۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۸

آشپزی وقتی هنره که مایکروویو شما نئوشف ال‌جی باشه

روزهای وسط هفته، با وجود مشغله کاری، می‌تونه بهترین و خلوت‌ترین زمان برای سر زدن به آشپزخونه و تهیه غذاهای سالم، خوشمزه و خوش آب و رنگ برای خانوم‌های خونه‌دار باشه.

بهتره در فرصتی که خونه خلوته، بچه‌ها به مدرسه رفتن و همسر گرامی هم به کارهای بیرون از منزل می‌پردازه دستور طبخ‌های مختلف رو امتحان کنید و غذای جورواجور بپزید… 😉 مهم‌ترین مزیتش اینه که اگر خرابکاری کردید و غذایی که طبخ می‌کنید باب میل و ذائقه شما نبود، کسی اطراف شما نیست تا توی ذوقتون بزنه یا شما را سرزنش کنه 😀

با مایکروویو نئوشف ال‌جی، می‌تونید خودتون رو یک سرآشپز حرفه‌ای و واقعی تصور کنید که با خلاقیت و جسارت تمام انواع و اقسام غذاهای خوشمزه رو برای همه اعضای خونه طبخ میکنه. بخارپز کردن، سرخ کردن، گریل کردن، پخت ترکیبی و حتی تهیه ماست رو به مایکروویو NeoChef ال‌جی بسپارید.

مایکروویو جدید ال‌جی با قابلیت هیتر نوری ذغالی هم راحتی رو برای شما به ارمغان میاره و هم باعث میشه غذاها خوش طعم‌تر بشن.

24e6c819-1256-42f4-8dde-42a3aa3162fc

این فناوری منحصر‌به‌فرد ال‌جی از میله‌های ذغالی که جریان سریعی از گرمای شدید را به عمق غذا می‌فرستند، بهره می‌برد که نه تنها غذاها را سریع‌تر آماده می‌کند بلکه به دلیل انتشار سریع گرما، سطح خارجی غذا را در حالی برشته می‌کند که داخل آن آبدار باقی می‌ماند. همچنین به کمک این تکنولوژی با کاهش زمان پخت، مصرف انرژی به صورت بهینه‌ای خواهد بود. این فناوری با کاهش چربی‌های غیرضروری باعث می‌شود تا غذا سالم‌تر از همیشه باشد.

By_Feature_0000_LG_COM_Kit1_FR_N (2)

شرکت ال‌جی قابلیت پخت فست‌فود خانگی را نیز به منوی طبخ خودکار NeoChef افزوده است. به علاوه، این مدل تنها محصول بازار ایران است که قادر است غذاهای سنتی ایرانی نظیر قورمه‌سبزی، قیمه و کشک بادمجان را با منوی خودکار طبخ کند. پخت غذاهای خوشمزه و لذیذ اکنون دیگر ساده و آسان است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید