Quantcast
مهر ۹, ۱۳۹۹
September 30, 2020
LG-TV-with-Amazon-Music

ال جی برنامه کاربردی موسیقی آمازون را به مجموعه وسیع تلویزیون‌های هوشمند خود می‌آورد.

جدیدترین به روزرسانی میان‌افزار به تلویزیون های ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۰ ال جی دسترسی به ۶۰ میلیلون آهنگ را برای لذت بردن می‌دهد.

ال جی الکترونیکس از آغاز این هفته برنامه کاربری موسیقی آمازون (Amazon Music) را برای تلویزیون های OLED ، نانوسل و تلویزیون‌های هوشمند LCD ال جی، که بین سال‌های ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۰ تولید شده‌اند، در کشورهای آسیایی، اروپایی و امریکایی عرضه می‌کند.

مشتریان می‌توانند از طریق این برنامه به دو میلیون آهنگ منتخب و بیش از یک هزار لیست پخش و ایستگاه بدون هیچ هزینه اضافی برای اشتراک خود دسترسی داشته باشند. مشترکان آمازون در نسخه بدون محدودیت برنامه Amazon Music Unlimited ، که یک سرویس اشتراک ویژه است، می‌توانند به بیش از ۶۰ میلیون آهنگ و هزاران لیست پخش و ایستگاه دسترسی پیدا کنند.

برای راحتی بیشتر، همه کاربران تلویزیون‌های هوشمند سازگار می‌توانن موسیقی‌های مورد علاقه خود را بدون دخالت دست در تلویزیون خود و با استفاده از فرمان صوتی و کنترل جادویی Magic Remote ال‌جی پخش کنند. در ضمن، تلویزیون‌های ۲۰۲۰ ال‌جی از بلوتوث فراگیر یا Bluetooth Surround برخوردار هستند. بنابراین، مشتریان می‌توانند هنگام استفاده از تلویزیون‌های سازگار ال‌جی به بلندگوهای بلوتوث نیز به طور همزمان متصل شوند و از آهنگ‌های مورد علاقه خودشان در صدای فراگیر مجازی ۴٫۰  (virtual 4.0 surround sound ) لذت ببرند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


کد امنیتی تصویر جدید


ويدئو