۱۳ اسفند ۱۳۹۱

یخچال هوشمند ال جی، انقلابی در نگهداری مواد غذایی

علاوه بر کمپرسور خطی، یخچال هوشمند ال جی، مجهز به تمامی تکنولوژی های هوشمند نیز می باشد. این محصول هوشمند ال جی با صفحه‌نمایش LCD لمسی به کاربر اجازه می‌دهد از نوع چیدمان مواد غذایی در یخچال و تاریخ انقضای آن‌ها اطلاع یابد.

 

به عنوان مثال مدیریت هوشمند در این یخچال ها قادر است که میزان مواد غذایی موجود در دستگاه را مدیریت نماید. تشخیص هوشمند کمک می کند که مشکلات دستگاه به سرعت توسط افراد متخصص مستقر در خدمات شرکت شناسایی گردد. دسترسی هوشمند این امکان را برای شما فراهم می کند که از راه دور بتوانید دستگاه را توسط گوشی موبایل خود کنترل کنید. انتخاب هوشمند مواد اولیه مورد نیاز برای پختن غذا را به شما پیشنهاد داده و شبکه هوشمند در ساعات اوج مصرف، به صورت اتوماتیک مصرف انرژی را کاهش می دهد.

علاوه بر این مدیریت هوشمند با توجه به مواد اولیه موجود در یخچال،‌پخت غذایی متناسب با آنها را به شما پیشنهاد داده و سپس دستور پخت آن را به اجاق گاز هوشمند ال جی ارسال می نماید.

در واقع دسترسی هوشمند افراد را قادر می سازد که تنظیمات مختلف دستگاه را از طریق برنامه مخصوص بر روی گوشیهای هوشمند خود مشاهده و کنترل نمایند. از طرف دیگر تکنولوژی انتخاب هوشمند، دسترسی شما را به سایت ال جی برای تهیه دستور پخت غذاهای جدید و تهیه لیست خرید هوشمند امکان پذیر می سازد.

مصرف کنندگان به راحتی با اتصال به برنامه گوشیهای هوشمند، می توانند مواد لازم جهت تهیه غذای مورد نظر خود را انتخاب کرده و با فشار یک دکمه لیست هوشمند خود را به مغازه مربوط از طریق موبایل ارسال نمایند.

سیستم تشخیص هوشمند مشکلات دستگاه در این محصول، به طور اتوماتیک در هر لحظه به شما این امکان را می دهد که حتی از طریق تلفن هوشمند مشکلات احتمالی دستگاه خود را برطرف سازید. برنامه مربوطه قادر به تشخیص اشکالاتی مانند اشکال در قفل درها و خرابی سنسورها می باشد.

لازم به ذکر است، این محصول دارای قابلیتی است که در طول شب با قرار گرفتن در حالت تنظیم شده، قادر به کاهش مصرف انرژی در مدت زمان 4 ساعت می باشد.

سیستم خرید هوشمند یکی دیگر از قابلیت های مدیریت هوشمند است که قادر است مستقیما” از طریق صفحه نمایش LCD یخچال به صورت آنلاین سفارش خرید دهد. در صورت کاهش مقدار مواد غذایی موجود، سفارش خرید به صورت اتوماتیک یا انتخابی امکان پذیر می باشد. خرید هوشمند از دفعات مراجعه شما به سوپر مارکت کاسته،‌ باعث صرفه جویی در وقت و افزایش راحتی شما می گردد.

سیستم مدیریت سلامتی ال جی در این محصول، دستور پخت غذاهای مختلف را به صورت برنامه غذایی روزانه یا هفتگی و بر اساس مشخصات فردی مصرف کننده به شما پیشنهاد می دهد و اطلاعاتی مانند سن‌، جنسیت، وزن و قد برای دستیابی به BMI دقیق هر نفر جمع آوری و سپس جهت ایجاد برنامه غذایی فردی مناسب استفاده می شود.

از دیگر ویژگی های یخچال فریزر هوشمند ال جی می توان به سیستم تنظیم دمای اتوماتیک دستگاه اشاره کرد که راهکار مناسبی برای صرفه جویی در مصرف انرژی است. همچنین این محصول در ساعات مشخصی از روز مصرف برق را کاهش می دهد. از سوی دیگر شما می توانید برنامه تلویزیونی مورد علاقه خود را در صفحه نمایش این دستگاه مشاهده نمود و از طریق سیستم اشتراک گذاری هوشمند عکس ها، موزیک ها و فیلم های ویدئویی مورد علاقه خود را به آن منتفل نمایید. ‌در انتها می توانید به جای مشاهده مرحله به مرحله دستور پخت غذا ها، ویدئوی کاملی از روش تهیه غذای پیشنهادی را بر روی درب یخچال خود ببینید.

۱ نظر

عليرضا ۹ مرداد ۱۳۹۲ پاسخ

لطفا مدل و قیمت دستگاههای معرفی شده را بفرمایید

نظر دهید