۲۹ آبان ۱۳۹۰

سرمایه گذاری ال جی در زمینه انرژی های خورشیدی

سرمایه گذاری ال جی در زمینه انرژی های خورشیدی و کسب جایگاه جهانی
ال جی اعلام نموده که قصد دارد با سرمایه گذاری در بخش انرژی های خورشیدی فعالیت های خود را در این زمینه گسترش دهد.بنا بر این گزارش شرکت ال جی مبلغ 820 میلیون دلار جهت ساخت سلولهای خورشیدی در 5 سال آینده جهت سرمایه گزاری در کارخانجات خود در شهرهای گومی و سئول در نظر گرفته است. دستیابی به انرژی خورشیدی یکی از کلیدی ترین استراتژی های ال جی  برای رشد هرچه بیشتر می باشد. بر اساس پیشبینی ها افزایش سرمایه گذاری در این زمینه برای تولید ظرفیت معادل 1 گیگا وات، فروش را تا سال 2015 به 2.4 میلیارد دلار خواهد رساند.

لازم به ذکر است LG ساخت اولین خط تولید سلولهای خورشیدی خود را با ظرفیت تولید 120 مگا وات در گومی ،انتهای سال 2009 به پایان رساند و تولید سلول های انرژی خورشیدی ال جی در سال 2010 به طور رسمی با تولید حجم وسیعی از سلولهای خورشیدی و شبکه های سیلیکونی آغاز گردید. این میزان تولید در سال جاری با افزودن خط تولید جدیدی با ظرفیت 120 مگا وات سلول خورشیدی به بیش از 240 مگا وات خواهد رسید.

۴ نظر

حسین ۷ اردیبهشت ۱۳۹۱ پاسخ

بنام خدا
با سلام
با توجه به اینکه انرژی خورشیدی جزء انرژی های پاک و تجدید پذیر میباشد و تنها عامل عدم توسعه آن تا کنون بازده پائین صفحات خورشیدی در تبدیل انرژی تابشی خورشید به الکتریسیته و قیمت بالای پانلهای خورشیدی بوده که از نظر اقتصادی توسعه این فن آوری را از نظر اقتصادی با چالش مواجه می ساخته با توجه به افزایش قیمت سایر حامل های انرژی در سالهای اخیر و اثرات گلخانه ای استفاده از انرژی های فسیلی و با توجه به اینکه کم صرفه ترین و غیر اقتصادی ترین استفاده از نفت استفاده بعنوان سوخت میباشد در حالیکه این محصول در صنایع پتروشیمی قابلیت تبدیل به دهها مشتق مورد استفاده در زندگی روزمره میباشد و استفاده از این مشتقات را تقریبا در تمامی محصولات ال جی نیز می توانیم بیابیم با توجه به اینکه در کشور ما کویر های پهناوری تقریبا در تمام سال هوای افتابی بدون ذرات معلق دارد و تماشای ستاره های اسمان در دل کویر باذ توجه به هوای کاملا پاک آن از مهمترین جلوه های توریستی آن به شمار میرود قطعا استفاده از این انرژی پاک دیر یا زود با استقبال مواجه خواهد شد همانگونه که ئر خصوص سایر محصولات اعجاز ال جی را در افزایش راندمان و کارائی و دوام همزمان با کاهش قیمت محصول را شاهد بوده ایم قطعا در این مورد هم دور از ذهن نیست ضمنا ایجاد نیرو گاههای گسترده خورشیدی در کشور ما با سرمایه گذاری ال جی بدون استفاده از ذخایر معدنی و با استفاده از نیروی متخصص و انسانی ایرانی قطعا برای هرد طرف منافع اقتصادی خوبی به همراه خواهد داشت

احسان قاسمیان ۱۸ فروردین ۱۳۹۳ پاسخ

با سلام
لیست قیمت پنل خورشید
لیست قیمت یو پی اس
لیست قیمت باتری
برای من ایمیل کنید
این شرکت فعالیت خودش رو در زمینه نصب بیلبورد های جادها شروع کرده و برای روشنای های بیلبورد ها از پنل های خورشید باید استفاده کنند .
و بنده در مورد بهترین قیمت و پشتیبانی برای این شرکت دنبال یک شرکت خوب برای همکاری میگردم . امیدوارم بتوانم همکاری خوبی با شرکت شما داشته باشیم.
با تشکر قاسمیان

مهدی کشاورز ۵ مرداد ۱۳۹۴ پاسخ

با سلام و عرض ادب و احترام
لطفا لیست قیمت از تمامی تجهیزات و متعلقات مربوط به راه اندازی سیستم برق خورشیدی را در صورت امکان ارسال نمایید

افساانه نادرپور ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ پاسخ

با سلام و عرض ادب و احترام
ممنون میشوم در صورت امکان لیست قیمت از تمامی تجهیزات و متعلقات مربوط به راه اندازی سیستم برق خورشیدی را ارسال نمایید.
با تشکر

نظر دهید