۲۶ دی ۱۳۹۱

کمپین Life’s Good ال جی جایزه موبایل روز را دریافت نمود

کمپین اجتماعی Life’s Good ال جی موفق به دریافت جایزه موبایل روز از وب سایت مشهور FWA به نشانی اینترنتی www.thefwa.com ، گردید.

این وب سایت از ماه می سال 2000 راه اندازی شده که در بخش های مختلفی از جمله سایت های تلفن همراه، بازی های اینترنتی و دیگر برنامه های هوشمند فعالیت دارد.

به گفته مدیر ارشد ال جی در این بخش: ما بسیار خرسند هستیم که کمپین Life’s Good ال جی از طرف وب سایت FWA انتخاب شده است. هدف ما این است که مصرف کنندگان ما فعالیت های  جالبی را در کنار ال جی تجربه کنند،‌ چرا که این کمپین تنها یک نمونه از برنامه های آتی شرکت می باشد.

کمپین Life’s Good(www.LifesGoodLG.com ) ال جی با استفاده از تکنولوژی های جدید آنلاین برای بالا بردن روحیه و انرژی مردم در فصل تعطیلات راه انداری شد. این موفقیت حاکی از توجه رسانه های متعدد از سراسر جهان به این کمپین می باشد. لازم به ذکر است که Life’s Good در نوامبر سال گذشته در کره پایان یافته و سپس در سال جدید به 40 کشور دیگر جهان گسترش خواهد یافت.

چهره اصلی این کمپین، Min-Woo Hwang نام دارد که در سراسر دنیا به” “Little psy شناخته شده و به خاطر حضور در ابتدای موزیک ویدئوی پربیننده  Gangnam Style شهرت دارد. همچنین همکاری گروه دهه 90 محبوب کانادایی Moffatts  با سبک POP/Rock در این برنامه ترکیب خاصی به این  کمپین بخشیده است.

کمپین قبلی آنلاین ال جی با عنوان عملیات سه بعدی یا همان Mission 3D بوده است که مورد توجه رسانه ها و مصرف کنندگان زیادی در سراسر جهان قرار گرفته و بیش از 16 میلیون بازدید در YouTube داشته است.

 

۱ نظر

صالح ۱ بهمن ۱۳۹۱ پاسخ

لایفس گوود!

نظر دهید