۲۲ فروردین ۱۳۹۱

رونمایی از گوشی هوشمند Optimus Vu ال جی با صفحه نمایش 5 اینچی

ال جی از گوشی هوشمند Optimus Vu خود با قابلیت پشتیبانی از سرویس های شبکه نسل چهارم   LTE پرده برداری کرد.

علاوه بر تکنولوژی پیشرفته LTE و صفحه نمایش IPS، این گوشی با نمایشگر 5 اینچی، تلفیقی از گوشیهای هوشمند و تبلت هاست. پردازنده دو هسته ای 1.5 گیگا هرتزی، حافظه داخلی 32 گیگا بایت و باتری بزرگ 2.080mAh، این گوشی را برای علاقمندان به سرگرمی های صوتی و تصویری و فایل‌های چندرسانه‌ایی ایده آل نموده است.

به گفته مدیران ارشد ال جی در این بخش، Optimus Vu در جهت افزایش قابلیت های یک تلفن هوشمند طراحی شده است. برخورداری از نسبت تصویر 4:3، صفحه نمایش 5 اینچی به همراه تکنولوژی LTE بیانگر دستیابی ال جی به ترکیب تکنولوژی و نیازهای مشتریان در محصولات خود می باشد.

صفحه نمایش 5 اینچی بزرگ به همراه نسبت تصویر 4:3، مشاهده تصاویر، نوشته ها، خواندن کتاب و مرور صفحات اینترنت را بسیار راحت و ساده نموده است. در این گوشی نسبت تصویر به حداکثر ممکن افزایش یافته و همچنین صفحه نمایش IPS آن رنگها را به صورت کاملا” طبیعی تشخیص و نمایش داده که بهترین تجربه را در زیر نور مستقیم خورشید برایتان فراهم می نماید.

با توجه به سرعت و عملکرد بی نظیر تکنولوژی پیشرفته LTE ال جی،  Optimus Vu قابلیت های منحصر به فردی را برایمان به ارمغان می آورد. کلید QuickClip در این گوشی به کاربران این امکان را می دهد که به راحتی از صفحات مورد نظر خود عکس گرفته و آنها را ذخیره نمایند. همچنین شما می توانید با استفاده از قلم مخصوص Rubberdium و انگشتتان با دستخط خود به سرعت بنویسید. علاوه بر برنامه های کاربردی قابل نصب بر روی Optimus Vu، برنامه Polaris Office به کاربران این امکان را می دهد که هر فایلی را مشاهده نموده و از آن استفاده نمایند.

ضخامت این گوشی تنها 8.5 میلیمتر بوده و باریک ترین گوشی مجهز به تکنولوژی LTE است که به راحتی در دست یا جیب شما قرار می گیرد. علی رغم باتری با ظرفیت بالای 2.080mAh آن، Optimus Vu با استفاده از تکنولوژی منحصر به فرد “Floating Mass Technology” ال جی ، بسیار باریکتر از ابعاد واقعی خود به نظر می رسد.

از دیگر ویژگیهای این گوشی هوشمند جدید می توان به پورت HDMI و DLNA، حافظه داخلی 32 گیگا بایتی و دوربین 8 مگا پیکسلی اشاره نمود. Optimus Vu از نسخه Gingerbread 2.3 سیستم عامل آندروید که قابل ارتقا به نسخه 4.0 آندروید Sandwich  Ice Cream می باشد، پشتیبانی می نماید.

این گوشی ماه گذشته در بازار کره معرفی و در کنگره جهانی موبایل بارسلون نیز به نمایش درآمد.

 

ویژگیهای کلیدی:

پردازنده : دو هسته ای 1.5 گیگا هرتزی

صفحه نمایش : 5 اینچی با وضوح 768×1024 و تکنولوژی IPS

حافظه : 32 گیگابایت حافظه داخلی و 1 گیگا بایت RAM

دوربین : 8 مگاپیکسل همراه با فوکوس اتوماتیک و فلاش

دوربین جلو ( برای تماسهای تصویری) : 1.3 مگاپیکسل

باتری : 2.080mAh

سیستم عامل : آندروید 2.3 Gingerbread

ابعاد: 139.6 x 90.4 x 8.5 میلیمتر

۵ نظر

مهدی ۲۳ فروردین ۱۳۹۱ پاسخ

همیشه با کیفیته.

رضا ۲۵ فروردین ۱۳۹۱ پاسخ

این گوشی واقعا بی نظیریه، تو ایران میاد؟؟ منتظر معرفی خوبش در مجلتون هستم

حسین ۲۸ فروردین ۱۳۹۱ پاسخ

یکی از زیباترین گوشیهاییه که تا حالا دیدم

حمید رضا ۸ اردیبهشت ۱۳۹۱ پاسخ

سلام ازتون میخوام به من جواب بدید الان من اگه بخوام یه گوشی ال جی بگیرم باید از کجا تهیه کنم؟؟؟؟optimus 2xیک سال و۴ماه پیش معرفی شد هنوز تو ایران نیومده!!optimus 3Dوoptimus blackهم یه تعدادی اومد و دیگه نیومد!!!خوب وقتی نیست من مجبورم برم از یه برند دیگه گوشی بگیرم!!!با این وضعی که داره پیش میره فکر نکنمoptimus 4xهم بیاد تو ایران.

امیر ۹ مهر ۱۳۹۱ پاسخ

خیلی زیبا من این وبیشتر از نوت دوست دارم

نظر دهید