۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۸

یخچال‌ اینستاویوی ال‌جی شما را با عادت‌های بدِ قدیمی خداحافظی می‌دهد!

تا حالا شمردید از صبح که بیدار می‌شوید تا شب که آخرین چراغ را خاموش می‌کنید و به خواب می‌روید یا حتی تا صبح روز بعد، چند مرتبه در یخچال را باز می‌کنید؟

۵ بار؟ ۲۰ بار؟ ۴۰ بار؟ متأسفانه تحقیقات نشان می‌دهد که یک خانواده به طور متوسط ۶۶ بار در یخچال را به هر بهانه‌‌ای باز می‌کنند تا اقلام مورد نیاز را بردارند یا حتی گاهی بی‌بهانه و فقط طبق عادت دیرینه و صرفا برای این که ببینند داخل یخچال چه چیزهایی هست و نیست و اگر خوراکی خوشمزه‌ای در گوشه و کنار قفسه‌ها پنهان شده بود و چشمک می‌زد نوش جانش کنند!

ال‌جی در یخچال ساید‌بای‌ساید که اینستاویو InstaView Door-in-Door نام دارد به شما امکان می‌دهد با زدن دو ضربه روی درب آن داخل یخچال را کامل ببینید. این یخچال از یک پنل شیشه‌ای نیمه شفاف روی درب یخچال بهره برده که به صورت هوشمند با زدن دو ضربه کاملا شفاف شده و شما می‌توانید بدون اتلاف هوای سرد داخل یخچال داخل آن را ببینید.

3

این امر باعث شده تا درب یخچال کمتر باز و بسته شده و در نتیجه مواد غذایی داخل یخچال کمترین نوسان دمایی را تجربه کرده و برای مدت طولانی تازه می‌مانند. از طرفی باز نکردن درب یخچال باعث می‌شود تا ۴۱ درصد در مصرف انرژی صرفه‌جویی کنید و هزینه برق کمتری بپردازید. خارج از فناوری اینستاویو InstaView، این مدل مجهز به قابلیت درب دولایه و یا همان Door-in-Door هم هست. قابلیتی که در یخچال‌های قبلی ال‌جی هم استفاده شده و کارایی بالای خود را اثبات کرده است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید