۲۱ دی ۱۳۹۸

ال جی و لاکسافت پلت‌فرم مشترک webOS Auto را در نمایشگاه CES 2020 عرضه کردند

شرکت کالیفرنیایی لاکسافت (Luxoft) تصمیم دارد از پلت‌فرم webOS Auto یک پلت‌فرم پیشرفته پیشگام در بازار بسازد.

ال‌جی الکترونیکس و لاکسافت، یک شرکت فناوری DXC، این هفته وارد توافقنامه‌ای برای ساخت و توسعه مشترک پلت‌فرم webOS Auto در سیستم‌های آماده به تولید شدند.

دکتر آی.پی پارک، رییس و مدیر ارشد ال‌جی، به همراه دمیتری لوچینین، مدیر اجرایی ارشد DXC Technology و مدیرعامل و رییس لاکسافت در نمایشگاه CES 2020 لاس وگاس توافقنامه‌ای را امضا کردند. این همکاری جدید در سانتا کلارا واقع در کالیفرنیا رخ خواهد داد و انتظار می‌رود در سه ماهه اول سال 2020 و پس از معرفی تیم مدیریت، فعالیت این شرکت آغاز شود.

ال‌جی و لاکسافت با این مشارکت جدید توسعه کاکپیت دیجیتال آماده به تولید، سیستم‌های سرگرمی و اطلاع رسانی داخل خودرو، سیستم‌های سرگرمی پشت صندلی و همین طور سیستم‌های درخواست خودرو بر پایه پلت‌فرم webOS Auto را پیشرفته می‌کنند و آن را در اختیار خودروسازان، اپراتورهای سرویس‌های حمل و نقل و تامین‌کنندگان خدمات موبایلی قرار می‎دهند. این پلت‌فرم ال‌جی قابلیت‌ها و امکانات زیادی را فراهم می‌کند و تمام قطعات لازم مانند سیستم پردازش چندرسانه‌ای، کنترل چندصفحه‌ای، اتصال و امنیت قادرند راحتی و آسایش بیشتری به مسافران و رانندگان ارائه دهند. این مشارکت جدید از مهندسی جهانی لاکسافت در مقیاس شبکه تحویل بهره می‌برد.

ال جی از طریق پلت‌فرم webOS در بیش از 70 میلیون تلویزیون هوشمند در خانه‌های سراسر دنیا بهترین تجربه کاربری در صنعت تلویزیون را در اتاق نشیمن متحول می‌کند. ال‌جی با پلت‌فرم webOS Auto اکوسیستمی شامل خدمات هوشمند و سرویس‌های آنلاین محتوا از پیشگامان جهانی ارائه می‌دهد و مهارت و تخصص خود را با ارائه یک تجربه مشتری‌محور در خودروها گسترش خواهد داد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید