۰۲ آبان ۱۳۹۱

تکنولوژی های Core ال جی، یک زندگی هوشمند و سازگار با محیط زیست

شرکت ال جی با بهره گیری از 4 تکنولوژی جدید خود که Core نام دارد، توانسته است زندگی را برای مشتریان خود بسیار سالم تر و در عین حال سازگار با محیط زیست و با هوشمندی بیشتر بنماید.

این تکنولوژی ها شامل، موتورهای اینورتر Direct Drive و تکنولوژی شستشو با بخار، کمپرسور های خطی، تکنولوژی KOMPRESSOR و تکنولوژی امواج نوری می باشد.

محصولات ال جی در سال 2012 به کمپرسورهای خطی اینورتر و موتورهای Direct Drive برای دستیابی به بیشترین میزان صرفه جویی در مصرف انرژی مجهز گردید. از سوی دیگر با استفاده از تکنولوژی های امواج نوری و KOMPRESSOR، ال جی توانست کمک بزرگی به مصرف کنندگان در جهت ارتقا سطح زندگی و برخورداری از زندگی سالم تر نماید.

ویژگی اصلی در محصولات خانگی دوستدار محیط زیست

یخچال ها

برخورداری از تکنولوژی منحصر به فرد کمپرسورهای خطی اینورتر، سبب نگهداری هرچه تازه تر مواد غذایی توسط یخچال های جدید ال جی گردیده و از سوی دیگر مصرف انرژی را به حداقل می رساند.

این کمپرسورهای خطی قدرت سرمایش دستگاه را تنظیم کرده و اصطکاک داخلی را کاهش می دهند. همچنین سبب صرفه جویی هر چه بیشتر در مصرف انرژی می گردند.

در یخچال فریزر جدید Door-in-Door ال جی، برای دسترسی آسان تر به مواد غذایی، درهای کوچک تری در نظر گرفته شده است. علاوه بر این بهره مندی از سیستم تهویه جدید به همراه تکنولوژی Hygiene Fresh ال جی، مواد غذایی را برای مدت زمان طولانی تری تازه نگه می دارد.

به عنوان اولین یخچال دارنده سیستم تهویه هوا، تکنولوژی  Hygiene Freshذرات غبار، باکتریها و بوی نا مطبوع را در چهار مرحله تصفیه و هوای داخل یخچال را کاملا” بهداشتی، بدون باکتری و خوشبو می نماید. علاوه بر این قابلیت استریلیزه کردن به همراه وزش هوای خنک سبب تازگی و بهداشت هر چه بیشتر مواد غذایی درون یخچال می گردد.

ماشین های لباسشویی

ماشین لباسشویی های جدید ال جی مجهز به تکنولوژی اینورترDirect Drive  و6 Motion  می باشند. این محصولات عملکردی سازگار با محیط زیست داشته و از شستشویی پاکیزه برخوردار هستند.

تکنولوژی 6 Motion ال جی تلفیقی از حرکات 6 گانه مختلف در چرخه شستشو است که بهترین و کاراترین عملکرد را با توجه به جنس البسه به شما ارائه می دهد. این تکنولوژی جدید شستشویی کنترل شده،‌ آسان تر و با مصرف انرژی کمتر را برای همگان فراهم می کند.

ال جی با تمرکز بر ارائه قابلیت های جدید در محصولات خود،‌ سعی در صرفه جویی در مصرف انرژی و آب توسط مشتریان و حفظ سلامتی آنها داشته است. لازم به ذکر است که دستیابی به این اهداف با توجه به تکنولوژی های 6 Motion و TrueSteam  محقق گشته است.

تکنولوژی منحصر به فرد موتورهای اینورتر Direct Drive ال جی، دارای قدرت بیشتر بوده و در عین حال مصرف انرژی را کاهش می دهند. با توجه به عدم وجود تسمه در این محصول و بر خلاف سایر ماشین لباسشویی ها، موتور Direct Drive آن مستقیما” دیگ را حرکت داده و لرزش و صدای دستگاه را پایین می آورد و عمر ماشین را بیشتر می کند. حذف تسمه و تجهیزات جانبی انرژی مصرفی را به میزان 50 درصد کاهش داده و فضای داخلی ماشین و نیز ظرفیت و حجم شستشو را افزایش می دهد.

تکنولوژی 6 Motion ال جی، ‌حرکات 6 گانه دست را در فرآیند شستشو بازسازی نموده و باعث می گردد بتوانیم برای لباس های مختلف با الیاف متفاوت، حرکت مناسب را انتخاب و از بهترین عملکرد بهره مند شویم.

