۲۶ شهریور ۱۳۹۱

سمینار منطقه ای ال جی موبایل در استان خراسان رضوی، مشهد مقدس برگزار شد

سمینار منطقه ای ال جی موبایل که سمینار معرفی محصولات جدید ال جی موبایل می باشد در تاریخ18 شهریور 1391 در شهر مشهد برگزار شد.

 این سمینار در سالن همایش هتل همای 2 با حضور فروشندگان ال جی موبایل در استانهای خراسان رضوی ، شمالی و همچنین خراسان جنوبی و مسئولین شرکت ال جی و شریک تجاری اش در حوزه موبایل –شرکت یاس – انجام پذیرفت. در ابتدای این مراسم پس از تلاوت آیاتی از قرآن کریم و سرود ملی جمهوری اسلامی ایران ، آقای رفوگران –مجری صدا و سیمای شبکه استانی خراسان رضوی ضمن خوشامد گویی به میهمانان برنامه این مراسم را به جمعیت کثیرحاضراعلام نمود و همچنین مطاع کلام خویش را به نقل اشعاری زیبا در ثنای امام رضا (ع ) به زبان محلی مزین نمود.

 سپس محمود صفار –مدیر شرکت یاس – به ایراد سخنرانی کوتاهی درباره همکاری این شرکت با ال جی در تجارت موبایل به شکل کاملا مدون و قانونی اشاراتی نمود.

در ادامه محمد رضا محمدی –مدیر فروش ال جی موبایل – در سخنانی موجز درباره سیاستهای توسعه فروش و عرضه گوشیهای هوشمند ال جی موبایل توضیحاتی را برای حضار عنوان نمود.

سعید طلایی – معاون بازاریابی ال جی موبایل – درباره رشد فروش این استان و همچنین فعالیتهای بازاریابی توضیحاتی را برای میهمانان ارائه نمود.

سپس محمود منصوری- معاون بازاریابی و مسئول روابط عمومی ال جی موبایل در ایران – به توضیح محصولات وارد شده ال جی موبایل توسط اولین شریک تجاری-شرکت یاس- که موسوم به سری L به همراه دو گوشی T375 و Optimus 3D Max می باشند پرداخت و در انتها نیز از چند از حضار داوطلب جهت توضیح مجدد گوشیها دعوت کرد که به روی جایگاه رفته که در انتها نیز هدایایی به آنان اهدا شد.

 

 در ادامه 50 تن از بهترین فروشندگان به جایگاه آمدند و الواح خود را از دست مسئولین دو شرکت دریافت کردند.

 

سپس به روش قرعه کشی هدایای زیر به افراد برنده اهدا گشت :

 حدود 30 دستگاه تلفن همراه ال جی

یک سفر به کشور مالزی

 دو سفربه کشور تایلند دو سفر به امارات متحده عربی- دبی

 ده سفر به جزیره زیبای مرجانی کیش توسط نماینده فروش استان –مهرزاد نیری.

 این مراسم با شور و نشاط وصف ناپذیری که مایه شادی همگان را برای ساعاتی فراهم نمود و با شکوه هرچه تمام تر برگزار گردید که باعث ایجاد خبر در بازار موبایل این استان گردید. در پایان نیز میهمانان با صرف شام در سالن و محوطه باز هتل هما ، شب بسیار خاطره انگیزی را در کنار یگدیگر تجربه کردند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید