۰۵ شهریور ۱۳۹۱

فروش 5 میلیونی گوشیهای هوشمند ال جی مجهز به فن آوری LTE

شرکت ال جی اعلام کرد که توانسته است تا به امروز بیش از 5 میلیون گوشی هوشمند نسل چهارم تلفنهای همراه  ( LTE Smartphone ) را در جهان به فروش رساند.

 این مقدار در ماه گذشته معادل 4 میلیون بود، که با فروش 1 میلیونی این گوشیها در ماه جولای به 5 میلیون افزایش یافت که تقریبا” برابر با فروش یک گوشی در هر 2.5 ثانیه است.

ال جی در ماه می سال گذشته اولین گوشی هوشمند LTE خود با نامRevolution  را توسط اپراتور Verizon Wireless  در آمریکا عرضه و سپس بازار آن را در تمام جهان گسترش داد.

با بررسی قابلیت های اصلی تکنولوژی LTE در بازار، ال جی گوشیهای هوشمند LTE متنوعی را با در نظر گرفتن سلیقه ها و نیازهای مختلف مشتریان خود به بازار ارائه نموده و در حال حاضر بیش از 10 مدل گوشی هوشمند LTE در کشورهای مختلف جهان که به این شبکه دسترسی دارند، توسط ال جی عرضه شده است.

علاوه بر این، گوشی Optimus LTE با فروش 2 میلیونی خود محبوب ترین گوشی هوشمند LTE ال جی بوده و پس از آن Optimus Vu: با فروش نیم میلیونی خود تا ماه مارس، مقام دوم را در بین گوشیهای ال جی در جهان به دست آورده اند. از طرف دیگر با عرضه اولین گوشی هوشمند LTE با 2 گیگابایت حافظه RAM به نام Optimus LTE II در ماه می، ال جی توانست بالاترین سرعت فروش را در میان گوشیهای هوشمند LTE خود در مدت 70 روز با فروش 1.5 میلیونی این گوشی کسب نماید.

طبق آخرین گزارشات کمپانی جفریز و شرکا، ال‌جی به عنوان پیشرو در زمینه تکنولوژی LTE و دارنده ۲۳ درصد حق ثبت اختراع محصولات مجهز به این فناوری با ارزش مالی ۸ میلیارد دلار در جهان شناخته شده است. همچنین موسسه مشاوره TechIPM در سه ماهه دوم سال جاری با بررسی محصولات ثبت شده مجهز به تکنولوژی LTE در سازمان اختراعات و علائم تجاری ایالات متحده، اعلام نمود که شرکت ال جی به عنوان بزرگترین دارنده این محصولات در جهان می باشد.

به گفته مدیران ارشد ال جی در این بخش، انتظار می رود فروش گوشیهای هوشمند ال جی در انتهای سال جاری به میزان قابل توجهی افزایش یابد. همچنین ال جی قصد دارد تولیدات جدید خود را در زمینه تکنولوژی LTE تا چند ماه آینده به بازار عرضه نماید.   

 

۳ نظر

صالح ۶ شهریور ۱۳۹۱ پاسخ

ما که ندیدیم تو ایران . . . ال جی برات سرمایه گذاری تو ایران در بخش تلفن همراه مهم نیست و تبلیغ نمیکنی، تو بازار هم که اصلا وجود نداره! این برند واقعا دیگه داره از چشمم میفته،

حسین ۶ شهریور ۱۳۹۱ پاسخ

بنام خدا
با سلام و احترام
ال جی بهترین کیفیت و قیمت را در لوازم خانگی دارد در برخی از تولیدات از جمله لباسشوئی و یخچال فریزر بدون احتساب تولیداتی که با با استفاده از قطعات ال جی اما نام های دیگر تولید و عرضه میگردند ( در کشور ما مانند لباسشوئی ارج، پاکشوما و تقریبا ۸۰% یخچالهای خانگی که با کمپسور ال جی تولید میشود رتبه نخست تولید در کل دنیا را دارد در تولید تلوزیون ÷س از سامسونگ با ۱۹% سهم بازار دنیا و نیمی از بازار ایران با سهمی بیش از ۱۳% رتبه دوم جهانی و ایران را دارد هر چند سری اول گوشیهای ال جی واقعا قابل رقابت در بازار نبودند و ضعف آنتن دهی و تا حدودی طراحی آنها باعث دلزدگی خریداران شد اما در سری های جدید و بخصوص تلفن های همراه هوشمند این نقیصه تا حد زیادی جبران شد اما تا بر طرف شدن دیگاه مصرف کنندگان باید صبر کرد هر چه باشد حسن ال جی همیشه توجه به نیاز و سلیقه مشتریان و استقلال در عمل است نه اینکه ببیند چه کالائی از کدام تولید کننده در بازار محبوبیت دارد و برود با تغییرات کمی آن را کپی کند بطور مثال موتورهای انتقال مستقیم نیرو در لباسشوئی و یخچال فریزرهای ال جی دقیقا در محصولات سامسونگ کپی سازی شده و حتی در رقابت با ال جی بجای ده سال ضمانت معادل ۱۲۰ ماه ۱۲۳ ماه گارانی برای محصولات خود در نظر گرفته و یا با عرضه تلوزیونهای قاب باریک ال جی با ضخامت ۴ ملیمتر اقدام به تولید تلوزیون با ضخامت قاب ۵ میلیمتر نموده ضمنا عینک های سبک ال جی در مدلهای ۲۰۱۲ علی رقم استفاده از فن آوری شاتر فعال در تلوزیونها ی جدید سامسونگ نیز مشابه سازی شده هرچند هنوز نیاز به باطری و مدارات الکترونیکی در آن وجود دارد ضمنا کنترل جادوئی ال جی هم با صفحه کلید لمسی مخصوص بنوعی جبران گردیده کپی سازی محصولات شرکت اپل از جمله ای پد و ایفون هم نیازی به گفتن ندارد جای تعجب است زمانیکه شرکتی مانند سونی تکنولوژی لامپ تصوری تنیترون را در دهه ۶۰ میلادی معرفی و تا سال ۲۰۰۷ که تولید تلوزیونهای لامپ تصویر در شرکت سونی متوقف شد هیچ شرکتی حق تولید لامپ تصویر با این فن آوری را نداشت اما الان از فن آوری انحصاری ال جی در تصاویر سه بعدی ( شاتر غیر فعال یا فن آوری پسیو با عینکهای بدون باطری سبک
حتی در سایز های متر متعارف در بازار مانند ۴۷ اینچ ک÷ی برداری میشود بطور مثال تلوزیون ال ای دی سه بعدی مارشال با قیمت نازال تر از ارزانترین مدل ۴۷ اینچ الجی ( ال دبلیو ۴۵۰۰ ) با ظاهری مشابه و حتی تعداد عینک مشابه در کارتن ( چهار عدد ) در بازار تهران و نمایندگیهای این شرکت یافت میشود و در مورد تلوزیون ال ای دی ۳۲ اینچ مارشال همان طراحی ۴۲ و ۴۷ ال دبلیو ۵۷۰۰۰ ال جی را میتوان دید با توجه به اینکه در ال جی رنگ حاشیه های با و پائین تمایل به بنفش و در مارشال کمی به رنگ تیتانیوم یا به عبارتی سربی تیره البته نه به تیرگی سری ای ایکس ۵۲۰ سونی تمایل دارد البته هنوز ال جی در تولید لوازم بهداشتی شخصی مانند سشوار ، موزن ، ریش تراش ، اندازه گیری فشار خوان ، سنجش قند و چربی خون و ارد نشده و در بخش اپتیک هم اقدامی در خصوص تولید دوربین های فیلمبرداری و عکاسی و لوازم جانبی مربوطه و همچنین اقلام با کاربد عمومی مانند انواع باطری و شارژر ، چراغهای اظطراری وارد نشده جای این محصولات در بازار خالیست که امیدواریم در اینده شاهد این محصولات در بازار باشیم قطعا رعایت کیفیت و قیمت منصفانه در کنار سرمایه گذاری در بخش تحقیق و توسعه ، توجه به سایق و نیازهای مشتریان با گرایشات ، قومیت ها و توان اقتصادی متفاوت در سراسر جهان و از همه مهمترین پشتیبانی عالی و گارانتی واقعی رمز موفقیت و محبوبیت روز افزون ال جی و گلد ایران میباشد .
موفق باشید

ميثم ۷ شهریور ۱۳۹۱ پاسخ

در تایید صحبت دوست عزیزم اقا حسین و برای تکمیل حرفهای ایشان دوست دارم از فرگاز جدید ال جی صحبت کنم که بسیار شیک و کارایی بالای دارد در ضمن ال جی وارد ساخت تولید وسایل و پنلهای خورشیدی شده در ضمن نمی توان از سیستم های ال ای دی و لامپ های کم مصرف ان چشم پوشی کرد. در ضمن تلویزیونهای تجاری ان هم جایگاه وی‍‍ژه ایی در بازار جهان پیدا کرده است

نظر دهید