۰۶ آذر ۱۳۹۸

سیستم صوتی هیولای ال جی ARX10 با قابلیت ضبط و پخش مستقیم از USB

با سیستم سینمای خانگی ال‌ جی ARX10 و صدای ماکرو و مینی، نه تنها می‌توانید فایل‌های موجود در دستگاه‌های یواس‌بی‌دار را پخش و اجرا کنید، بلکه امکان ضبط و ذخیره موسیقی‌های CD یا برنامه‌های رادیویی را روی USB نیز دارید. خوبی آن این است که هم‌زمان با گوش کردن به صدا می‌توانید آن را ضبط هم کنید.

اگر می‌خواهید نهایت بلندی و وضوح صدا را تجربه کنید، اگر به دنبال جدیدترین فناوری‌های موجود در بازار می‌گردید، اگر می‌خواهید میهمانی خود را هر چه پر سروصداتر، شگفت‌انگیزتر و حرفه‌ای‌تر برگزار کنید و اگر می‌خواهید در قید و بند هیچ گونه دیسک، سی‌دی، دی‌وی‌دی و بلو-ری، نباشید، ARX10 ال‌جی بهترین گزینه برای شماست. پس، به دنبال جای دیسک و سی‌دی و نوار کاست در این محصول غول‌پیکر و توانمند نباشید.

Wireless_Audio_Streaming_Home_theater-COPY-1

پخش بی‌سیم صدا

از طریق بلوتوث، می‌توانید به صورت بی‌سیم، موسیقی یا فایل‌های صوتی موردنظر خود را از این بلندگوها پخش کنید. با سیستم صوتی Wireless Audio Streaming ال‌جی، امکان پخش موزیک‌های گوشی موبایل با صدای بلند وجود دارد.

با ورودی USB Plus می‌توان به راحتی فیلم‌ تماشا کرد، به موسیقی گوش کرد و عکس دید. از دیگر امکانات ارتباطات این سیستم صوتی ورودی و خروجی HDMI است. البته این دستگاه برای سیستم‌های صوتی قابل حمل نیز ورودی‌های خاص دارد.

Smart-DJ2

دی جی هوشمند با Smart DJ

با فناوری «دی‌جی هوشمند» می‌توانید به صورت خودکار، افکت‌های کاملا متنوع و قدرتمند همانند یک دی‌جی را تجربه کنید.

ال‌جی ARX10 صدای موسیقی شما را به صورتی قدرتمند و موزون از ۲٫۴ کانال از طریق بلوتوث پخش می‌کند. قدرت این صدا ۲۳۰۰ وات باس است؛ یعنی صدایی که شیشه‌های منزل شما را می‌لرزاند و شما را حسابی هیجان‌زده می‌کند.

با اکوالایزر اتوماتیک، هر نوع موسیقی با بهترین تنظیمات و صدای زیر و بم پخش می‌شود. انگار این سیستم صوتی در دل خود یک دی.جی پنهان دارد.

USB Direct Recording_Playback-COPY-1-COPY-1

امکانات اصلی:

  • 2300 وات، 4.2 کاناله
  • بلندگوهای بسیار بلند 12 اینچ
  • پخش موسیقی به صورت بی‌سیم به واسطه اتصال بلوتوث
  • قابلیت Smart DJ برای مهمانی‌ها

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید