۰۴ دی ۱۳۹۹

ایربادزهای TONE Free ال‌جی؛ برنده جایزه نوآوری از CES 2021

علاوه بر تلویزیون‌های OLED ،NanoCell ،NEXTGEN، جدیدترین محصولات سرگرمی ال‌جی از جمله ایربادزهای TONE Free در CES 2021 برنده جایزه نوآوری شدند.

دو هدفون جدید از سری LG TONE Free که ایربادهایی واقعا بی سیم هستند در دو مدل HBS-FN6 و HBS-FN4 تجربه شنیداری استثنایی با صدای واقعی، زنده و طبیعی را به لطف وجود فناوری صدای مریدین (Meridian Audio) ارائه می دهند.

هر دو مدل از هدفون های TONE Free از تنظیمات صدای اکوالایزر (EQ) سفارشی شده برخوردارند که توسط مریدین ساخته شده است و هر کدام از حالت ها چهار مدل تنظیمات پیش فرض دارد تا تجربه شنیدن را به شکل کامل و بی عیب و نقصی ارائه دهد: طبیعی برای صدای متعادل و درست، غرق کننده برای حس بیشتر فضا، تقویت صدای باس یا  بم برای ضرب آهنگ بیشتر و تقویت تربل یا توازن صدا برای وضوح بیشتر در اجراهای صوتی.

maxresdefault

مدل HBS-FN6 ال جی اولین ایرباد ال جی در صنعت است که قاب UVnano (فرابنفش نانو) دارد و قادر است باکتری و میکروب های روی ایربادها را در هنگام شارژ کردن از بین ببرد. این طراحی جدید کانالی روی گوش راحت تر و متناسب تر می نشیند و در دو رنگ مشکی شیک و مات و همین طور سفید مدرن و براق عرضه می شود.

مطالعات گوناگونی نشان داده است که ایربادها باکتری بیشتری را نسبت به تخته برش آشپزخانه انباشته می کنند و منجر به عفونت های احتمالی گوش می شوند. این قاب شارژ باریک ال جی از نور فرابنفش بهره می برد تا گوش کاربران با از بین بردن ۹۹٫۹ درصدی باکتری ای.کولی (E. coli) و سارس (S. aureus) به وسیله ژل سیلیکونی گوش که ضدحساسیت و غیرسمی است و همچنین با کمک تور داخلی آن تمیزتر بماند.

قاب شارژ جمع و جور و کوچک ایرپاد ال جی می تواند بعد از ۵ دقیقه شارژ کردن ایرپادها، یک ساعت گوش دادن را برای کاربر میسر کند. هر دو مدل از ایرپادها، وقتی به طور کامل با قاب UVnano شارژ شوند، می توانند ۶ ساعت استفاده را با قاب فرابنفش نانو امکان پذیر نمایند و سه بار شارژ کامل در مجموع ۱۸ ساعت لذت شنیدن را برای کاربران فراهم می کند.

AV-TONEFree-FN6-02-With-MERIDIAN-01-Desktop

ایربادهای جدید ال جی از فناوری بی نظیر HSP یا Headphone Spatial Processing (پردازش فضایی هدفون) برخوردارند که توسط شرکت مریدین، از شرکای قدیمی ال جی در زمینه صدا، طراحی و ساخته شده و صدایی عالی با قدرت پردازش سیگنال دیجیتال ارائه می دهند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید