۱۹ مرداد ۱۳۹۹

ال جی VELVET با طراحی به‌روز؛ به روزتر از هر تلفن هوشمند دیگر بازار

این روزها شاهد تکراری بودن طراحی بسیاری از تلفن های هوشمند هستیم. اما آیا شما دوست ندارید موبایلی با طراحی مدرن و به‌روز و البته متفاوت تر از بقیه داشته باشید؟😉☺

ال ‌جی پس از معرفی ولوت تمامی کلیشه‌های طراحی را شکست و با ولوت یک بعد دیگری از طراحی را با مخاطبان آشنا کرد، این طراحی زیبا و شگفت انگیز برگرفته از طبیعت بوده و قطعاً ولوت اسمارت‌فونی زیبا برای شما خواهد بود.💧

طراحی جدید LG VELVET با خصوصیاتی همچون خطوط سیال، گوشه‌های منحنی و لبه‌های متقارن بخش جلو و عقب، تجسمی کاملی از زبان طراحی ۳D Arc Design است. سطوح صاف و صیقلی، رنگ‌های درخشان و ظرایف قابل لمسی همچون دوربین Raindrop که خیال قطرات باران را به ذهن متبادر می‌سازد، از جمله مشخصه‌هایی هستند که LG VELVET را از سایر رقبا جدا می‌سازند. این زبان طراحی جدید و ملهم از طبیعت به LG VELVET ظاهری برجسته و کاملا خوش‌دست بخشیده است.

117028214_354611085703177_4821915213968609446_n

ال جی بر این باور است مصرف‌کنندگان موبایل‌های هوشمند امروزی خواستار چیزی بیشتر از طراحی‌های مرسوم و قابلیت‌های آزموده‌شده معمول هستند و استحقاق آن را هم دارند.

ال جی با LG VELVET اسمارت‌فون متمایزی خلق کرده‌ است که طراحی آن شبیه هیچ محصول دیگری نیست و امکانات منحصر به فردی ارائه کرده که ارزش های برجسته‌ای خلق می‌کنند. ال جی از انتقال درست پیام LG VELVET مطمئن است و ایمان دارد مصرف‌کنندگانی هم‌رای با ال جی دارد که معتقدند اکنون زمان تغییر شیوه توسعه و بازاریابی تلفن‌های هوشمند فرا رسیده است.

با هدف برآورده ساختن سلایق گوناگون مصرف‌کنندگان، LG VELVET با الهام گیری از طبیعت، گستره رنگی وسیع و گیرایی همچون غروب خیال‌انگیز (Illusion Sunset)، سبز شفق قطبی، سفید شفق قطبی و خاکستری شفق قطبی را ارائه کرده و در آینده نزدیک رنگهایی چون نقره‌ای شفق قطبی، سیاه جدید و… هم روانه بازار خواهند شد.

به عنوان اولین موبایل ال‌جی که با رنگ Illusion Sunset عرضه می‌گردد، آنها در این اسمارت‌فون از الگوی نوری ویژه‌ای استفاده کرده‌اند که در فواصل یک میکرون (یک صدم ضخامت موی انسان) تکرار شده‌ است. این الگو توسط نوار مخصوصی با تکنولوژی انباشت ورقه‌های نانو پوشانده شده تا در بازتاب نور، جلوه خیره‌کننده و درخشانی ایجاد کند.

ال جی VELVET به زودی با قیمتی رقابتی و هیجان انگیز وارد ایران می شود. از شکیبایی شما سپاس گزاریم

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید