۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۹

برای داشتن سینما در هر جا، یک پس زمینه سفید کافیست

با داشتن پروژکتورهای قابل حمل ال جی، می توانید به راحتی در خارج از خانه، بهار و تابستان، همراه خانواده یا دوستان خود فیلم تماشا کنید. فقط کافیست یک پس زمینه صاف و سفید جلوی روی شما یا حتی بالای سرتان باشد. 

تلفن خود را به پروژکتور متصل کنید و پروژکتورهای ال جی بقیه را انجام دهند!

ال‌جی با سری پروژکتورهای Minibeam خود برای هر کسی امکانی را فراهم می‌کند؛ چه آنهایی که در حال حرکت هستند و چه آنهایی که عاشق فیلم دیدن در خانه هستند.

این پروژکتورهای ال‌جی برای مشتریانی ایده‌آل است که به دنبال یک پروژکتور بی‌سیم هستند و می‌خواهند بیرون از فضای منزل فیلم تماشا کنند زیرا هم قابلیت اتصال بلوتوث دارد و هم وای-فای. بنابراین، کاربران می‌توانند محتوای مورد نظر خود را با فرمت‌های مختلف به پروژکتور منتقل کنند و از خروجی صدای بهتر از طریق اتصال بلوتوث به سیستم‌های صوتی بهره‌‌مند شوند.  علاوه بر این، پروژکتورای مینی بیم ال جی باتری بادوامی دارد و شما می‌توانید با خیال راحت در حیاط منزل یا پارک فیلم تماشا کنید.

13652078_263798923998689_821722823_n

سری Minibeam ال‌ جی ترکیبی از کیفیت باورنکردنی تصویر و تنوع بی‌رقیب قابلیت‌ها هستند و قادرند هر جایی را به یک سینما مبدل کنند. امکانات پیشرفته سری Minibeam ال‌جی تصویر را به صورت خودکار انطباق می‌دهد تا اطمینان دهد که هم تصویر واضحی نمایش داده می‌شود و هم عاری از اعوجاج است و با خروجی صدا کاملاً مطابقت دارد.

لازم به ذکر است که پروژکتورهای Minibeam ال‌جی جایزه iF Design Award 2016 را برای طراحی مبتکرانه کسب کرده‌اند. این پروژکتورها به قدری کوچک هستند که به راحتی در کف دست جای می‌گیرند اما می‌توانند تجربه سینمای غول‌پیکری را ایجاد کنند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید