۱۹ شهریور ۱۳۹۳

فقط و فقط در تلویزیون پلاسمای ال‌جی!

تلویزیون‌های پلاسمای ال‌جی امکانات منحصربه‌‎فردی دارند که در هیچ تلویزیون دیگری نمی‌توان یافت. این تلویزیون‌ها فقط یک دستگاه برای تماشای فیلم یا برنامه‌های تلویزیونی نیستند. با آن می‌توان مثل یک ابزار کار یا سرگرمی استفاده کرد.

طراحی دوتایی                                                 

قابلیت طراحی دوتایی به دو قلم امکان می‌دهد تا همزمان روی صفحه استفاده شوند! دو قلم می‌توانند برای افزایش کارایی استفاده شود یا دو نفر همزمان طراحی کنند.

قلم جادویی Magic Pen ال‌جی

با قلم جادویی Magic Pen، کاربران می‌توانند بنویسند، طراحی و رنگ آمیزی کنند و روی تلویزیون Pentouch علامت بگذارند.

جایگاه نگهداری قلم جادویی

وقتی از قلم استفاده نمی‌کنید می‌توانید قلم جادویی Magic Pen را در پایه مخصوص خود بگذارید تا دوباره شارژ شود.

دفترچه طراحی

برنامه کاربردی Sketchbook در تلویزیون Pentouch به کاربران امکان می‌دهد تا نقاشی‌های مبتکرانه‌ای بکشند، رنگ کنند یا با قلم جادویی Magic Pen روی صفحه تلویزیون بنویسند.

آفیس من

برنامه کاربردی My Office می‌تواند ارائه فایل‌های کاری و جلسات شما را متحول کند. این برنامه کاربردی به شما امکان می‌دهد که درست روی فایل‌های اجرایی خود، یعنی روی صفحه تلویزیون، بنویسید و تغییراتی که در فایل خود ایجاد کرده‌اید را ذخیره کنید.

 

شیشه محافظ

نگران خط‌وخش‌ها و آسیب‌های روی صفحه تلویزیون هستید؟ تلویزیون‌های پلاسمای ال‌جی با شیشه‌ای محافظ محافظت می‌شوند و باعث می‌شود آنها قوی‌ترین و بادوام‌ترین صفحه‌نمایش‌ها در میان تلویزیون‌ها باشند. آزمایشات قابل اطمینانی انجام شد تا میزان مقاومت در برابر خط‌وخش را نشان دهد.

۱ نظر

حسین ۲۰ شهریور ۱۳۹۳ پاسخ

بنام خدا
با سلام :
این فن آوری در مدلهای ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ پلاسمای ال جی وجود ندارد و مدلهای ۲۰۱۱ و ۲۰۱۰ ال جی که دارای این فن آوری بودند دیگر در بازار موجود نیست و سری PB یا تلوزیونهای پلاسمای مدل ۲۰۱۴ ال جی که مجددا به این فن آوری مجهز گردیده و دارای داک یا همان پایه شارژ قلم جادوئی می باشد هم هنوز در بازار موجود نیست شاید ان خبر نوید بخش ورود این سری به بازار ایران باشد ضمنا کل تلوزیونهای پلاسما به لحاظ نوع فن آوری اجبارا بایستی دارای پنل از جنس شیشه باشند که بمراتب از پنل های تلوزیونهای ال سی دی و ال ای دی موجود در بازار در مقابل خط و خش و تا حدودی ضربه مقاوم تر هستند بهتر نیست در شرایط فعلی که علاقه مدان ال جی به دنبال اخبار نمایشگاه IFA2014 و تفاوتهای سیستم های عامل تلوزیونهای هوشمند ال جی یعنی Android برای مدلهای تا سال ۲۰۱۳ و Web Os که سیستم عامل انحصاری و یا بهتر است بگوئیم اختصاصی ال جی برای مدلهای ۲۰۱۴ به بعد است و احتمالا در آینده نزدیک در تبلت ها و گوشیهای هوشمند ال جی نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت و منابع برای اطلاع علاقه مندان این موضوع حتی در اینترنت هم کم است بیشتر بنویسید هر وقت سری جدید پلاسمای ۲۰۱۴ ال جی در بازار ایران توزیع شد بروید سراغ فن آوری قلم جادوئی یادتان نود که فقط ۱۱۰ روز تا پایان سال ۲۰۱۴ میلادی باقیست .
موفق باشید .

نظر دهید