۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰

روش‌هایی برای تحول فصلی راحت‌تر با LG ThinQ

تغییر فصل زمان خوبی برای نو و زنده کردن مجدد خانه شما با انجام احیای فصلی است. تمیز کردن خانه از بالا به پایین هرگز سرگرم کننده نیست اما می‌توان با کمک برنامه LG ThinQ هوشمندانه‌تر و راحت‌تر این کار را انجام داد.

بار خود را سبک کنید

به لطف ویژگی روتین (Routine) در برنامه ThinQ، می‌توانید تنظیمات سفارشی را برای همه لوازم متصل در خانه در یک مرحله اعمال کنید. برای مثال، حالت هوای تازه (Fresh Air Mode) را انتخاب کنید تا دستگاه تصفیه هوا شروع به کار کند، جاروی روباتیک شروع به حرکت کرده و فن سقفی شروع به چرخش نماید. با توجه به اینکه لوازم خانگی هوشمند ال‌جی وظیفه خود را برای کاهش بار و زحمت شما انجام می‌دهند، حالا دیگر وقت تمیز کردن است!

ThinQ_02

در این بین، استراحت کنید

با استفاده از برنامه ThinQ و لوازم خانگی هوشمند ال‌جی، وقتی که برای خودتان می‌ماند بیشتر از قبل است زیرا مجبور نیستید دائماً پیشرفت کار را بررسی کنید. شما هرگز مجبور نیستید که مدام بروید و بیایید و کار لباسشویی را چک کنید زیرا برنامه ThinQ می‌تواند دقیقاً به شما بگویید چه مدت زمانی به اتمام شست و شو باقی مانده است و هنگامی که ملحفه و روبالشتی‌ها تمیز یا خشک شدند، به شما اعلانی ارسال می‌کند. با ThinQ، در کنار خود (یا در جیب خود)، می‌توانید آرام بنشینید، استراحت کنید و از فصل جدید لذت ببرید.

ThinQ_03

تکنسین شخصی شما

اجازه ندهید که در دستگاه شما اشکالی ایجاد شود و همه چیز را در حالت تعلیق قرار دهد. با تشخیص هوشمند و سرویس Proactive Customer Care یا مراقبت پیشگیرانه از مشتری در برنامه ThinQ، می‌توانید بدون نیاز به تماس یا انتظار کشیدن برای مراجعه نماینده مرکز خدمات مشتری یا تکنسین تعمیرات، مشکلات را شناسایی و برطرف کنید. برنامه ThinQ حتی هنگامی که بیش از مواد شوینده زیادی در ماشین لباسشویی ریخته‌ باشید یا فرا رسیدن زمان تغییر فیلتر آب در یخچال را به شما اطلاع می‌دهد.

ThinQ_04

سبز شوید

وقتی از خانه خود مراقبت می‌کنید، به مراقبت از سیاره خود نیز فکر کنید. با استفاده از داشبورد انرژی (Energy Dashboard) در برنامه ThinQ، می‌توانید به راحتی میزان مصرف هر دستگاه هوشمند ال‌جی را کنترل کنید. بنابراین، می‌توانید تنظیمات مربوطه را برای صرفه‌جویی در مصرف برق انجام دهید. لوازم آگاه ‌از ‌محیط زیست ال‌جی به لطف استفاده کارآمد از انرژی و آب به کاهش اثر کربنی که خانه‌ها ایجاد می‌کنند کمک خواهند کرد.

ThinQ_05

بدون هیچ زحمتی، دوباره پر کنید و دوباره سفارش دهید

وقتی نوبت به بهترین کار لوازم خانگی ال‌جی می‌رسد، دیگر نیازی به مراجعه با فروشگاه با ThinQ نیست. برای مواد مصرفی مانند شوینده و فیلترها، از ویژگی Store یا فروشگاه در برنامه ThinQ استفاده کنید و آنها را درب منزل تحویل بگیرید. همچنین می‌توانید با پیوند دادن برنامه ThinQ با الکسا، از سفارشات هوشمند آمازون استفاده کنید. پس از اتصال، می‌توانید اعلان‌ها را دریافت کنید که زمان آن رسیده است که موارد ضروری مانند مواد شوینده لباس را دوباره جایگزین یا پر کنید تا با استفاده از دستورات صوتی، به راحتی از آمازون دوباره سفارش دهید.

با استفاده از برنامه ال‌جی ThinQ، انجام تحولات مجدد در منزل مسکونی برای فصل جدید کاری کاملاً هوشمندانه و ساده است. در مورد لوازم خانگی هوشمند ال‌جی و برنامه ThinQ، در وب سایت www.LGThinQ.com بیشتر بیاموزید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید