Quantcast
دی ۲۸, ۱۳۹۹
January 17, 2021
Lyu-Jae-cheol_president-of-HA-company

انتظار موفقیت‌های بیشتر  ال‌جی در ۲۰۲۱ با رهبری جدید در لوازم خانگی و تمرکز گسترده‌تر بر کیفیت و نوآوری

ال‌جی الکترونیکس مجموعه‌ای از تغییرات سازمانی جدید را معرفی نمود که هدف آن تغییر سریع‌تر این برند لوازم خانگی و الکترونیک مصرفی بین‌المللی به شرکتی است که با تبدیل چالش‌ها به فرصت‌ها در سال آینده بتواند حال و هوای بهتری داشته باشد. ابتکاراتی همچون ارتقا نوآوری درزمینه ارزش مشتری از طریق استراتژی تحول دیجیتال ال‌جی، خلق یک مرکز مدیریت کیفیت بین بخشی، به خدمت گرفتن مرکز نوآوری آمریکای شمالی، تقویت عملکرد تحقیق و توسعه هر شرکت، و تأمین مکانی جدید برای واحد نوظهور کسب‌وکار رباتیک در شرکت راهکارهای تجاری، برخی از تغییرات مدنظر برای سال آینده و فراتر از آن هستند.

یکی از مهم‌ترین تغییرات بازنشستگی Dan Song رئیس و مدیرعامل شرکت راهکارهای تهویه مطبوع و لوازم خانگی ال‌جی است. کسی که این وظیفه را در پایان سال ۲۰۱۶ بر عهده گرفت و اکنون شرکتی را به‌جای می‌گذارد که در قدرتمند‌ترین وضعیت خود قرار دارد. تحت رهبری این کهنه سرباز ۳۷ ساله ال‌جی الکترونیکس، شرکت H&A ال‌جی رکورد بالاترین آمار فروش تاریخ این شرکت را به ثبت رسانده و یکی از عوامل کلیدی عملکرد قوی ال‌جی در سال جاری، علیرغم شیوع کرونا بوده است. ازاین‌پس کنترل بزرگ‌ترین شرکت ال‌جی به Lyu Jae-cheol سپرده می‌شود که کهنه سرباز ۳۲ ساله ال‌جی است و از سال ۲۰۱۶ مدیریت واحد لوازم خانگی ال‌جی را بر عهده داشته است.

علاوه بر این برای تمرکز بر ارزش مشتری، کنترل کیفیت، نوآوری، تحقیق و توسعه و رباتیک، ال‌جی در جهت تقویت رقابت‌پذیری فرصت‌های بیشتری را ایجاد خواهد کرد، به تشویق تفکر تحول‌آفرین خواهد پرداخت و برای آینده همراه با عدم اطمینان، بهتر آماده خواهد شد. برای ارائه مسئولیت مستقیم به مدیریت و کارکنان در گروه‌های در حال رشد، بخش‌های مجزایی برای یخچال‌ها و خشک‌کن‌ها به‌عنوان زیرمجموعه واحد لوازم خانگی H&A ایجاد خواهد شد، درحالی‌که تجارت راهکارهای تهویه مطبوع صاحب بخش مجزای واحد سیستم‌های تهویه مطبوع خواهد شد. دیگر ابتکارات جدید شامل آزمایشگاه نوآوری تکنولوژی تحول‌آفرین و آزمایشگاه نوآوری محصول تحول‌آفرین خواهد بود که عناصر تحقیق و توسعه را با برنامه‌ریزی محصولات آینده ترکیب خواهند نمود.

تحت رهبری مدیر ارشد فناوری، مرکز تحقیقات مواد و ابزارهای پیشرفته یکی از آزمایشگاه‌های جدید نمایشگر خواهد بود که بر تسریع تکنولوژی Micro LED برای توسعه تجاری سریع‌تر متمرکز خواهد شد. مدیر ارشد فناوری همچنین iLab را تجهیز خواهد نمود و برای توسعه تکنولوژی‌های خلاقانه با بهره‌گیری از مدل‌های استارتاپی از آن بهره خواهد برد تا بتوان آن‌ها را به‌سرعت تجاری‌سازی نمود. علاوه بر افتتاح مرکز نوآوری آمریکای شمالی در جهت کشف و ارتقا فرصت‌های جدید کسب‌وکار، مدیر ارشد استراتژی ال‌جی مرکز رشد کسب‌وکار جدیدی راه‌اندازی خواهد نمود تا ایده‌های جدید را در اختیار گرفته و به آن‌ها برای تبدیل به فرصت‌های تجاری کمک کند.

و برای پاسخگویی بهتر به نیازهای در حال تغییر مصرف‌کنندگان، ال‌جی یک آزمایشگاه تجربه مشتری یا Customer eXperience افتتاح خواهد نمود که مستقیماً تحت نظر مدیرعامل اداره می‌شود. CX Lab قرار است شامل بخش‌های گوناگونی همچون آزمایشگاه طراحی پیشرفته بوده و برمطالعه راه‌های تأثیر طراحی بر شیوه تعامل مصرف‌کننده با محصولات متمرکز شود.

تمامی این انتصاب‌ها از ۲۱ دسامبر ۲۰۲۰ و ترفیعات از یکم ژانویه ۲۰۲۱ اعمال خواهند شد.

2 دیدگاه در “تغییرات سازمانی ال‌جی برای پاسخ سریع‌تر به اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی محیط‌ کسب‌وکار

  1. سلام
    خیلی جالبه من یه تلوزیون ۶۵ ،oled .از گلد ایران خریدم ، پس از پرداخت هزینه تلوزیون رو داخل منزل تحویل میدیم ، تلوزیون اوردن و نصب کردن ،
    روشن که شده تعدادی حدود ۵۰-۱۰۰ پیکسل دستگاه سوخته من تحویل نگرفتم ، گفتن پیگیری میکنیم از شرکت تماس میگیرن ، از شرکت تماس گرفتن کارشناس فرستادن ، کارشناس هم دیده و گفته بله پیکسل سوخته ، گفته عکس گرفتن و فرستادن تهران ، حالا کارشناس فنی میگه از نظر ما مشکل نداره ،
    میگم اقا شما تلوزیون سالم تحویل بدین بله ، ۱۰۰ پیکسل سوخته تو لحظه ایی که روشن کردین نه فرداش ، الان ۵ روز درگیر هستم و چون پول گرفتن هیچ کس جوابگو نیست
    تلوزیون ۷۰ میلیونی خریدم تحویل نگرفتم برای اینکه خراب لوده میگه مشکلی نداره فقط پیکسل سوخته

    • سلام پیام عزیز،

      لطفا اطلاعات تماس خود را برای ما ارسال کنید تا مشکل شما پیگیری شود.

      با تشکر از شما.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


کد امنیتی تصویر جدید


ويدئو