۱۶ آبان ۱۳۹۲

گزارشی از گردهمایی نمایندگان فروش منطقۀ مرکز

گردهمایی نمایندگان فروش محصولات ال‌جی در منطقۀ مرکز، شهر اصفهان برگزار شد.

اصفهان، هتل عباسی، 8 آبان 1392- گردهمایی نمایندگان فروش محصولات ال‌جی در منطقۀ مرکز، چهارشنبه شب گذشته، با حضور نمایندگان فروش محصولات ال‌جی، مدیران ارشد ال‌جی ایران و شرکت گلدیران (نمایندۀ رسمی فروش و خدمات محصولات ال‌جی در ایران) در هتل عباسی اصفهان برگزار شد.

در ابتدای مراسم، آقای کریس جانگ، مدیر کل ال‌جی الکترونیکس در ایران، ضمن خوشامدگویی به میهمانان و حضار، اعلام کرد که اولین کارخانۀ داخلی محصولات ال‌جی در سیرجان به تازگی راه‌اندازی شده است و از اینکه لوازم خانگی و لوازم صوتی و تصویری را با کیفیت کشور کره در اختیار مشتری ایرانی قرار می‌دهد ابراز خوشحالی کرد.

سپس، جناب آقای حسین تنهایی، رئیس هیئت مدیرۀ شرکت گلدیران، در مورد همایش و هدف از برگزاری آن سخنانی ایراد کرد. وی گفت: «ما از اینکه توانستیم با وجود شرایط بسیار سخت تحریم، کالا و محصولات پیشرفتۀ ال‌جی را برای مشتریان عزیز ایرانی تأمین کنیم بسیار خرسندیم. البته هنوز هم با چالش‌هایی روبه‌رو هستیم اما امیدواریم در آینده وضعیت بهبود پیدا کند.» وی در ادامه از فروشندگان برای پرهیز از فروش محصولات ال‌جی بدون ضمانت و در پی آن فروش محصولات با ضمانت گلدیران تشکر کرد.

در گذشته، این گردهمایی همیشه در تهران برگزار می‌شد اما اکنون به صورت منطقه‌ای در بخش‌های مختلف کشور انجام می‌شود. اصفهان به عنوان منطقۀ مرکزی چند شهر بزرگ دیگر، مانند یزد، را زیرمجموعۀ خود دارد. گردهمایی‌های منطقه‌ای بر سیاست و برنامه‌های فروش تمرکز دارد و طی آن برنامه‌های جدید ال‌جی و گلدیران برای فروشندگان و همچنین راهکارهای تقویت فروش به تفسیر برای نمایندگان فروش شرح داده می‌شود.

در ادامه، آقای مجید زاهدی، مدیر کانال توزیع محصولات ال‌جی، در مورد سیاست‌های فروش توضیحاتی ارائه داد و از برنامه‌های ال‌جی برای ایجاد باشگاه فروشندگان، افتتاح فروشگاه‌های جدید در شهرهای مختلف منطقه و ارائۀ لباس‌های متحدالشکل برای فروشندگان خبر داد.

شرکت ال‌جی برای سرگرم کردن حضار و تنوع در روند اجرای برنامه، گروه نمایشی “خنده بازار” به سرپرستی شهاب عباسی، کارگردان هنری برنامۀ خنده بازار، را برای اجرای نمایش دعوت کرد.

در پایان مراسم، به فروشندگان برتر لوح تقدیر اهدا و بین فروشندگان قرعه‌کشی شانس انجام شد. به 3 نفر از برندگان خوش‌شانس 3 گوشی هوشمند و منحصربه‌فرد ال‌جی G2، به رسم هدیه اعطا شد.

۴ نظر

علیرضا ۱۶ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

با سلام
شما با توجه به مسئولیتی که دارید در مجموعه الجی انتظار میره نظرات مشتری را به گوش مسئول مربوطه برسانید که حتماً همنطور بوده تا الان .
اما گله ای که هست در رابطه با بدقولی مسئولان الجی بایت ورود نسخه ۳۲ G2 .
متأسفانه در ایران مشتری‌مداری یه واژه شیک بحساب میاد ولی در عمل
اندک مجموعه ای به آن پایبند است

متأسفانه مجموعه الجی هم به این مهم توجه لازم را ندارد.

[ تأیید شدن نظر یا نشدن آن دردی را دوا نمیکند از شما میخواهیم فقط مطلب را به گوشی دوستان‌تان در الجی برسانید ]

متشکرم

امیرحسین ۱۷ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

بی صبرانه منتظر نکسوس ۵ با تخفیف ویژه ی الجی هستیم…

مهدی ۱۷ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

سلام،

آیا اطلاع دارید Optimus g pro lite کی وارد بازار ایران می شود؟

پیمان ۱۸ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

با سلام چرا دیگه از Gpad خبری نیست دلمون واسش تنگ شده.

نظر دهید