتن خصومت‌های گذشته است که در میان مبارزان وجود داشته.

خب، حالا که از اولین فصل سریال بازی تاج و تخت را دنبال کرده‌اید، بی‌صبرانه ماجرای داغ فصل هشتم را تماشا می‌کنید و منتظر جنگ بزرگ و نهایی در آخرین فصل از گات هستید، به شما توصیه می‌کنیم که حتما این سریال پرهیجان را در تلویزیون هوشمند ال‌جی مشاهده کنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید