۰۶ آذر ۱۳۹۹

لذت بازی‌های ویدیویی با تلویزیون‌های OLED ال جی مجهز به NVIDIA G-SYNC

تلویزیون‌های OLED تحسین‌شده ال‌جی به واسطه پشتیبانی و سازگاری با G-SYNC روان‌ترین و غرق‌کننده‌ترین تجربه بازی را بدون پرش و اعوجاجی که در رایج نمایشگرها شایع است ارائه می‌دهند.

گیمرها مدت‌هاست به ارزش تلویزیون‌های OLED ال‌جی و کیفیت استثنایی آن، لگ‌های خیلی کم و سرعت پاسخگویی بالای آنها واقف شده‌اند. افزوده شدن پشتیبانی از G-SYNC امکان لذت بردن از پاسخگویی بی‌نهایت و جلوه‌های بصری بهینه شده در تلویزیون‌های OLED بزرگ ال‌جی از ۵۵ اینچ تا ۷۷ اینچ غوطه‌ورکننده را برای گیمرهایی که گرافیک سری GeForce RTX 20 یا GTX 16 دارند فراهم می‌کند.

اولین تلویزیون‌های ال جی با فناوری پیشرفته انویدیا بازی‌های کامپیوتری را به شکلی کاملا جدید تجربه می‌کنند.

تلویزیون‌های OLED تحسین‌شده ال‌جی به واسطه پشتیبانی و سازگاری با G-SYNC روان‌ترین و غرق‌کننده‌ترین تجربه بازی را بدون پرش و اعوجاجی که در رایج نمایشگرها شایع است ارائه می‌دهند. گیمرها مدت‌هاست به ارزش تلویزیون‌های OLED ال‌جی و کیفیت استثنایی آن، لگ‌های خیلی کم و سرعت پاسخگویی بالای آنها واقف شده‌اند. افزوده شدن پشتیبانی از G-SYNC امکان لذت بردن از پاسخگویی بی‌نهایت و جلوه‌های بصری بهینه شده در تلویزیون‌های OLED بزرگ ال‌جی از ۵۵ اینچ تا ۷۷ اینچ غوطه‌ورکننده را برای گیمرهایی که گرافیک سری GeForce RTX 20 یا GTX 16 دارند فراهم می‌کند.

127253792_2213008642177342_4858619249699389758_n

تلویزیون‌های OLED ال‌جی با کیفیت تصویر استثنایی، کندی کمتر و سرعت پاسخگویی سریع تا کنون به ارائه عملکرد بهینه در بازی‌های ویدیویی مشهور بوده‌اند. افزوده شدن سازگاری با NVIDIA G-SYNC این استاندارد را بالاتر می‌ببرد و تجربه بازی کامپیوتری خیلی بهتر و غوطه‌ورکننده‌تری را در نمایشگرهای بزرگ ۵۵ تا ۷۷ اینچ ۴K OLED که پیشگام صنعت هستند تضمین می‌کند.

فناوری خودتابش OLED ال‌جی کاربران را در اکشن‌های تپنده و هیجانی بازی‌های مورد علاقه‌شان بیشتر غرق می‌کند و از کنترل دقیق پیکسل‌های منفرد برای تولید تصاویر واقعی و باورنکردنی بهره می‌برد. این تلویزیون‌ها علاوه بر کنتراست بی‌نهایت و بازتولید بسیار دقیق رنگ از سرعت پاسخگویی فوق‌العاده سریع و ریفرش ریت ۱۲۰ هرتزی برخوردارند. کندی ورودی که بین شکست و پیروزی در بازی تفاوت ایجاد می‌کند به ندرت در محدوده ۶ میلی‌ثانیه برای محتوای ۱۴۴۰ پیکسل در ۱۲۰ هرتز و  ۱۳ میلی‌ثانیه برای ۴K در ۶۰ هرتز محسوس و قابل درک است. حداقل کندی در ورودی اطلاعات در تلویزیون OLED ال‌جی کمتر از یک فریم و بدون افت کیفیت تصویر است؛ بنابراین بهترین نمایشگر برای بازی به شمار می‌رود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید