۱۰ دی ۱۳۹۰

ال جی به مناسبت عرضه جاروبرقی Follow Me مسابقه برگزار می کند.

شرکت ال جی به مناسبت عرضه جاروبرقی جدید خود با نام Follow Me اقدام به برگزاری مسابقه بین المللی تهیه محتوای ویدیوئی نموده است. در این ارتباط از علاقمندان دعوت شده است که به تهیه فیلم ویدیوئی یا فیلمنامه مصور   (Storyboard) با مضمون “چه می شد اگر وسایلی که زندگی شما را آسان می کرد، همیشه همراهتان بود؟” بپردازند. در حقیقت جاروبرقی کمپرسور Follow Me شما را از کشیدن، هل دادن و جابجایی سخت جاروبرقی به هنگام استفاده از آن نجات می دهد.


شرکت ال جی در مجموع 20000 یورو جایزه نقدی برای برندگان این مسابقه در نظر گرفته است که با مراجعه به سایت eYeka به آدرس www.eyeka.com و کلیک بر روی بخش مرتبط با ال جی می توانید از جزئیات هرچه بیشتر آن مطلع گردید. لازم به ذکر است که ویدئو کلیپ منتخب این مسابقه که خلاقانه و به صورت حرفه ای تولید شده باشد جهت  کمپین های تبلیغاتی ال جی استفاده شده و یا به فستیوال فیلم کن سال 2012 ارسال می گردد.


افراد علاقمند به شرکت در این مسابقه فرصت دارند محتوای تولیدی خود را تا تاریخ چهارم بهمن ماه 1390 برروی سایت eYeka قرار دهند. طبق قوانین مسابقه، فیلم ویدیوئی (بین 30 تا 120 ثانیه) یا فیلمنامه مصور (حداکثر 15 کات)      می بایست به یکی از زبانهای انگلیسی، روسی، فرانسوی و یا کره ای تهیه و بر روی سایت eYeka قرار گیرد. در مرحله ارزیابی اولیه هشت ویدیو ارسالی برتر توسط هیات داوران که شامل نمایندگان ال جی و  متخصصین تبلیغات   می باشند، انتخاب می گردد. سپس این فایلها در صفحه فیس بوک ویژه مسابقه به آدرسwww.facebook.com/theLGstory قرار داده شده و عموم مردم می توانند با رای خود چهار برنده نهایی را انتخاب نمایند. اسامی برندگان در اواسط اسفند ماه 1390 اعلام می گردد.


جاروبرقی کمپرسور Follow Me ال جی اولین جاروبرقی در جهان است که مصرف کننده خود را بدون نیاز به کشیدن دنبال می کند. این محصول مجهز به تکنولوژی منحصر به فرد مکانیاب اتوماتیک و چرخهای دنبال کننده فعال می باشد. از دیگر ویژگیهای Follow Me برخورداری از تکنولوژی کمپرسور ال جی است که سبب ایجاد قدرت مکش فوق العاده  و افزایش طول عمر جاروبرقی می شود. همچنین فیلتر چهار لایه HEPA نصب شده روی دستگاه، تا 99.9 درصد گرد و غبار و آلودگی هوا را در هنگام جارو کردن کاهش داده و هوای خروجی از جاروبرقی را تصفیه می نماید. علاوه بر این موتور ویژه این جاروبرقی (Eco-Motor) سبب کاهش مصرف انرژی و صدای دستگاه تا 73dB می گردد.
جاروبرقی کمپرسور  Follow Me ال جی در حال حاضر در کره عرضه شده و به زودی وارد بازار ایران، استرالیا، فرانسه، روسیه، ایتالیا و اسپانیا می گردد.

۷ نظر

mehdi ۱۸ دی ۱۳۹۰ پاسخ

واقعا الجی تکنولوژی هایی که داره منحصر بفرد هست عالی.

morteza pourshirazi ۱۹ دی ۱۳۹۰ پاسخ

خوبه ولی بهتره برای افزایش جذابیت در رنگ سبز هم تولید کنید

arman ۲۴ دی ۱۳۹۰ پاسخ

محشره عین یه روبات دنبالت میاد کاش میشد بش دستور بدی هر جا اشغال هست خودش جمع کنه

sasan ۱۶ بهمن ۱۳۹۰ پاسخ

واقعا محشره.ال جی همیشه بهترین هارو میسازه و همه رو متعجب میکنه.
ما که ال جی هر چی میسازه میخریم.الان تو خونه هرچی داریم از ال جی هست.

سعيد ۱۲ فروردین ۱۳۹۱ پاسخ

lمن از دوستاران پرو پا قرص محصولات lgهستم و اکثر وسایل الکتریکی خانه ام از شرکت lg است و برای شما آرزوی توفیق دارم اما برای یافتن ضبط اتومبیل نمایندگی ها اظهار بی اطلاعی می کنند لطفا راهنمایی کنید از کجا تهیه کنم

ارش لطیفی ۱۱ خرداد ۱۳۹۱ پاسخ

من فروشنده ال جی هستم.حرف نداره…

نیلوفر ۲۷ مرداد ۱۳۹۲ پاسخ

خیلی قشنگ وجذابه
منم میخوام یکیشو داشته باشم
ازکجامیشه قیمت روزشو داشته باشم؟؟

نظر دهید