۰۴ تیر ۱۳۹۲

مانیتور های Color Prime ال جی با عنوان بهترین نمایشگر توسط انجمن TIPA معرفی شد

شرکت ال جی اعلام کرد که مانیتور  جدید Color Prime  این شرکت عنوان بهترین” نمایشگر عکس “را در نمایشگاه ITPA 2013 دریافت کرد با بهره گیری از تکنولوژی پنل های IPS این مانیتور دارای رزلوشن بسیار بالا و طیف گسترده ای از رنگ ها می باشد و گزینه ای ایده آل برای فیلمسازان و گرافیست ها می باشد.

به گفته مدیر ارشد ال جی دراین بخش، ما مفتخر به دریافت جایزه ITPA برای نمایشگرهای Color Prime خود هستیم. دریافت این جایزه تاییدی مجدد بر میزان کیفیت استثنایی گرافیکی این نمایشگرها می باشد. زاویه دید گسترده و رزلوشن بالا به همراه کالیبراسون بالای مانیتور های Color Prime ، کیفیت بی نظیری از تصویر را برای کارهای گرافیکی در اختیار کاربران قرار می دهد.

مانیتور Color Prime ال جی از قابلیت نمایش تصویر فوق العاده با وضوح تصویر باور نکردنی (1440*2560 پیکسل) WQHD و نمایش 99% رنگ های RGB  برخوردار است. این مانیتور همچنین دارای قابلیت چرخش 90 درجه ای برای دستیابی به زاویه دید دلخواه کاربران خود می باشد. هر مانیتور Color Prime در کارخانه توسط متخصصان ال جی تنظیم  و کالیبره شده و دارای تاییدیه مربوطه می باشد. برای بهینه سازی و اطمینان از تثبیت و عملکرد بهتر رنگ ها، این محصول به یک  سخت افزار کالیبراسیون خارجی مجهز است.

مانیتور Color Prime ال جی با داشتن پنل  IPS پیشرفته عنوان بهترین نمایشگر عکس را به خود اختصاص داده که این امر موجب کاهش خستگی چشم کاربران می شود. از قابلیت های دیگر این محصول می توان به زاویه دید 178 درجه ، نمایش عکس با کیفیت عالی و رنگ های واقعی با هر زاویه دید، اشاره کرد. همچین ویژگی تقسیم صفحه نمایش به چهار قسمت به همراه سیستم Dual Link up این مانیتور را به یک محصول حرفه ای چند کاره تبدیل نموده است. سیستم هوشمند Dual Link up ال جی این امکان را برای کاربران خود ایجاد می نماید تا همزمان 2 فایل تصویری مختلف را بر روی مانیتور خود ببینند. این مانیتور یک محصول ایده ال برای کاربرانی نظیر فیلم سازها،‌عکاس ها،‌طراح ها و سایر رشته های حرفه ای گرافیکی است.

انجمن TIPA متشکل از 29 مجله از 13کشور بوده و یکی از با نفوذترین انجمن ها در ضمینه عکاسی و فیلمبرداری در جهان می باشد. اعضای این انجمن همه ساله در یک گردهمایی بهترین محصول سال را انتخاب می نمایند. ارزیابی هر دستگاه بر اساس معیار هایی از جمله نوآوری در فناوری و طراحی،‌ سهولت استفاده و قیمت را صورت می گیرد. امسال نیز مانیتور  Color Prime ال جی به طور رسمی جایزه انجمن  TIPA سال 2013 که در کشور توکیو ژاپن برگزار شد، دریافت نمود.

۲ نظر

علی ۱۳ شهریور ۱۳۹۲ پاسخ

کی این مانیتور در ایران میاد؟‌ قیمتش چنده؟

علی ۱۷ شهریور ۱۳۹۲ پاسخ

از کجا میشه تهیه کرد مونیتور color prime رو و قیمت ؟

نظر دهید