تکنولوژی TrueSteam در ماشین ظرفشویی ال جی، مصرف کنندگان را از آماده سازی و شستشوی اولیه ظروف قبل از قرار دادن در ماشین ظرفشویی بی نیاز کرده و سبب صرفه جویی در انرژی و زمان می گردد. این محصول جدید دارای ویژگیهای جدید و منحصر به فردی در راستای راحتی و آسایش مصرف کننده مانند Smartrack بوده که بدین وسیله شما می توانید طبقات داخل ظرفشویی را به راحتی تنظیم کرده و کلیه ظروف با اندازه و اشکال مختلف را در آن قرار دهید. این سیستم به گونه ای طراحی شده که عملکرد خود را با میزان ظروف داخل دستگاه تطبیق داده و به میزان مورد نیاز انرژی مصرف می نماید.

جارو برقی ها

تکنولوژی KOMPRESSOR سیستم گردش هوای عمودی را قادر می سازد که قدرت مکش جارو برقی های ال جی را افزایش دهد. این تکنولوژی همچنین با بهره گیری از اولین موتور فشرده کننده گرد و غبار نحوه جمع آوری آنها را تغییر داده و دفعات تخلیه محفظه را کاهش داده است.

علاوه بر این فیلتر HEAP چند لایه نصب شده بر روی دستگاه به همراه تکنولوژی کمپرسور، درصد گرد و غبار و آلودگی و ذرات آلرژی زای هوا را به میزان 99.97 درصد به هنگام جارو کردن کاهش داده و هوای خروجی از جاروبرقی را تصفیه می نماید.

فرهای نوری

فرهای نوری جدید ال جی مجهز به تکنولوژی پخت نوری می باشند. با وجود این نو آوری در محصولات ال جی شما می توانید غذاهایی به مراتب سالم تر و خوش طعم تر را در خانه خود به راحتی تهیه نمایید.

هیتر ذغالی نوری به افراد این امکان را می دهد که از غذاهایی خوش طعم تر با پختی آسان بهره مند شوند. این تکنولوژی همچنین سبب می گردد مواد غذایی به صورت کاملا” طبیعی طبخ شده، ‌چربی اضافه مواد خارج و در عین حال ارزش غذایی آنها حفظ گردد.

تکنولوژی پخت نوری ذغالی با استفاده از یک میله ذغالی،‌ حرارت یکنواختی ایجاد کرده که باعث می شود سطح رویی غذا برشته و داخل آن آبدار باقی بماند. از دیگر ویژگی ها فر نوری ال جی،‌ برخورداری از اولین تکنولوژی کنترل دمای پخت غذا می باشد، که قادر است با وجود چندین دمای مختلف برای طبخ غذا،‌ بهترین و آسان ترین تجربه آشپزی را برای شما به ارمغان آورد.

برنامه آَشپزی خودکار در این فرها،‌ افراد را قادر می سازد در سه دمای از پیش تعیین شده کم،‌متوسط و زیاد، ‌غذاهای متنوع ‌با طعم عالی و کیفیتی بالا تهیه کرده و از آشپزی آسان و سریع در خانه های خود لذت ببرند.

۱ نظر

حسین ۲ آبان ۱۳۹۱ پاسخ

بنام خدا
با سلام و احترام
دیروز در ارسال دیدگاه سئوالاتی در خصوص فن آوری HYGIEN FRESH در خصوص یخچال فریزر و و فن آوری نوری ذغالی در بخش فرهای نوری برایم مطرح شده بود که مطرح کردم امروز در این مقاله ابهاماتم تا حدودی رفع شد اما سئوالات جدیدی برایم مطرح میباشد .
الف : در فن آوری نوری و ذغالی از میله ذغالی بعنوان المنت ( بصورت ایجاد مقاومت الکتریکی برای ایجاد حرارت استفاده میشود ) و دارای عمر معینی می باشد یعنی این ذغال بعنوان ماده مصرفی تلقی می گردد یا دارای عمر طولانی مانند المنت های فلزی می باشد ؟
در فن آوری HYGIEN FRESH برای حفظ تازگی و طراوت مواد غذایی و خوشبو کردن داخل دستگاه از فیلتر های خاص استفاده می شود ودر صورت مثبت بودن پاسخ عمر مفید این فیلتر ها چقد است ضمنا با توجه به اینکه اختراعات و ابدعات ال جی به سرعت در محصولات سایر تولید کنندگان مورد استفاده قرار می گیرد آیا این موارد به ثبت نمی رسد و یا تحت لیسانس مورد استفاده قرار می گیرد موارد از قبیل استفاده از موتورهای بدون تسمه در ماشینهای لباسشوئی و کمپرسورهای خطی در یخچال فریزر ماشین زمان در تلوزیون فن آوری FPR در پنلهای تلوزیون های سه بعدی استفاده از فن آوری بلوتوث در تلوزیون ، کنترل جادوئی در تلوزیونهای هوشمند و …
موفق باشید

نظر دهید