۰۶ دی ۱۳۹۹

بهترین تلفن هوشمند برای شما ؛ ال‌ جی Velvet

هنگام انتخاب یک تلفن هوشمند جدید برای شما، عوامل زیاد در تصمیم نهایی شما دخیل هستند.

طبق نظرسنجی‌های انجام شده قیمت، طراحی و امکانات از مهم‌ترین و رایج‌ترین عوامل در انتخاب تلفن هوشمند هستند. اما با وجود این همه دلایل بسیار زیاد در انتخاب تلفن‌های همراهی که امروزه در بازار در دسترس هستند، دقیقا چه چیزی انتخاب نهایی شما را رقم می‌زند؟

محصولات جدید ال‌جی متناسب با هر سلیقه‌، طراحی ظاهری، امکانات و هر معیار انتخابی سازگار هستند و ارزش متفاوت و تجربه کاربری منحصربه‌فردی را برای شما مشتریان به ارمغان می‌آورند.

یک نمونه از این محصولات تلفن هوشمند ال‌جی ولوت (LG Velvet) است که قرار است طی روزهای آتی وارد بازار ایران شود.

LG-VELVET

در ال‌جی Velvet همه چیز در طراحی خلاصه می‌شود. برای آن دسته از مشتریانی که طراحی شیک و مدرن برایشان اهمیت دارد، حتما زیبایی یک تلفن هوشمند را هنگام خرید در نظر می‌گیرند و یکی از ملاک‌های مهم در انتخاب و تصمیم نهایی آنها به شمار می‌رود.

تلفن هوشمند LG Velvet با طراحی براق و خیره‌کننده، سطح صاف و بدنه باریک و طر احی شیشه‌ای قوس سه‌بعدی متقارن چشم‌نوازی می‌کند و آرایش لنزهای دوربین در پنل پشت از قطرات باران الهام گرفته است حتما الگوی یک سبک مدرن و نمونه در میان بازیگران دیگر صنعت موبایل است.

LG-VELVET-00

دوربین پشت LG Velvet با آرایش قطرات باران از طبیعت الهام گرفته و ظرافت کم نظیر، احساس آرامش و تغییر دلنشینی در ظاهر ارائه می‌دهد که قابل مقایسه با بیرون‌زدگی و آرایش‌های مربعی شکلی که امروزه در دوربین بسیاری از گوشی های هوشمند یافت می شود نیست. ال جی برای ظاهری متعادل و حس متعادل در دست، از طرح انحنا یا قوس سه بعدی در LG VELVET استفاده کرده است که به لبه‌های جلو و عقب منحنی یکنواخت گوشی می‌بخشد. تلفن هوشمند ال‌جی ولوت در شش رنگ متمایز مانند محبوب توهم غروب متناسب با طیف گسترده‌ای از حساسیت‌های سبک ارائه می‌شود.

ال‌جی ولوت (LG Velvet) نه فقط برای علاقه مندان به طراحی، بلکه برای کسانی که از تلفن همراه خود صدای عالی می‌خواهند ایده‌آل است. برای مبتدیان، این محصول از موتور LG 3D Sound Engine بهره می‌برد که هوش مصنوعی پیشرفته این شرکت را برای شناسایی ژانر پخش موسیقی و استفاده از تنظیمات بهینه برای زنده کردن کامل هر آهنگ به کار می‌گیرد. این دستگاه، علاوه بر بلندگوهای استریو و جک هدفون 3.5 میلی متری که ظاهری پنهان دارند، از ویژگی محبوب ضبط ASMR ال‌جی برای ضبط حتی بی‌صدا ترین صداها با وضوح خیره‌کننده و صدای بوکه برخوردار است که باعث می‌شود صداها در هنگام ضبط فیلم‌ها نسبت به صدای پس زمینه واضح تر شوند.

۲ نظر

hamid ۹ دی ۱۳۹۹ پاسخ

واقعا که ! ۶ ماه میگید به زودی , هنوز خبری نشده

ال جی ۹ دی ۱۳۹۹ پاسخ

سلام حمید جان،

پیش فروش ال‌جی ولوت از ۱۱ دی ماه به مدت محدود آغاز میشه و می‌تونین خریداری کنین.

متشکرم.

نظر دهید