۱۹ مهر ۱۳۹۴

تحول پیش روی ماست!

با نسل جدید تلویزیون‌ها آشنا شوید

این تلویزیون یک تلویزیون جدید نیست بلکه در واقع تقسیم‌بندی جدیدی در خانواده تلویزیون‌هاست. معیارهای مختلفی در یک نمایشگر OLED وجود دارد که آن را به محصولی فوق برتر در بازار مبدل می‌کند. در اینجا به چند نمونه از آنها اشاره می‌کنیم:

سیاهی محض در تلویزیون‌های OLED

برای اینکه متوجه شوید که چگونه OLED سیاهی حقیقی را به وجود می‌آورد باید اول به این پی ببرید که OLED چطور عمل می‌کند. LEDها نور پشت دارند که همیشه روشن است و از یک ردیف مسدودکننده برای انسداد نور استفاده می‌کنند تا فضاهای سیاه خاکستری را روی صفحه‌نمایش ایجاد کنند. مشکل اینجاست که این مسدودکننده‌ها نمی‌توانند به طور کامل نور پشت را مسدود کنند و همیشه به جای تصویر کاملاً سیاه، تصویری خاکستری یا دودی‌رنگ می‌بینید.

از طرف دیگر، OLEDها از یک ردیف منابع نور ریز استفاده می‌کنند که هر کدام به خودی خود تک‌تک پیکسل‌های روی صفحه را نور می‌دهند و روشن می‌کنند. اینها هر کدام به طور مجزا و با دقت کنترل می‌شوند و می‌توانند به طور کل نیز خاموش شوند. بنابراین، ما سیاهی عمیق و کنتراستی بی‌نهایت را خواهیم داشت.

2015_october_article2_img_7

یک خبر خوب!

همه چیز با یک پس‌زمینه مشکی محض بهتر می‌شود. رنگ‌ها پررنگ‌تر و بیشتر شبیه واقعیت هستند. گاموت وسیع‌تری از رنگ نیز تجربه می‌شود.

طراحی بهتر با OLED

از آنجا که اجزایی که برای ساخت OLED استفاده می‌شوند مانند LED، فضای زیادی اشغال نمی‌کنند، می‌توان به طراحی باریک 6 میلی‌متری دست یافت.

یک چیز فوق‌العاده!

به دلیل انحنای صفحه تلویزیون OLED ال‌جی، شما کیفیت تصویر استثنایی را از هر زاویه‌ای خواهید داشت. پس، از لم دادن روی کاناپه نترسید!

مدل‌های Full HD یا 4K

این تلویزیون‌ها در دو مدل HD 1080p و نسل جدید 4K با وضوحی عالی عرضه می‌شوند. هر کدام را که دوست دارید انتخاب کنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید