۳۰ مرداد ۱۳۹۲

تلویزیون‌های پلاسمای ال‌جی

تلویزیون‌های پلاسما را با تمام تجهیزات و امکانات فوق‌العاده‌اش تجربه کنید. تلویزیون‌های پلاسمای ال‌جی، از گزینه‌های سه‌بعدی و هوشمند تا فناوری صفحه‌لمسی PenTouch، انتظارات شما را بالا می‌برد؛ انتظاراتی که هرگز نمی‌دانستید که دارید.

مدل‌های متنوع تلویزیون‌های پلاسمای ال‌جی را ببینید. تلویزیون 42 اینچ پلاسمای ا‌چ‌دی، تلویزیون 50 اینچ سه‌بعدی یا 60 اینچ 1080 پیکسل و سه‌بعدی پلاسما با فناوری صفحه‌لمسی PenTouch را کشف کنید تا تلویزیون را به گونه‌ای تعاملی، که قبلاً ندیده بودید، تجربه کنید.

همان‌طور که در مطالب گذشته گفته بودیم، تلویزیون پلاسما، برخلاف تلویزیون‌های ال‌سی‌دی، خودش نور متساعد می‌کند. تصویر توسط هزاران پیکسل، که از با ترکیبی از فسفر و گاز پر شده‌اند، ساخته می‌شود تا وقتی توسط برق تحریک می‌شوند نور خود را ایجاد کنند.

تلویزیون‌های پلاسما از نظر رنگ و وضوح، سیاهی عمیق و حداقل مات شدن و محو شدن حرکت در صحنه‌های پرتنش و سریع مانند فیلم یا ورزش عالی هستند. پلاسما برای تماشای مستقیم و بدون زاویه نیز بهترین است. این تلویزیون‌‌ها برای تماشای ورزش و فیلم و برای کسانی که به دنبال تلویزیون‌هایی در ابعاد بزرگ هستند مناسب است. تلویزیون‌های پلاسمای ال‌جی از 42 تا 60 اینچ متغیر هستند.

امکانات اصلی تلویزیون‌های پلاسما

  • تلویزیون پن‌تاچ (PenTouch): با فناوری صفحه لمسی PenTouch، تعامل با تلویزیون را به سطح جدیدی ببرید. با این قابلیت، کاربران می‌توانند بر روی فایل‌های موجود در کامپیوتر خود کار کنند و به آنها دسترسی داشته باشند، تصاویر را ویرایش کنند، تقویم داشته و به اینترنت و امکانات دیگر دسترسی داشته باشند.
  • وضوح فول اچ‌دی 1080 پیکسل: با دوبرابر شدن تقریبی وضوح پیکسل‌ها، وضوح 1080 پیکسل فول اچ‌دی در تلویزیون‌های پلاسما کیفیت تصویر برتری را از طریق استاندارد تلویزیون اچ‌دی ارائه می‌کند. بنابراین، شما می‌توانید جزییات و رنگ‌ها را با وضوحی بالاتر از همیشه ببینید.
  • جادوی تصویر: با تنظیمات روی صفحه برای ایجاد کیفیت اصلی عواملی مانند سطح سیاهی، رنگ، سایه، تیزی و نور پس‌زمینه، از تنظیم خودکار در تلویزیون‌های پلاسمای ال‌جی لذت ببرید.
  • حسگر هوشمند: تصویر روی تلویزیون پلاسما به طور خودکار طبق شرایط نور و رنگ اتاق بهینه می‌شود.
  • ذخیرۀ هوشمند انرژی: ال‌جی در تلاش است تا محصولاتی، مانند تلویزیون‌های پلاسما، تولید کند که با بازده بیشتری برای صرفه‌جویی در پول مشتریان و کاهش تأثیر بر محیط زیست عمل کنند.
  • قاب بسیار باریک TruSlim: عرض قاب تلویزیون‌های پلاسما کمتر از یک اینچ است و قاب جدید TruSlim در تلویزیون‌های پلاسما حواس‌پرتی به دلیل قاب‌های بزرگ و عریض را از بین می‌برند.

۷ نظر

حسین ۳۱ مرداد ۱۳۹۲ پاسخ

بنام خدا
با سلام
روز سی ام مردادماه که این خبر برای اولین بار منتشر شد تصویر خبر تلوزیون PT490 ال جی که اولین بار در سال ۲۰۱۱ عرضه و دارای فن آوری قلم لمسی و یا همان Pentouch بود امروز تصویر خبر تغییر کرده و تصویر فوق مربوط به خانواده سری PN می باشد که در مدل PN4500 در دو سایز ۴۲ و ۵۰ اینچ با کیفیت تصویری HD و در مل PN6500 در سایز ۶۰ اینچ با کیفیت Full HD در سایز ۶۰ اینچ در سال ۲۰۱۳ به بازار عرضه و فاقد فابلیت قلم لمسی Pentouch
می باشد البته در حال حاضر در برخی از نمایندگیهای ال جی هنوز سری PA4500 در سایز ۴۲ و ۵۰ اینچ موجود است این سری سال ۲۰۱۲ به بازار عرضه و آخرین سری دارای قابلیت قلم لمسی ال جی می باشد مهمترین مزایای تلوزیونهای پلاسما برای خانواده های ایرانی صفحه شیشه ای تلوزیون که در برابر خط و خش بسیار مقاوم و براحتی تمیز می شود و قیمت بسیار ارزان آن می باشد که با قیمت حدود یک میلیون و ششصد هزار تومان امکان خرید یک تلوزیون با سایز ۴۲ اینچ وجود دارد پر فروش ترین تلوزیون پلاسمای ال جی در بازار ایران PT490 بود که برای اولین بار در تابستان ۱۳۹۰ در ایران عرضه و قیمت مدل ۵۰ اینچ آن که دارای قابلیت قلم لمسی یا همان Pentouch هم بود با قیمت یک میلیون و سیصد هززار تومان به بازار عرضه شد که از نظر طراحی کاملا مشابه با PZ850 و از نظر نگارنده دارای بهترین طراحی در میان تلوزیونهای پلاسمای عرضه شده در بازار ایران می باشد علی رغم استقبال بسیار گسترده از این تلوزیون با توقف عرضه آن در سال ۱۳۹۱ به سرعت در سطح بازار نایاب گردید علی رغم اینکه سایر مدلهای ۲۰۱۱ هنوز هم کم و بیش در بازار موجود است برای تماشای این محصول از زوایای گوناگون و دیدن مشخصات فنی آن بر روی آدرس اینترنتی : http://www.lg.com/ir/tvs/lg-PT490-plasma-tv کلیک کنید همانگونه که در قسمت قابلیت های خاص آن اشاره شده به همراه تلوزیون یک عدد قلم لمسی مخصوص بصورت رایگان در اختیار خریدار قرار می گرفت و تلوزیون دارای ۵ آپلیکیشن یا به زبان خودمانی نرم افزار کاربردی بود صفجه نمایش این تلوزیون لمسی و با قلم مخصوص امکان کشیدن نقاشی و یا ایجاد تغییرات در عکس و ذخیره سازی آن وجود داشت این تلوزیون دارای گیرنده داخلی دیجیتال و سه ورودی HDMI و ورودی USB و کنتراست یک به سه میلیون بود و دارای گواهی THX در کیفیت تصویر به هر حال تصویر اولیه تناسب بیشتری با متن خبر داشت نظر شما در این رابطه چیست ؟
موفق باشید .

محمد ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ پاسخ

باسلام
تلوزیون پلاسما مدلLG Plasma 50PN45000خریدم ۲ماه بیشتر کار نکرد برد تصویرش سوخت هیچکس جوابگو نیست میگن باید برد تصویرش عوض بشه و۵۰۰۰۰۰تومان هزینه تعویض داره بنابراین پیشنهاد میکنم دوستانی که میخوان پلسما بخرن خوب تحقیق کنن تامثل من ضرر نکنن واینم بگم انصافا تصویرش عالی بود ولی چه فایده عمر اینگونه تلوزیونها کمه

محمد ۶ فروردین ۱۳۹۳ پاسخ

سلام
همچنان منتظربررسی تلوزیون پلاسما مدلLG Plasma 50PN45000 می باشم

فاطمه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ پاسخ

ما هم تازه از ایننوع تلویزیون خریدیم امیدوارم زود نسوزد

saide ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ پاسخ

با عرض سلام

چند روز مونده به عید یه تلویزیون پلاسمای LG خریدیم متاسفانه بردش سوخت اطلاع دادیم از طرف نمایندگی امدن بردشو عوض کردن ولی دوباره سوخت گفتیم تلویزیونو عوض کنین عوضش کردن تلوزیون دومم بعداز چند روز همونجوری شد نمیدونیم چرا اینجوری میشه کسی هم پاسخگو نیست

شبیر حاجی قاسم ۲۳ دی ۱۳۹۳ پاسخ

با سلام
میخواستم بددونم چرا تلویزیون پلاسما pa 4500 قابلیت ضبط روی فلش نداره و ضمنا قابلیت به روز رسانی برنامه دارد.
ساکن شهر ابهر – استان زنجان

محسن ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ پاسخ

من چند سال پیش اولین سری تلویزیون پلاسمای سامسونگ که اومده بود خریدم چند تا مشگل داشت یکی اینکه حاشیه رنگ قرمز درکنار بقیه رنگها کمی پریدگی رنگ داشت. نمایندگی گفت مشگل از کانالهای صدا و سیماست که اصلا اینطور نبود چون رفتم با تلویزیونهای دیگه مقایسه کردم. دوم اینکه یه کمی تصویر ثابت می موند فورا قابلیت انتی بورنش فعال می شد که رو اعصاب بود. سوم اینکه نور تصویر کم بود. با توجه به مشگلاتی که گفتم زد تو ذوقم فروختم. حالا می خوام پلاسمای الجی بخرم می ترسم این مشگلات را داشته باشند.اگه کسی اطلاعی داره بگه. ممنون

نظر دهید