۰۳ خرداد ۱۳۹۱

اولین گوشی 4 هسته ای ال جی به زودی در اروپا عرضه می شود.

ال جی اعلام کرد Optimus 4X HD که اولین بار در کنگره جهانی موبایل رونمایی شد،‌ ماه آینده در بازار اروپا عرضه می گردد.

این گوشی هوشمند علاوه بر بهره گیری از سریع ترین پردازنده NVIDIA Tegra  3  ،‌از آخرین نسخه سیستم عامل آندروید 4.0، باتری 2.150mAh و صفحه نمایش 4.7 اینچی True HD IPS در میان دیگر گوشی های هوشمند چهار هسته ای برخوردار می باشد.

لازم به ذکر است که این گوشی بعد از عرضه در MWC ، با بهره مندی از تکنولوژی جدید Sio+ در باتری برنامه Quick Memo و Media Plex ارتقا یافته به روز گردیده است .

Optimus 4X HD با برخورداری از پردازنده NVIDIA چهار هسته ای خود با نام Tegra 3،‌در حقیقت از 5 مرکز پردازشگر بهره برده و دارای بهترین قدرت در عملکرد و اجرا می باشد.

پردازنده Tegra 3 درحقیقت دارای یک هسته پنجم کم مصرف در حالت آماده به کار است که آن را قادر می سازد تا کارهایی را که به پردازش سنگین و ویژه نیاز ندارند،‌ بدینوسیله اجرا کرده و طول عمر باتری را به میزان قابل توجه ای افزایش می دهد.

ال جی قصد دارد که در سری جدید این گوشی، ‌برنامه Eco-Mode را معرفی نماید که در اصل به کاربران این امکان را می دهد، به دلخواه هر کدام از هسته های Tegra 3 را جهت کنترل میزان مصرف باتری و عملکرد آن خاموش نمایند.

ال جی در طراحی باتری 2150 mAh این گوشی با بهره گیری از فناوری پیشرفته Sio+ توانسته است دوام و قدرت آن را به میزان قابل توجه ای افزایش داده و در طراحی و ظاهر گوشی هیچ تغییری ایجاد نکند.

به گفته مدیر ارشد ال جی در این بخش،‌ Optimus 4X HD اولین گوشی هوشمندی است که از رابط کاربری UX برخوردار می باشد. از ویژگی های این رابط کاربردی جدید بهره مند از برنامه Quick Memo بوده که برای اولین بار در گوشی Optimus Vu به کار رفته بود. این نرم افزار با سیستم عامل گوشی در ارتباط بوده و قابلیت اجرا، ‌حتی در حین استفاده از دیگر برنامه های گوشی مانند بازی ها یا پخش ویدئو ها را دارا می باشد. این ویژگی به شما این امکان را می دهد که یادداشت های خود را بر روی تصویر صفحه نمایش ثبت و نگهداری نموده و یا حتی به اشتراگ بگذارید.

دیگر نرم افزار قابل توجه در این گوشی برنامه ویدئویی Media Plex بوده که به تازگی به آن اضافه شده است که تا به امروز فقط در رایانه های شخصی و یا لپ تاپ ها موجود بوده است.

از ویژگیهای مهم Media Plex می توان به موارد ذیل اشاره کرد :

      با انگشت خود می توانید پیش نمایش فریم های ویدئویی خود را جستجو نمایید.

      کوچک نمایی و بزرگ نمایی ویدئو ها

      کنترل سرعت بازپخش ویدئوها

      تماشای لیست thumbnail ویدئو ها در حال پخش ویدئوی اصلی

از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به دوربین 8 مگاپیکسلی پیشرفته به همراه قابلیت های جدید آن برای ثبت تصاویر لحظات شیرین زندگی شما، ‌اشاره کرد.

پشتیبانی از MHL و DLNA نیز از دیگر نکات قابل ذکر در این گوشی جهت اتصال به تلویزیون یا دیگر وسایل می باشد.

 در انتها لازم به ذکر است که، Optimus 4X HD ابتدا در اروپا و سپس در دیگر بازارهای جهانی عرضه خواهد شد.

۶ نظر

مهدی ۷ خرداد ۱۳۹۱ پاسخ

خیلی عالی حتما زحمت زیادی کشیده شده تا غولی به این زیبایی ساخته بشه.

omid ۲۲ خرداد ۱۳۹۱ پاسخ

الان توی سایتها دیدم این گوشی از دیشب برای ۱۲ کشور اروپایی عرضه شده جالبه توی تصاوبر در مناطقی که تصاویرش نشان داده شده برای عرضه خاورمیانه هم هست .

آرش ۲۴ تیر ۱۳۹۱ پاسخ

گوشی خوبیه فقط اینو بگین کی به ایران میاد که بریم پشت ویترین مغازه نگاش کنیم

بابک ۲۴ تیر ۱۳۹۱ پاسخ

نظری ندارم

مهرناز گلپور ۳۰ تیر ۱۳۹۱ پاسخ

کی میاد و حدود قیمت در ایران چقدر است

farid ۱۹ فروردین ۱۳۹۲ پاسخ

man in modelo 6 roze daram karaish mahshare

نظر دهید